Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2k9 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ormgard
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ormgard

Member
En löytänyt aihetta tästä, joten aloitetaan sitten uusi :).

Urheilupelien ollessa lähellä sydäntä, tuli tilattua play.comista ennakkoon (~35eur) kyseinen tuotos. En ole koskaan pelannut NBA-pelejä konsoleilla, mutta 2K8-demoa koitettuani ajattelin että tämä uusi olisi ihan kelpo lisä pelihyllyyn. Vaikutti ainakin omasta mielestä realistisemmalta kuin EA:n tuotos, lieneekö sitten oikea johtopäätös vai ei, sen näkee sitten.

Screenshotseja löytyy mm. täältä:
http://www.gamershell.com/ps3/nba_2k9/screenshots.html

Julkaisu on ilmeisestikin 10.10.2008.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Tämä on Fifan ohella syksyn SE peli, mitä olen odottanut. 2K -sarja on ollut tuttu jo vuosia mutta viimeisin tuotos oli PS2:lla pettymys - riistoja sai vaikeimmillakin slaidereilla ~ 20 / peli -tahdilla. Peli jäikin pölyttymään hyllyyn, mutta kun kesällä hankin PS3:n ja latasin storesta 2K8 -demon, huomasin että vanha tatsi onkin tallella, joskin vain uuden sukupolven konsolilla tällä kertaa.

Mitä olen 2KSportsin foorumeita seurannut, niin EA on ottanut etumatkaa kiinni, mutta ei ole kuulemma vielä edes lähelläkään ohittamista.

Demo ei ole vielä ilmestynyt mutta kuulemma markkinointisuunnitelma on samankaltainen NHL2K9:n kanssa mikä tarkoittanee että demo saapuu ehkä noin viikkoa ennen julkaisua...
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Videot uudesta 2k9:stä näyttävät ainakin todella komeilta ja fysiikkamallinnus on huomattavasti parempi kuin ea:lla. Viime vuonna tuli ostettua nba live ja täytyy sanoa, että kyseessä oli huonoin koskaan pelaamani korispeli ja se on paljon se, koska näitä on tullu tahkottua jo pitkälti toista kymmentä vuotta.

Tämän vuotinen live versio ei ilmeisesti ole mennyt kovinkaan paljoa eteenpäin, joten 2k9 on täälläkin ostolistalla. Päivittäin päivittyvät rosterit ovat muuten tämän vuotisissa (siis 2k ja live) korispeleissä mukana :p 2k:ssa ilmeisesti päivittävät noita pelaajien tasoja säännön mukaisesti.
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Itse odotan Xbox360 versiota, mutta PS3 ostokin on harkinnassa.Live ei minusta kiinni paljoon Live 09 demolla kiinni ottanut melkein yhtä surkea kuin Live 08 ja donkkauskin näyttää ihan epäaidolta ja kori näyttää 2 kertaa normaalia suuremmalta.NBA 2K9 gameplay videot näyttää mahtavalta ja demon pitäisiä olla Xbox live marketplacessa ja PS3 Networkissä tänä iltana tai yönä.
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Nostetaampa ylös... Eli tänään se sit ilmestyy jenkkilässä ja Euroopassa perjantaina (toivottavasti). Demo ollut USA:ssa saatavilla viime viikolla mutta eipä tätä tarvi testata kun on ennakkotilaus jätetty jo aikaa sitten... :)
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Juu, ihan hyvältä vaikuttaa. Saa nähdä kuinka hyvin tähän pääsee sisään kun ei ole juuri korispelejä aiemmin tullut pelailtua :).
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

nii oliks tän julkasu 10.10, vai onko siirtynyt?! jos ei siirtynyt, ni vois jopa tällä viikolla kolahtaa postiluukusta ineen!! ilmeisesti ollu maahantuojan kans vaikeuksia PelikauppaPelitalolla...
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

HUIPPUA!! tuli sähköpostiin viesti, et "tilauksenne on postitettu"!! varmaa huomen kolahtaa peli kotio!!! ....ja kaks viikkoo SAMK:ist lomaa, SIISTIII!!!
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Tullut tätä nyt jonkun verran hinkattua, ja ihan hyvä pelinä sinänsä, mutta ei kyllä koripallo ole meikäläisen laji ollenkaan :D. Osa hohtoa menee jo siinä kun ei tunne kuin muutaman pelaajan nimeltä...No, heräteostoshan tämä olikin.

Täytyy varmaan pitäytyä näissä perinteisissä jalina/jäkis-peleissä jatkossa :p.
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

itsehän tiedän lähes jokaisen :p ja mitä peliin tulee, ni paljo vaativampi ko viimevuoden painos!!! kunnolla ei oo viä perillä näppäimistä/pelistä, mutta ainaki haastetta löytyy!!!
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Tullut tätä nyt jonkun verran hinkattua, ja ihan hyvä pelinä sinänsä, mutta ei kyllä koripallo ole meikäläisen laji ollenkaan :D.

Sama homma minulla, sillä koripalloa en ole seurannut koskaan. Hieno peli on silti kyseessä ja kyllähän tästä voi nauttia, vaikkei urheilua seuraisikaan. :) Edellinen koripallopeli, mitä pelasin oli NBA2k7 ja siihen verrattuna tämä tuntuu enemmän koripallomaiselta. :D

Ainakin muutaman asian olen jo parin pelin jälkeen pistänyt merkille:
* Animaatio on hienoa
* Blokkeja voi tehdä helpommin kuin 2k7:ssa, eikä niistä ropise koko ajan rangaistuksia
* Lock-on D helpottaa puolustamista hieman, mutta sen kanssa saa olla tarkkana ettei vastustaja suhahda vain ohitse ja tee helppoa koria.
* Vaikeusaste on aika kova. Tällä hetkellä harjoittelen otteluita ihan rookie-tasolla, enkä siltikään meinaa pärjätä välillä. :)
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Edellinen koripallopeli, mitä pelasin oli NBA2k7 ja siihen verrattuna tämä tuntuu enemmän koripallomaiselta. :D
Edellinen koris mitä itse pelasin oli Lakers vs Celtics joskus 80-luvun lopulla:
Lakers%20vs.%20Celtics4.png


On tässä juu hieman eri näköä :D.
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Itse piti tämä ostaa mutta kun ei ilmestynyt kauppoihin ajoissa niin ostin FIFA 09. Ostan tämän varmaan lähiaikoina oli sen verran hyvä peli se viime vuoden painos.
 
Ylös Bottom