Päiväätä,
Hommasin tuollaisen DSi XL:n tässä jokin aika sitten ja olen pelaillut aika tiuhaan sitä viimeaikoina.
On mietityttänyt tuo netissä pelaaminen jo ostohetkestä lähtien, nyt sitten ajattelin kysäistä, että:
Minulla ei langatonta reititintä ole, joten ~40€ joutuisin pulittamaan kyseisestä värkistä, enkä tahtoisi katua ostosta.
Hommasin tuollaisen DSi XL:n tässä jokin aika sitten ja olen pelaillut aika tiuhaan sitä viimeaikoina.
On mietityttänyt tuo netissä pelaaminen jo ostohetkestä lähtien, nyt sitten ajattelin kysäistä, että:
- Hyödyttääkö enään ostaa langatonta adapteria (WiFi Max)? Eli, onko netissä pelaaminen jo kuollut vai vieläkö (tuntemattomia) pelaajia löytyy?
- Voiko back-uppeja pelata Nintendo WiFi:ssä?
- Onko muilla kokemusta WiFi Maxista, tarkemmin toimivuudesta Windows 7 x64:llä?
- Täytyykö firmware päivittää, jotta voi Nintendo WiFi:ssä pelata? (Käsittääkseni jos päivitän firmiksen niin Acecard 2i:ni heittää toimimasta?)
Minulla ei langatonta reititintä ole, joten ~40€ joutuisin pulittamaan kyseisestä värkistä, enkä tahtoisi katua ostosta.