Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NCAA Football 12 [PS3]

Yellowhill

New Member
Tässä ketjussa keskustellaan EA:n NCAA Football 12 -pelistä.

Nimi: NCAA Football 12
Lajityyppi: urheilu (Amerikkalainen jalkapallo)
Kehittäjä: EA Tiburon, EA Canada
Julkaisija: EA Sports
Julkaisupäivä: Pohjois-Amerikassa 12.07.2011, Eurooppaan peliä ei ole tällä hetkellä tulossa.
Ikäsuositus: -
Kotisivut: Viralliset kotisivut
Muuta: Peliä ei olla tällä hetkellä julkaisemassa euroopassa, joten halukkaiden pitää todennäköisesti tilailla teos rapakon takaa. PS3 -versio on kuitenkin aluevapaa.

Tarjolla siis amerikkalaista jalkapalloa yliopistoliigassa.
Wikipedia-artikkeli
Gametrailers-sivuston arvostelu.
[video]http://www.gametrailers.com/video/review-hd-ncaa-football/717373[/video]
 
Vastaus: NCAA Football 12 [PS3]

Elikkäs, itse pistin kyseisen teoksen eilen tilaukseen ebay:n kautta ja tiedustelisinkin nyt että löytyykö täältä muita suomalaisia pelaajia? Itse olen aina ollut kiinnostunut amerikkalaisesta jalkapallosta, vaikka en sitä kuitenkaan mitenkään aktiivisesti seuraile;säännöt on kuitenkin jotenkuten hallussa:) Jotenkin kuitenkin toi NFL - sarja tuntuu sellaiselta robottimaiselta ja tunteettomalta, joten päätin pistää tilaukseen yliopistoversion sarjasta. Käsittääkseni näitä NCAA-sarjan pelejä pidetään jopa parempana kuin Maddeniä?

Eniten itseä kyseisessä teoksessa houkuttaa "Road to Glory" -pelimuoto, jossa pelaaminen aloitetaan lukion viimeiseltä luokalta ja yritetään edetä yliopistojoukkueeseen ym. Haluan päästä toteuttamaan omaa Friday Night Lights - sarjaa:D
 
Vastaus: NCAA Football 12 [PS3]

Jeps täällä on myös yksi joka laittoi pelin tilaukseen, ja eilen se kolahtikin kotiin :) Madden sarjasta vain kokemusta ennestään, nyt ajattelin myös tätä kokeilla kun niin kehuttu tuntuu olevan tuolla toisella mantereella.

Paljon en ehtinyt vielä testailla, mutta dynasty mode tuntui olevan ainakin melkoisen monipuolinen kaikkine säätöineen. Paljon on vielä opeteltavaa miten hommat toimii..
 
Vastaus: NCAA Football 12 [PS3]

Hienoa! Itse vieläkin odottelen, että postisetä pelin minulle tipauttaisi...toivon mukaan tällä viikolla:) Kerroppa hieman fiiliksiä sitten kun olet ehtinyt enemmän testailemaan. Niin ja ehdottomasti otetaan sitten online-matsia, kunhan itsekkin vain kerkeän hieman testailemaan!
 
Vastaus: NCAA Football 12 [PS3]

Mitenkäs muuten jengillä toiminut toi Online Passin haku? Itse olen joutunut kikkailemaan jenkkiaccountilla, saa nähdä mitä tästä tulee. Taistelu jatkuu.
 
Vastaus: NCAA Football 12 [PS3]

Mitenkäs muuten jengillä toiminut toi Online Passin haku? Itse olen joutunut kikkailemaan jenkkiaccountilla, saa nähdä mitä tästä tulee. Taistelu jatkuu.

Viime vuonna piti ainakin aktivoida se käyttöön jenkkitilin kautta, mutta sen jälkeen pelitti ihan nätisti eurotilin kautta.
 
Vastaus: NCAA Football 12 [PS3]

No nyt olen saanut Onlinet toimimaan, mutta uusi ongelma on tullut vastaan. Kun lataan netistä rosterit, saan ne tallennettua ja voin pelata niillä. Kun seuraavan kerran avaan pelin, peli on muuttanut nimet takaisin WR#25 jne. muotoon. Peli tekee samalla autosaven, joten rosterit katoavat kuin tuhka tuuleen ja joudun lataamaan ne uudestaan netistä. Onko muilla ollut samoja ongelmia? Mitä asialle voisi tehdä?
 
Ylös Bottom