Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2k9 [PS3]

Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Itse tätä tuotosta ja edellistä (paljonkin) pelattuani voin todeta että eteenpäin ollaan menty taas. Vähän kesti totutella uuteen pelituntumaan. Tuli Lakersilla 0-7 alku kauteen, mutta nyt vakuuttava 3 matsin voittoputki. Ehdottomasti paras korispeli ikinä kunnes 2K10 tulee.
 
Vastaus: Nba 2k9 [PS3]

Edellinen koris mitä itse pelasin oli Lakers vs Celtics joskus 80-luvun lopulla:
Lakers%20vs.%20Celtics4.png


On tässä juu hieman eri näköä :D.
Heh, meikän viime korispeli oli Atari 800xl:lla http://www.atarimania.com/detail_soft.php?MENU=8&VERSION_ID=529
joten oiskohan jo aika päivittää "vähän" uudempaan, mites tässä pärjää alottelija?
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Vähä outoa että lätkässä EA rökittää 2k:n 6-0, mutta kun mennään koriksen puolelle, tilanne on päinvastainen:eek:
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Huomasin tänään, miten hienosti yleisän reaktiot on tosiaan tehty tähän peliin. Olin kotijoukkueella pisteen häviöllä ja sain varastettua pallon. Fast break päättyi kunnon voimadonkkiin, jonka seurauksena yleisö kirjaimellisesti räjähti hurraamaan ja hyppivät tuoleillaan ylös alas. :D Siinä hetkessä oli kyllä hieno tunnelma. :) Vastaavasti kun vierasjoukkue siirty myöhemmin johtoon, yleisö buuasi kädet suun edessä. :)

Saisivat kyllä tehdä muihinkin peleihin yhtä hienosti nuo yleisön reagoinnit.
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Noniin nyt löytyi oikea ketjukin. Kerrassaan nautinnollinen koripallopeli on kyseessä. Vaikka syvällisimmät liikkeet ovaktin vielä opettelematta, löytyy pelaamisen monipuolisuutta jo tässä vaiheessa melkoinen määrä.

Onkos täällä paljonkin muita saman pelin pelaajia?
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Joo ite oo tahkonnu kyseistä sarjaa vuodesta 2k3 lähtien. Lopetin saman tien EaSportsin tekeleiden pelaamisen kun tajusin että kyseessähän on todella syvällinen urheilupelisarja (siis 2k). Verrattavissa jopa PESsiin. Helppo omaksua nopeesti, mutta masterointi vie aikaa. Kukaan ei ole täydellinen ;) Harmi että tätä peliä ei paljoa suomessa noteerata...
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Paras korispelihän tämä on vaikkakaan muita kilpailijoita ei olekkaan. Aivan mahtava peli. :)
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

täälhän puhutaan asiaa!
itse joskus pleikka kakkoselle ostin jonkun version, oisko ollu 2k6?!? sitä jauhoin melkosta paljon!
sit ku tuli hommattua tää PS3, ni tottakai piti hommaa 2k8, joka oli aivan huippu. 2k9 on hommattu, mut noi CoDit on vaan vieny kaiken peliajan :eek:
itse pelihän on loistavaa viihdettä ja vaikeustaso on todellakin saatu kohdalleen, tosin hermot menee jos pelaa alle keskitason joukkueilla, varsinki superstar-tasolla--->turpaan tulee huolella, ainakin aluks! tarttis taas palailla jossai vaihees kunnolla pelin pariin; yhtään kauttakaan en oo viä saanu päätökseen :eek:
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Joo todellakin helppo pelihän ei ole kyseessä, ja kun miettii että haluaisi osata saumattomasti erilaiset pallonkuljetusliikkeet yms., vie aikaa opetella. Kaverin kanssa homma oli eilen ihan silmittömän hauskaa, varsinkin kun on jännät paikat ja pystyy nauramaan omille kämmeileen. (pahoittelut naapureille erinäisistä huudoista...)

Yllättäen kaikista tyydyttävimmät pelihetket olen kokenut silloin, kun on saanut järjestettyä puolustuksen hyvin ja saa aikaan vaikkapa hyvän blokin tai 2 vs 1 tilanteen, josta seurauksena jump ball. Joukkueiden ja pelaajien välillä on todella suuria eroja, ja pitää tietää mitä pelaajaa käyttää missäkin eri tilanteessa.

