Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: Most Wanted

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munkki500
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360/Vita Hype]

Joo toi eka oli just se mitä tossa aikasemmin edellisellä sivulla naureskelin. En kyllä jaksanu jatkaa tolla Ariel Atom V8:lla , kun tuntui aluks tosi hankalalta. Mutta nopea se ainakin on, voitin tokan Most Wanted kuskin silllä vaikka oikean puolen renkaat oli puhki. :D

Ariel toimii pirun hyvin, kun siihen iskee off-road renkaat alle. Sitten pystyy helposti powerslidaamaan mutkat ja silti laite on eläimellisen nopea kiihtymään. Aerobody, lightweight ja long gears prona, niin ei tuolle pärjää useimmissa kisoissa mikään. Itselläni oli aluksi ongelmana juuri liian hyvä pito, kun mutkaan ei saanut kuin oikein yrittämällä sladittamaan.

Silti huomasin taas näitä omia salaliittojani. Eli kaikki siviiliautot on joko audeja, chevroletteja, cadillacceja tai dodgeja. Onko kyseiset autot hemmetin hyviä pelissä? Kyllä piru vie on(poisluetaan caddy, jota ei vielä ole. Molemmat kivekset vetoa,että tulee) Itse olen ajanut yleisesti corvettella eniten, koska viritysosista riippumatta, tai niistä huolimatta, se pysyy lapasessa kuin täi. Älyttömän helppo hallita. Kuten myös camaro, viper, pikkuluokan ylivoimasti paras audi a1 ja tolkuttoman helppo ajettava audi spider.
Mutta sen lauluja laulat, kenen bändiin liityt.

Erehdyin kokeilemaan netissä. En kokeile enää. Minä ja kaksi muuta oltiin tapaamis paikassa kuten kuuluu ja loput haki vauhtia ja törmäili meihin joten kisa ei koskaan ala. Tuota jatkui pari minuuttia ja sitten ne lähti ajelemaan täysin muualle. Miten ihmiset voi olla noin idiootteja ja kuinka idiootteja criterionilla ollaan kun luulevat, että tuollainen systeemi muka toimisi public peleissä.

Onneksi tuota pelattavaa on yksinpelissäkin tarpeeksi.

Onneksi tuota pelattavaa on yksinpelissäkin tarpeeksi.
Onhan sitä, vaikka meikällä on MW-listalla enää kaksi kuskia edellä. Kaverini, joka on pitkän linjan ajopelimies mm. Need for Speedien, Gran Turismon ja MotorStormin puolelta, harmitteli kuinka nopeasti single Most Wantedissa etenee. Samaa mietin itsekin. Mutta ei siinä mitään, kyllähän tässä touhuttavaa riittää maailman tappiin asti.

Mulla enään eka jäljellä. Mutta eipä noi juuri eroa normaaleista kisoista... Ja sittehän se peli vasta alkaa ku vedetää joka autolla kaikki kullalle? :)

Moninpelissä kavereiden kanssa (huimat 2..) pisteitä kyllä ropisee siihen tahtiin että nyt keikun jo pisteissä Most Wanted listan 1. tilalla.. noh, ei kiirettä listalla olijoita vastaan ajelussa, testailen kivoja autoja ja ajan virittely kisat niillä ja sitten vasta sopivilla MW listan autoja vastaan :)
Moninpeli kaipaisi kyllä enemmän porukkaa mutta ei kiinnosta public puolelle lähteä :-/

Most Wanted kuski 1 voitettu... Kyllä tää mun mielestä ois jotain tarinaa kaivannut, ei noi most wanted kuskit oikeen eronnu noista muista kisoista paljonkaan. Se oli aina max 5 kisaa ni seuraava most wanted kuski aukes. :/

