Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS nettiin, kannattaako enää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mabish
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mabish

New Member
Päiväätä,

Hommasin tuollaisen DSi XL:n tässä jokin aika sitten ja olen pelaillut aika tiuhaan sitä viimeaikoina.

On mietityttänyt tuo netissä pelaaminen jo ostohetkestä lähtien, nyt sitten ajattelin kysäistä, että:

• Hyödyttääkö enään ostaa langatonta adapteria (WiFi Max)? Eli, onko netissä pelaaminen jo kuollut vai vieläkö (tuntemattomia) pelaajia löytyy?
  • Voiko back-uppeja pelata Nintendo WiFi:ssä?
  • Onko muilla kokemusta WiFi Maxista, tarkemmin toimivuudesta Windows 7 x64:llä?
  • Täytyykö firmware päivittää, jotta voi Nintendo WiFi:ssä pelata? (Käsittääkseni jos päivitän firmiksen niin Acecard 2i:ni heittää toimimasta?)

Minulla ei langatonta reititintä ole, joten ~40€ joutuisin pulittamaan kyseisestä värkistä, enkä tahtoisi katua ostosta.

Vastaus: NDS nettiin, kannattaako enää?

Muuta en suosittele kuin, että ostat adsl- tai kaapelimodeemin perään oikean langattoman tukiaseman. On kuitenkin satsaus eteenpäin, koska jatkossa voit käyttää langatonta verkkoa tietokoneen, pelikonsoleiden, kännykän, tablet-koneiden ym... kanssa.

(p.s Verkkokaupan Njetwork laatikoista on pelkkiä huonoja kokemuksia. Njet Work = Ei Toimi pitää kutinsa...)

Vastaus: NDS nettiin, kannattaako enää?

Joo, mulla on tuommoinen Netwjorkin (eli oikeasti Tendan?) värkki, mutta niinkuin sanoit, Njet Work, ainakaan Windows 7:lla.

Tuon WiFi Maxin pitäisi käsittääkseni toimia myös Wiin, 360, ps3, jne. kanssa, ja oma ja vaimon älypuhelin saataisiin siis käsittääkseni tuon kautta verkkoon (kun tuo 3G-verkko on vielä niin onneton).

Mutta enemmän minua pohdituttaa tuo, että onko siitä nettiyhteydestä loppujen lopuksi mitään hyötyä (ei nyt mietitä sitä, että paljonko tämä tulee maksamaan ;)), mulla on vain sellainen käsitys että aika kömpelöä on (vielä) tuo verkossa pelaaminen.
(lähinnä tylsää minä vs. kaveri / minä ja kaveri vs. cpu / minigameja tms.)

Ylös Bottom