En ole mitenkään taitava tässä pelissä, pelaan ihan defaultti pro-tasolla ja olin joka ikisessä matsissa ottanut enemmän tai vähemmän pataan. Otin sitten eilen matsiksi Lakers (minä) - Knicks, ja päädyin voittamaan lukemin 116-71, pääosin oman joukkueen hyvän levypallotyön ansiosta. Olen pelannut erittäin monia laadukkaita urheilupelejä, mutta tämä on antanut kaikista suurimman palkitsevan tunteen silloin, kun onnistuu siinä mitä tekee. (oikea matsi päättyi viime yönä 116-114 ;) )

Ehdottomat plussat myös yleisön elävyydestä ja selostajien toiminnasta, harvemmin näkee yhtä saumattoman oloista "lähetystä" pelin sisällä. Melkeinpä pystyy jopa katsomaan AI:n pelaamaa ottelua keskenään ja jännittämään sitä.'


edit: jos tältä foorumilta löytyisi pelikavereita, olisi hieno juttu; tuolla "kakeskin" nickillä pyörin tämän pelin parissa, joten saa lisätä kaveriksi jos siltä tuntuu
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

itsehän kanssa vanhana neekeripalloilijana seuraan aktiivisesti itse NBA:n tapahtumia, mut toimiiko tässä oikeesti toi "live-pätsi", eli esim loukkaantuuko pelissä samat pelaajat, ku oikeesti?!? itse kun pelasin, ni jenkkilässä oli viä off-season!!!
ja tosiaan, tarkotus ois palata pelin pariin jossakin vaiheessa, tarkempaa ajankohtaa muuten en tiedä...mutta ens vuonna se tapahtuu :p ...riippuu kauan roikun ton CoD:WaW:n parissa.....
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

itsehän kanssa vanhana neekeripalloilijana seuraan aktiivisesti itse NBA:n tapahtumia, mut toimiiko tässä oikeesti toi "live-pätsi",

eikös tuo ollut NBA Liven ominaisuuksia?

2K9:n kohdalla ainakin wikipedia puhuu tekijöiden jatkuvasta "tilastoanalyysistä" realistisemman kokemuksen tuottamiseksi.

Ja eihän se täysin realistisesti voi toimia, sainhan mä Knicksillä Associationia pelatessani Marburynkin kentälle ;)
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

livessäpä hyvinkin, mut kyl tässäki joku sellane piti olla! voipi olla ettei sitte ite kaudella toimi, vaan rosterit päivittyy reaaliajassa muuten vaan :confused:
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Rupesin vihdoin itekkin tätä pelaamaan, vaikak jo jonkun aikaa hyllyssä ollut. Aivan loistava korispelihän tämä on, edelliset NBA 2K kokemukset on ps2 ajoilta, ja kyllähän tää on komeaa katseltavaa ja pelattavaa. Ei ole kyllä jaksanut vielä kaikkia erikoisliikkeitä opettella, mutta on tossa jotain perus pelinrakenteluja tullu harjoteltua, kun ei enää pelkällä rynnimisellä pärjää.
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Oon jo pitemmän aikaa ettiny suomalaista peliseuraa, ku nuo jenkkilän pojat lagaa jonnii verran. Jos vaan matsit kiinnostaa ni voi lisätä mut kaverilistaan.
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Hieno peli! Vähän erilainen pelituntuma verrattuna PS2 ja 2k8 comboon, mutta hyvin on onnistuttu tänäkin vuonna. Donkkikisat ja muut tilpehöörit on mukavia lisiä, ja associationissa on entistä enemmän syvyyttä nyt. Melko haastava peli kuitenkin on, huonolla joukkueella on vaikea pärjätä.

Lisäilkää mun PSN afaak jos haluatte otella. Ei ole toistaseksi yhtään online peliä pelattu =)
 
Vastaus: NBA 2k9 [PS3]

Oon ny pelannu +/- 40 peliä ja en osaa edelleenkään tehä alley-ooppia, help!
 
Ylös Bottom