Onko ne pomokuskit voitettavissa ihan viidellä yrityksellä, jos on tämmöinen sunnuntaikuski kuin minä? (Oikean auton puikoissa viimeksi 1992... en oo tarvinnut enkä koskaan omistanut)
Varsinkin alussa sitä sai kyllä laittaa kaiken peliin, että MW-kisoista selvisi sillä 4-5 yrityksellä. Paria viime kuskia vastaan olen kuitenkin hoitanut homman kotiin jopa ensimmäisellä kerralla. Saattaa johtua siitä, että tuntuma Burnout-ajoon alkaa olla taas hallussa. Pelailin siis Burnout Revengeä silloin seitsemän-kahdeksan vuotta sitten, jonka jälkeen tutuiksi ovat tulleet nimenomaan NFS:t sekä Test Drive Unlimited 2. Tämän Most Wantedin ostettuani alku oli kovin kankea, mutta sittemmin olen osannut ottaa mm. vauhdikkaat suorat ja kurvit rauhallisemmin. Siten myös tulokset paranevat eikä jokaista kisaa joudu ottamaan uusiksi.

Huomenissa olisi tarkoitus hakata MW-listan ykkönen, joka periaatteessa tarkoittaa, että yksinpeli on läpäisty. Mutta onneksi en ole tähän saakka ajanut lähellekään kaikkia hard- tai medium-kisoja. Ja kuten todettua, netistä tai ihan vain kaupungin tutkimisestakin on luvassa vielä paljon iloa.

Onko teillä muilla lähes jatkuvasti ongelmaa EA Origin serverin (sis. autolog) pätkimisen kanssa??? Tänään oli taas katkos, ei päässyt edes moninpeliä tekemään.. edellisinä päivinä autolog oli varmaan 30min välein poikki..

Ittellä ei ainakaan ollu ongelmaa most wanted kuskien kaa, voitin kaikki ekalla. Ainoot missä on haastetta on ne missä pitää keskinopeus olla tarpeeks kova. Ekat most wanted kuskit oli just helpoimmat. Ei niille voinu sillä ariel atomilla hävitä. :D Tietty jos jollain lancialla ajaa, ni voi tehä tiukkaa. :)

You are the Most Wanted. Näin tosiaan kävi, kun listan viimeinen kuski kaatui heti ensimmäisellä yrityksellä. Tiukille sekin meni, mutta jännitys oli aivan huipussaan. Loppuklipin ja -tekstien pyöriessä ruudulla tuli tehtyä klassinen yhteenveto pelistä. Se on kokonaisuudessaan erittäin positiivinen, mutta nämä epäkohdat vievät täyden kympin kouluarvosanan: 1. ei minkäänlaista autojen visuaalista tuunausta perusvärin vaihtoa lukuunottamatta ja 2. yksinpelin köykäisyys tarinan (jota ei lähes ollut ollenkaan) ja muutenkin sen lyhyyden suhteen. En väitä, että stoori olisi mitenkään erityisen tärkeä ajopeleissä, mutta jotenkin harmaaksi tämä jäi silti. Kokonaisuudessaan sanoisin vuoden 2012 Most Wantedin olevan historian kolmen tai neljän parhaan Need for Speedin joukossa. Se huikein on edelleen Carbon, jota seuraavat Undergroundit jne. Mutta mikä tärkeintä - tekijätiimistä riippumatta - NFS palasi jälleen raiteilleen arvostelujen ja videoiden perusteella surkean The Runin jälkeen. Mielenkiintoista kyllä nähdä, mitä ensi syksynä on luvassa. Jatkaako Criterion edelleen puikoissa?

Muuten, singlestä on edelleen n. 20 prosenttia vetämättä. :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ittelle kyllä jäi aika huono kuva tästä... Aivan älyttömän lyhyt. Ja sama ongelma kun burnout paradisessa: kisojen ajamisesta ei palkita juuri lainkaan. Okei, saat muutaman päivityksen joilla ei tee mitään koska hyvillä autoilla on jo kaikki kullalla. Pitänee viiä tää kohta gamestoppiin takas ellei moninpeli vakuuta...

