Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ne kannettavat: GBA, NDS, N-Gage QD, PSP...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Konsolisodassa ei saa dissaa konsoleita...? Sitäpaitsi mulle on tullu privaatiiviestejä vaan kielenkäytöstä, jota olen parantanut.
Viis kymppiä on todellakin liikaa käsikonsolin peleistä ja vielä kun ne kaikki ovat 2D-remakeja.
Ja mun itse-ironia tosiaan on tahatonta... OR IS IT?
 
Mistä muuten johtuu,et noi kaks spedee ei ikinä huomaa mun pointteja, vaan aina tarvitaan joku keskustelun ulkopuoleinen hemmo huomauttamaan?
 
Ne KAIKKI eivät ole 2d-remakeja.
Pelajä saa reilusti alle 50. Itse en ole maksanut sitä kuin GBA:n ensimmäisestä pelistä, jonka ostin samana päivänä kun GBA tuli markkinoille. Nykyän tilanne on todellakin toinen.

En ymmärrä pointtejasi, koska niissä ei ole mitään järkeä eivätkä ne perustu todellisiin asioihin, vaan ennakkoluuloihin ja omaan tietämättömyyteesi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ne KAIKKI eivät ole 2d-remakeja.
Pelajä saa reilusti alle 50. Itse en ole maksanut sitä kuin GBA:n ensimmäisestä pelistä, jonka ostin samana päivänä kun GBA tuli markkinoille. Nykyän tilanne on todellakin toinen.

En ymmärrä pointtejasi, koska niissä ei ole mitään järkeä eivätkä ne perustu todellisiin asioihin, vaan ennakkoluuloihin ja omaan tietämättömyyteesi.

Yleensähän me ollaan toisten kurkuissa kiinni:p Mitä se muumi selittää.

Kuules Muumi, ensinnäkin sellanen juttu, että nämä mitä sinä kutsut "pointeiksi" ovat yleensä aivan järjettömiä. Sitä paitsi korkea hinta ei ole mikään este. Pelejä voi hommata käytettyinä todella halvalla ja usein uusia pelejä löytää 25-45 euroon. Joku 2d remaken hinta voisi tosiaan olla alempana, mutta yleensä kärsivällisellä odotuksella niiden hinta laskee suhteellisen nopeasti. Ja eikö GBA:lle muka löydy teinimakuun sopivia pelejä? Sellaisia mitä voi pelata ilman kavereiden naurua? Ymmärrän kyllä, että maineen varjelu on tärkeässä asemassa sinun iässä, mutta uskoisin että parin vuoden päästä olet jo päässyt sen yli. Eikä noissa sinun kommenteissa mitään pahaa ole Muumi, olen jos päässyt yli niistä:D
 
Sitä paitsi voit kai niihin pelikasetteihinkin liimata sellaiset koukeroiset Tribe-tarrat. Jos se vaikka muuttaisi pikkuskidien 2D-paskan herran arvolle sopivaksi viihteeksi.
 
Niistä hinnoista.

Niistä hinnoista lähdin puhumaan ihan vain siltä pohjalta, että ne ovat vaikuttaneet varsin tyyriiltä aina kun olen nähnyt..

Olen muutenkin hieman käsikonsolivastainen... pidän niitä lähinnä "oikean" pelaamisen korvikkeena silloin kun ei ole sitä "laitteistoa". Yleensä vain kun on esim jossain matkalla on muutakin tekemistä kuin pelata, paitsi jossain junassa/lentokoneessa. Sellaisenaan en mielelläni maksaisi peleistä enempää kuin kirjasta, varsinkaan kun se itse konsolikin pitäisi ostaa. Jos läppärin omistaisin houkutus ostaa käsikonsoli olisi todennäköisesti vieläkin pienempi. Ihan lopuksi vielä tunnustettava, että olen pinnallinen paska. Minua häiritsee heikko grafiikka, pieni näyttö ja 3d, online yms mahdollisuuksien puuttuminen/heikkous.

Tämä siis tähänastisten käsikonsoleiden pohjalta... saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Ohops.. meinasi tulla viesti ilman yhtäkään hymiötä :eek:

EDIT: Niih.. ja todellakin ois kiva nähdä mies muumendaalenin takana :D Viihdyttävä lisä joka laajentaa foorumin spektriä.
 
Re: Niistä hinnoista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rife
Niistä hinnoista lähdin puhumaan ihan vain siltä pohjalta, että ne ovat vaikuttaneet varsin tyyriiltä aina kun olen nähnyt..

Olen muutenkin hieman käsikonsolivastainen... pidän niitä lähinnä "oikean" pelaamisen korvikkeena silloin kun ei ole sitä "laitteistoa". Yleensä vain kun on esim jossain matkalla on muutakin tekemistä kuin pelata, paitsi jossain junassa/lentokoneessa. Sellaisenaan en mielelläni maksaisi peleistä enempää kuin kirjasta, varsinkaan kun se itse konsolikin pitäisi ostaa. Jos läppärin omistaisin houkutus ostaa käsikonsoli olisi todennäköisesti vieläkin pienempi. Ihan lopuksi vielä tunnustettava, että olen pinnallinen paska. Minua häiritsee heikko grafiikka, pieni näyttö ja 3d, online yms mahdollisuuksien puuttuminen/heikkous.

