Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA Street: Homecourt [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linque
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA Street: Homecourt [Hype]

Uusia videoita IGN:ssä, ovat saaneet hienosti kyllä elämää kenttäsuunnitteluun. Vaikka tämä ei nyt hirveästi mielenkiintoa ole kerännyt, niin suosittelen katsastamaan varsinkin videon:

"Hanging Off the Rim (January 26, 2007)"

Ikinä ei ole tehnyt mieli maksaa urheilu peleistä täyttä hintaa, mutta jos demo tulee, niin varmaankin tulee kokeiltua :)

EGM: NBA Street Homecourt (PS3/Xbox 360, EA): 9 / 9,5 / 9

1UP:in kautta nuo arvostelut varmaan löytyvät, kun verkkoon uppaavat.
Mutta kyllä nuo ovat ihan oikeat EGM:n arvosanat.

Juh, mutta minua ei sinänsä arvosanat niin paljoa kiinnosta, vaan se teksti siinä arvostelussa. Ehkä olen sitten outo ihminen. :cool:

Skanneja löytyy verkosta, mutta kun lehtiskannitkin ovat käytännössä piratismia ja mä olen vanha tiukkapipo, niin saat hakea itse. :)

Piti tätä testata pikaseen viime yönä, seurauksena se, että jouduin lopettamaan kesken, kun piti herätellä lapset ylös :)

Huippugeimi kieltämättä. Upea tunnelma saatu peliin.

Paras audiopuoli mitä olen koskaan kuullut, varsinkin pelin aikana. Jätkät pelaa katukorista ja puheet mitä pelin aikana tulee ovat käsittämättömän realistisia. Esimerkiksi tilanteessa 11 - 6 korin kuului (taustalla tietenkin, ei mitenkään korostetusti), kun joku pelaajista heitti "Eleven - Six, right?", ikäänkuin pysyäkseen kärryillä tilanteesta.

Moni peli voisi ottaa tuosta mallia.

Juu ja tyyli on soundtrackista ja värimaailmasta lähtien kohdallaan. Todellakin huippu peli.Itse en omista, mutta kaveri osti ja pelailin.

Mielipiteeni on sellane, et peli ois hyvä jos musiikki vaihdettas hieman Heavyyn tai Rockkiin... Ei tota räppiä kestä kuunnella!:mad:

Timppa78 sanoi:
Mielipiteeni on sellane, et peli ois hyvä jos musiikki vaihdettas hieman Heavyyn tai Rockkiin... Ei tota räppiä kestä kuunnella!:mad:
Sorry Timppa,koris ja hiphop kulkee käsi kädessä :D

samuel6 sanoi:
Sorry Timppa,koris ja hiphop kulkee käsi kädessä :D
Joo sen oon huomannu, mut demoa on silti kiva pelata, voitin jopa toisen pelaamani pelin!
Jos jollain on ko. peli, niin voisi sanoa että saako pelistä musiikin kokonaan pois jostain äänivalikosta?:rolleyes: :D

Kyllä saa musiikin pois, mutta eihän tuossa ole rappia nimeksikään. Lähinnä taustalla soivat rauhalliset melodiat joistain biiseistä - tuo ei nyt voi häiritä ketään.

Pelin aikanahan musiikkia ei juuri ole.

Hitusen simppelinpuoleinenhan tämä peli on pidemmän päälle, mutta tunnelma on niin kohdallaan että on tosissaan vaikea keksiä miten sitä voisi parantaa.

Onkos kellään kokemuksia pelistä kun huomenna tipahtaa postilaatikkoon!

Minkäslainen tuo nettipeli on ja minkälainen peli on muutenkin?

Ylös Bottom