Ittelle kyllä jäi aika huono kuva tästä... Aivan älyttömän lyhyt. Ja sama ongelma kun burnout paradisessa: kisojen ajamisesta ei palkita juuri lainkaan. Okei, saat muutaman päivityksen joilla ei tee mitään koska hyvillä autoilla on jo kaikki kullalla. Pitänee viiä tää kohta gamestoppiin takas ellei moninpeli vakuuta...
Noh..kauas kesti? Onko siinä mitään sivutehtäviä tai muuta tehtävää sen jälkeen kun olet suorittanut päätehtävät?

Juu ei se most wanted listan läpikäyminen kauaa kestä, mutta kyllä tähän aikaa saa tarpeeksi menemään jos kaikki kisat vetää läpi. Itse olen nyt most wanted listalla neljäs. 26 eventtiä suoritettu ja välillä pikkasen etsinyt niitä aitoja, tauluja ja autoja. Aikaa on mennyt pikkasen yli yhdeksän tuntia. Vielä on 179 eventtiä jäljellä joten en sano peliä lyhyeksi.

Niitä kisojahan on joku 60 ja loput on sitte samoja kisoja eri autolla

So? Samalla logiikalla voi sanoa, että forza kestää kymmenen tuntia kun siinä ajetaan samoja ratoja eri autoilla.

Nyt meni sulla vellit sekasin... Eihän Forzassa ole tuhatta rataa jos siinä on oikeasti 1000 autoa ja yksi rata... Se on ihan sama kisa autosta riippumatta.Vaan idea on siinä, että most wanted sija 1 saavutettu. Eikä oikeen kiinnosta ajaa jollain lancialla että saan sille pari parannusta. Mihin mä tarttisin lancian parannuksia, kun en tartte autoakaan... Tyhmästi toteutettu peli, 5 kisaa vaan joka autolla ja joka auto on naurettavan helposti löydettävissä jostain tien varresta.

Itse ainakin ajan sen takia koska haluan jokaisesta eventistä vähintään pronssia. Olkoonkin, että monet niistä on samoja kisoja, mutta ainakin minulle siinä on jo tarpeeksi erilaisuuden tuntua jos ensin ajaa jonkun kisan vaikka sillä lancialla ja joskus myöhemmin tulee sama kisa kun alla on veyron. Vauhti ja tuntuma on niin erilaisia. Lisäksi en minä ainakaan noita ratoja vielä ulkoa muista vaikka nytkin olen ainakin jonkun kisan vetänyt jo kolmella autolla läpi joten ei ihan heti pääse kyllästyminen iskemään.

Nyt olen most wanted listalla jo ekana, mutta edelleen on ne neljä autoa voittamatta eikä mikään kiire niitä voittaa. Aloin menemään autolistaa järjestyksessä ylhäältä alas ja vedän jokaisella kaikki kisat läpi. Tunnen ainakin saavani vastinetta rahalle.

Jos kisattavaa ei ole jonkun mielestä riittävästi, niin ei muuta kun oman soundtrackin tekoon. Väsäsin 25 kappaleen listan, jossa on vaikka mitä musiikkia eri tyylien ja vuosien joukosta.

Muutamana iltana tätä tahkonnut, ihan hyvältä vaikuttaa. Duunin jälkeen tätä, eikä tarvii enää duunia ajatellakaan. :D Parikolme kappaletta kutakin, siis ykkös-, kakkos- ja kolmossijoja iiseimmistä haasteista on tullut noukittua. Ja MW-listalla yhdeksäntenä. Kerran koitin haastaa kymppipaikan hemmoa, mutta auto oli liian rupuinen. Sehän tässä viiksettää, että autojen tuunaukset saa vain voittamalla joka skaban. Vaikken kyllä löydä hirveästi tarvetta kuin buustille ja offroad-renkaille, sen verran hyviä nuo kiesit on sellaisenaan noihin normiajoihin. Pitää varmaan koittaa sitä nettiskabaa joku päivä...

Ylös Bottom