Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS pelit usa/kanada :sta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahox
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mahox

New Member
Eli miten on, jos tilaan muutaman pelin esim. Kanadasta niin juuttuuko ne tulliin? Ei ole enemmän kysyttävää joten viestini jää vähän lyhyeksi :P
 
Vastaus: NDS pelit usa/kanada :sta

Riippuu tietysti, kuinka paljon tilaat. Tulliraja on nykyisin 45,40 euroa, joten jos hinta jää alle tuon, niin säästyt tulleilta. Muuten joudut maksamaan 10 eurosta ylöspäin extraa.

Ai niin ja pelit varmasti kannattaa tilata erikseen, sillä tulliraja lasketaan yksittäisistä paketeista. Eli tulli ei katso, jos sinulta tulee samana päivänä useampi paketti, vaan he seuraavat vain yksittäisten lähetysten hintaa.
 
Vastaus: NDS pelit usa/kanada :sta

Juu. Itse olen tilaillut tuollaisia 150 euron pakkauksia. Muistaakseni veroprosentti on jotain 30% paikkeilla. :D Eli kalliiksi tulee. Se kanssa riippuu minkälaisessa paketissa ne lähetetään. Jos se on vähemmän huomiota herättävä, niin se ei varmaan joudu tulliin lainkaan. Se on aikamoista arpapeliä, mutta viime aikoina valvontaa on mielestäni tehostettu.

Miten muuten on postimaksun suhteen... Eihän sitä lasketa kokonaishintaan? Aattelin kun tulee ensi viikolla Dawn of Sorrow, eikä se ole hinnaltaan kuin vajaa 40 e.
 
Vastaus: NDS pelit usa/kanada :sta

danholo sanoi:
Juu. Itse olen tilaillut tuollaisia 150 euron pakkauksia. Muistaakseni veroprosentti on jotain 30% paikkeilla. :D Eli kalliiksi tulee. Se kanssa riippuu minkälaisessa paketissa ne lähetetään. Jos se on vähemmän huomiota herättävä, niin se ei varmaan joudu tulliin lainkaan. Se on aikamoista arpapeliä, mutta viime aikoina valvontaa on mielestäni tehostettu.

Miten muuten on postimaksun suhteen... Eihän sitä lasketa kokonaishintaan? Aattelin kun tulee ensi viikolla Dawn of Sorrow, eikä se ole hinnaltaan kuin vajaa 40 e.

Vähän myöhään tulee vastaus, mutta postikulut lasketaan mukaan hintaan tullia ja veroja laskettaessa. Play-Asia on mukava paikka tilata, kun laittavat lähetyksen arvoksi aina 20 $.
 
Vastaus: NDS pelit usa/kanada :sta

Itse tilasin rune factoryn play-asia.comista 28e postikuluineen, meni hetki mutta ei muuten mitään ongelmaa
 
Ylös Bottom