Tämä siis tähänastisten käsikonsoleiden pohjalta... saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Ohops.. meinasi tulla viesti ilman yhtäkään hymiötä :eek:

EDIT: Niih.. ja todellakin ois kiva nähdä mies muumendaalenin takana :D Viihdyttävä lisä joka laajentaa foorumin spektriä.

Sieltä tuskin miestä löytyy. Joku pahainen pikkupoika, joka kärsii pahasta identiteettikriisistä.
 
Miten me päästiin näin sulavasti GBA SP: Tribal Editionista meitsin identiteettikriisiin? :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Miten me päästiin näin sulavasti GBA SP: Tribal Editionista meitsin identiteettikriisiin?

Nimenomaan.. voisitte kommentoida muumin asioita oikeasti vähän asiallisemmin... tai no, ei mua kyllä tollanen molemminpuolinen törttöily oikeasti häiritse, mutta jotakuta kyllä varmaan. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rife
Nimenomaan.. voisitte kommentoida muumin asioita oikeasti vähän asiallisemmin... tai no, ei mua kyllä tollanen molemminpuolinen törttöily oikeasti häiritse, mutta jotakuta kyllä varmaan. :rolleyes:

Ehkäpä, mutta onko täällä sota-alueella muutenkaan hirveän järkevää juttua? Jos joku tulee kertomaan, että "me nauretaan yhelle meijän koululaiselle ku se pelaa gba:sp lastenpelejä on se niin tyhmä jätkä onneks mul on xpoks ja halo siinä ku se on niin kova peli ja vice city on kans" ni mitä siihen sanoo vastaan? Hiljaa voisi tietysti olla, mutta kun ei pysty.

Joo ja oli tuo vähän liioiteltu esimerkki, mutta ei paljoa.
 
Koska olet idiootti. Jonain päivänä sinäkään et ymmärrä.

Lupaan lopettaa tämän tähän, mutta nyt vaan aukeni niin mahtava tilaisuus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Koska olet idiootti. Jonain päivänä sinäkään et ymmärrä.

Lupaan lopettaa tämän tähän, mutta nyt vaan aukeni niin mahtava tilaisuus.

Minä kans... Ei jaksa enää lyödä vähä-älyistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Ja mun itse-ironia tosiaan on tahatonta... OR IS IT?
Huomatkaa myöskin tämä. Ehkäpä aluksi muumendaalen oli kommenteissaan tosissaan, mutta sanoisin että hän huomasi jonkun verran asennettaan ja nykyään hänen viestinsä oikeasti ovat osittain tahallista itseironiaa, osittain hänen asennettaan/näkemystään. Ovathan hänen viestinsä kuitenkin melko ylimeneviä nykyään, noin kolme kertaa rankempia kuin joku aika sitten. En tosin sano, että hänen viesteistään pitäisi nyt sitten pitää ja niille nauraa, mutta ei hän ihan ehkä kuitenkaan ole niin idiootti kuin mitä sanotte tai luulette.
 
mjoo

Musta vaan jotenkin tuntuu, että kaveri heittää näitä juttujansa enemmän tai vähemmän huumorilla. Sitäpaitsi, kaveri ,joka välittää Ali G:stä ja Tom Greenistä näke sellaisessa idiootiksi tekeytymisessä jotain hauskaa.. Kyllä itsenikin on tullut naurettua Ali G shown vitseille usein... sitä elokuvaa ei paini ihan samassa sarjassa. Ja niille, jotka eivät tienneet niin Ali G ei myöskään ole oikeasti tyhmä.. Tai niin ainakin päättelisin siitä, että se on valmistunut oxfordista tai jostain vastaavasta korkeamman tason koulusta.. jos kiinostaa tarkemmin niin ottakaa selvää.
 
Re: mjoo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rife
Musta vaan jotenkin tuntuu, että kaveri heittää näitä juttujansa enemmän tai vähemmän huumorilla. Sitäpaitsi, kaveri ,joka välittää Ali G:stä ja Tom Greenistä näke sellaisessa idiootiksi tekeytymisessä jotain hauskaa.. Kyllä itsenikin on tullut naurettua Ali G shown vitseille usein... sitä elokuvaa ei paini ihan samassa sarjassa. Ja niille, jotka eivät tienneet niin Ali G ei myöskään ole oikeasti tyhmä.. Tai niin ainakin päättelisin siitä, että se on valmistunut oxfordista tai jostain vastaavasta korkeamman tason koulusta.. jos kiinostaa tarkemmin niin ottakaa selvää.

Njoo, itsekkin nauroin joillekin Ali G:n vitseille, mutta eivät kovin pitkäikäisiä ole. Kerran se huvittaa ja sitten ei. Olkoon valmistunut mistä tahansa.

Ja viimein: back to the topic:
Olkaa hyvä!
 
Metroid Prime: Hunters video materiaalia cube-europen pojilta!

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6692


"The game is superb.

I should know, I played it, filmed that footage, and made the video.

So ultra sweet. You guys wait til you get a taste of the love of MetroidDS :)
--er-no"


Näyttää oikein hyvältä ja kosketusnäytön käyttö näyttää hauskalta. :p Tämä on ehkä mielenkiintoisin DS:n julkaisupeli. Vauhdittaa koneen myyntiä varmasti mukavasti.
 
Ylös Bottom