Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NDS Thaimaasta?

Maseur

Member
Parin viikon päästä olisin lähdössä Thaimaan Bangkokiin. Tietäisikö joku, myydäänkö Nintendo DS:ää Thaimaassa ja onko se merkittävästi halvempi kuin Suomessa? Entäs pelien hinnat?
 
Vastaus: NDS Thaimaasta?

Itse ostin puolitoistavuotta sitten ds:n thaimaasta ja hinta oli muistaakseni vähän halvempi kuin
jenkeissä tai suht sama. Myyvät siellä sekä jenkki -että japski pelejä ja hinnat noin
20-30eur.

Silloin ei vielä ainakaan ollut piraatteja liikenteessä mutta kaikki advancen pelit olivat niitä
joten kannattaa katsoa tarkkaan. Ainakin MBK:n ostoskeskuksessa keskustassa
on kokonainen iiiso kerros peleille. Myyjät avuliaita mutta hinnat vaihteli paljon eri myyntitiskeillä joten kannattaa tinkiä! Myyjät myös kertoi mitkä piraatteja ja mitkä ei.

Kiva maa ,hyvää matkaa!
 
Vastaus: NDS Thaimaasta?

Itse olen myös ostanut DS:n thaimaasta. Ei mitenkään järisyttävästi halvemmalla, mutta kyllä siinä sillon säästi. Kannattaa tarkistaa hintoja. Jos ei lähde paljoa halvemmalla niin en tiedä kannattaako ostaa koska takuu asiat voivat olla hankalia.
 
Vastaus: NDS Thaimaasta?

Kiitoksia vastauksista! Pitääkin käydä sitten katselemassa hintoja.
 
Vastaus: NDS Thaimaasta?

monkey sanoi:
Itse ostin puolitoistavuotta sitten ds:n thaimaasta

Mä näin DS:n myynnissä Samuillakin samaan aikaan. Hinta oli vähän isompi kuin MBK:ssa, mutta tinkaamalla sieltäkin olis saanut kohtuuhintaan.
 
Vastaus: NDS Thaimaasta?

Pari viikkoa sitten kävin Thaimaassa työmatkalla. Bangkokin lentokentältä koitin DS:ää etsiä, mutta siellä niitä ei näkynyt. Ostoskeskuksissa en ehtinyt kiertää.
 
Ylös Bottom