Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nba 2k7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sCeNtEd
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

sCeNtEd

Member
Lyhyestä virsi kaunis...

Ihmeen hionolta ja samalla pelattavuudeltaan toimivalta vaikutti NBA 2K7 - varsinkin verrattuna EA:n NBA 06 :een, jonka demo ei minua pahemmin säväyttänyt. Stadion ja pelaajat luovat hyvin televisiomaisen(oikea sana edes??) tunnun ja pelaaminen on ennen kaikkea hauskaa. Kontrollit oli ihmeen helppo oppia, vaikkei se itse korin teko sitä ollutkaan. Tässä saattaisi olla sopivalla hinnalla hyvä ehdokas omaan urheilupelikokoelmaan, joka ei tosiaan ole suuri.

Vastaus: Nba 2k7

Ittellä jäi tuo NBA 2k6 väliin, joten todellakin oon ootellut.
Demo vain vahvisti fiiliksiä, tulee poistettua heti julkaisu-
päivänä. IGN:llä oli ekka revikkakin.

Latasin eilen tästä demon ja vaikutti todella lupaavalta peli. Ensinnäkin grafiikka hyppäsi heti silmille, sulavaa animaatiota, hienot pelaajat - melkein kun töllöstä olisi katsonut. Pelattavuuskin vakuutti. En ole vain korista seurannut "livenä" moneen vuoteen, kuinkahan nopeasti siihen maailmaan pääsisi mukaan, että jos tämän hankkisi saisi kaiken ilon pelistä irti.. Viimeksi pelannut korispelejä joskus Mega Drivellä eikä lajin nykytilasta ole mitään hajua :)

Joo, pari päivää on nyt tahkottu. Hyvältä sekoitukselta tuttua ja uutta. Tosin mun aiemmat NBA kokemukset on 2k5:sta. Perus peli on pitkälti pysynyt samantyyppisenä. Tietokoneen ohjaamat tyypit tuntuu paljon realistisimmilta. Uutta, ainakin minulle, on oikean tatin käyttö hyökkäyksessä shot stickinä ja puolustuksessa puolustuspeliin. Lisäksi vasemmalla "juoksu" tatilla suoritettavat harhautukset tuntuu ihan mukavalta uudistukselta. Ihan kaikinpuolin on hyvän näköinen ja kuuloinen peli. Tykkään pelata, ja eiköhän se NBAn kausi tule tuolla ainakin pariin kertaan vedettyä läpi. Muutkin pelimuodot vaikuttavat pikaisesti tutustumisen arvoisilta..

Livessä testasin kerran, ja totesin rökäletappion jälkeen, että sinne ei oo ihan heti asiaa. Vähä lagitti jenkkiä vastaan ja ei ollu niin smootti pelattavuus kun yksinpelissä, mutta ihan kelpo silti..

Pistäkääs muut pelaajat tagi frendilistalle ja haastetta kehiin. Lupaan yrittää hävitä rökälemaisesti.
:D

Posti toi pelin tänään. Kokeilin yhden harjoituspelin konetta vastaan. Hävisin rökäletappion kun kun kone pelaa niin hyvää puolustuspeliä. Cheerleaderit ja maskotit löytyy, puoliajalla näytetään highlightteja. Hyvältä esitykseltä näyttää. Pelaajien naamat näyttävät rumemmilta kuin EA:n 06 versiossa mutta ei se haittaa.

JTahti sanoi:
Posti toi pelin tänään. Kokeilin yhden harjoituspelin konetta vastaan. Hävisin rökäletappion kun kun kone pelaa niin hyvää puolustuspeliä. Cheerleaderit ja maskotit löytyy, puoliajalla näytetään highlightteja. Hyvältä esitykseltä näyttää. Pelaajien naamat näyttävät rumemmilta kuin EA:n 06 versiossa mutta ei se haittaa.
Millä vaikeustasolla pelaat? Mä alotin sillä default tasolla, oisko ollu professional. Pistin aluksi slidereita vähän ittelle suosiollisempaan suuntaan, mutta nyt kun on juonesta päässyt perille, vois liu'utta takas defaulttiin nekin. Ja vaihtaa ehkä vaikeustasoa..
Jos pelaat Livessä, otetaanko joskus matsia?
:D

Jos jotain negeä oon huomannut, niin hemmetin sekavat valikot. Ei oikein vieläkään tiedä mistä mikin löytyy. Ja pelin tallennus hankalaa. VIP profiilista ei ole mitään hajua mitä vasten se on. Puoliajan Kennyn myöntämät stampsit on ihan hauskoja, mutta niitä vois olla vähän enemmän. Alkavat nopeasti toistaa itseään..

-mic- sanoi:
Millä vaikeustasolla pelaat? Mä alotin sillä default tasolla, oisko ollu professional. Pistin aluksi slidereita vähän ittelle suosiollisempaan suuntaan, mutta nyt kun on juonesta päässyt perille, vois liu'utta takas defaulttiin nekin. Ja vaihtaa ehkä vaikeustasoa..
Jos pelaat Livessä, otetaanko joskus matsia?

Pro tasolla pelasin. En koskenut asetuksiin muuten, kuin että vaihdon kamerakuvakulmaksi "2K" kuvakulman. Mulla ei ole XO kytkettynä verkkoon lainkaan, paitsi silloin kuin siihen tulee jokin päivitys jolloin laitan väliaikaisesti verkkopiuhan kiinni. Pelaan yhtä kaveria vastaan aina saman koneen äärellä kaksinpelinä.

Tää peli on täyttä rautaa! Loistavan realistinen kuvaus NBA-koriksesta ja aivan PES6:sen tasonen klassikko jo eläessään-konsoliurheilu! Pikku viilattavaa varmaan löytyy ja kun ne saadaan kuntoon ajan myötä seuraava osa tulee olemaan lähes 10+ arvonen.

Oiskoha 2K8 tulevan talven ykköspelejä? 2K7 oli Ps2:sella loistava ja tahkosin aika paljon. Mitenköhä 2K8?Millon ilmestyy Suomessa?

Ylös Bottom