Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: Most Wanted

Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Ei vakuuta ei.

Olen kaivannut jo kauan NFS:n paluuta sen juurille eli tuonne Undergroundeille, joita pidän parhaimpina NFS -sarjan peleinä. Mielestäni NFS:n pitää olla 1. Laittomia, auttavan realistisia, katukilpailuja (mieluiten keskellä yötä) 2. Auton customointia ja 3. Edes jotenkin "realistinen" kokonaisuudessaan.

Meikäläiseen ei iske Burnout NFS:n nimellä, jossa paahdetaan 1. Keskellä päivää 2. Vakiokärryillä ja 3. Ilman minkäänlaista realismia.

Trailereissa oli tuo tavallinen Burnout meininki. Tönitään vastustaja seinään (ja vielä aivan liian helposti) ja itse ajetaan Porschella, joka ei ota osumaa millään. Bonuksena paska vaurionmallinnus, jossa auto ei näytä kärsivän ollenkaan. Jotenkin myöskään en pidä epärealistisia hyppyjä/hyppyreitä NFS:ään kuuluvina (gameplayn hiekkahyppyri ja portaista ylös ja lento alas). Mielestäni NFS:n juttua ovat ensisijaisesti oikoreitit ja mielellään nekin "vähän realistisesti" toteutettuna.

Tämäkin Burnout, anteeksi.. Need For Speed* jää hyllyyn, ellei peli muutu enemmän NFS:ksi. Ikävän hunningolla tämäkin sarja.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Ei vakuuta ei.

Olen kaivannut jo kauan NFS:n paluuta sen juurille eli tuonne Undergroundeille, joita pidän parhaimpina NFS -sarjan peleinä. Mielestäni NFS:n pitää olla 1. Laittomia, auttavan realistisia, katukilpailuja (mieluiten keskellä yötä) 2. Auton customointia ja 3. Edes jotenkin "realistinen" kokonaisuudessaan.

Meikäläiseen ei iske Burnout NFS:n nimellä, jossa paahdetaan 1. Keskellä päivää 2. Vakiokärryillä ja 3. Ilman minkäänlaista realismia.

Trailereissa oli tuo tavallinen Burnout meininki. Tönitään vastustaja seinään (ja vielä aivan liian helposti) ja itse ajetaan Porschella, joka ei ota osumaa millään. Bonuksena paska vaurionmallinnus, jossa auto ei näytä kärsivän ollenkaan. Jotenkin myöskään en pidä epärealistisia hyppyjä/hyppyreitä NFS:ään kuuluvina (gameplayn hiekkahyppyri ja portaista ylös ja lento alas). Mielestäni NFS:n juttua ovat ensisijaisesti oikoreitit ja mielellään nekin "vähän realistisesti" toteutettuna.

Tämäkin Burnout, anteeksi.. Need For Speed* jää hyllyyn, ellei peli muutu enemmän NFS:ksi. Ikävän hunningolla tämäkin sarja.

Nuo sinun kolme "Burnout NFS" asiaa ovat ne peruselementit mitkä olivat läsnä aikoinaan NFS sarjassa niissä alkuperäisissä osissa eikä suinkaan nämä sinun kolme ensin mainittua asiaa, jotka olivat sitten ne peruselementit näissä uudemissa katuajo ja virityspeleissä. Itse en jaksanut niin hirveästi näistä Underground ja Most Wanted tyylisistä peleistä innostua, vaikka niitäkin tuli pelattua.

Netistä löytyy paljon pelivideota E3 messuilta, jossa näkyy vauriomallinuksen olevan oikein sopivalla tasolla. Autot ottavat vauriota niin visuaallisesti kuin fyysisesti. Hyvältä vaikuttaa.

Miten sitä voikin odottaa näin paljon jotain NFS peliä, ei vaan voi ymmärtää. Todennäköisesti peli ei sitten onnistu lunastamaan odotuksia ja pettymys iskee, mutta luotto on kuitenkin vahva Criterionin poikiin. Uutta Burnoutia olenkin jo odottellut.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Vielä ei kokokuvaa ole voinut pelistä tietenkään saada, mutta yhdellä sanalla kuvailtuna tämä uusin Most Wanted vaikuttaa tylsältä. Tuosta E3:lla nähdystä, aloitusviestissäkin olevasta gameplaysta tulee ensin mieleen lähinnä uusin Hot Pursuit kaupunkimaisemissa, mutta käytössä ei ole Hot Pursuitin apuvälineitä, eikä poliiseilla pääse ilmeisesti pelaamaan haastattelun perusteella. Ollakseen seuraava Burnout, pitäisi taas vauriomallinnuksen ehdottomasti olla parasta ikinä, mihin ei kyllä nykyisellään tosiaan päästä. Eipä pelissä vaikuttaisi olevan oikein mitään sellaista ominaisuutta, josta voisi innostua.

Criterionin aiemmista tekeleistä vielä sen verran, että itse pidin Hot Pursuitista erittäin paljon, ja varsinkin netissä se oli hyvin viihdyttävää pelattavaa. Burnout Paradise sen sijaan ei juuri maistunut yhdellä avoimella ja tylsällä kaupungilla varustettuna. Pelikokemus jäi selvästi aiempien Burnouttien taakse.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Ei vakuuta ei.

Olen kaivannut jo kauan NFS:n paluuta sen juurille eli tuonne Undergroundeille, joita pidän parhaimpina NFS -sarjan peleinä. Mielestäni NFS:n pitää olla 1. Laittomia, auttavan realistisia, katukilpailuja (mieluiten keskellä yötä) 2. Auton customointia ja 3. Edes jotenkin "realistinen" kokonaisuudessaan.

Meikäläiseen ei iske Burnout NFS:n nimellä, jossa paahdetaan 1. Keskellä päivää 2. Vakiokärryillä ja 3. Ilman minkäänlaista realismia.

Trailereissa oli tuo tavallinen Burnout meininki. Tönitään vastustaja seinään (ja vielä aivan liian helposti) ja itse ajetaan Porschella, joka ei ota osumaa millään. Bonuksena paska vaurionmallinnus, jossa auto ei näytä kärsivän ollenkaan. Jotenkin myöskään en pidä epärealistisia hyppyjä/hyppyreitä NFS:ään kuuluvina (gameplayn hiekkahyppyri ja portaista ylös ja lento alas). Mielestäni NFS:n juttua ovat ensisijaisesti oikoreitit ja mielellään nekin "vähän realistisesti" toteutettuna.

Tämäkin Burnout, anteeksi.. Need For Speed* jää hyllyyn, ellei peli muutu enemmän NFS:ksi. Ikävän hunningolla tämäkin sarja.

Ainakin Burnout Paradisessa oli vaihtuvat vuorokaudenajat, joten ei ole ollenkaan poissuljettua että kaipaamasi yölliset kisat päätyisivät myös Most Wantediin.

Myös peräänkuuluttamasi oikoreitit olivat olennainen osa Criterionin edellistä peliä, NFS: Hot Pursuitia. Uskaltaisin jo tuon gameplay-videon perusteella väittää, että oikoreittejä löytyy tästäkin pelistä runsaasti.

En ole mukään autojen tuunauksen suuri ystävä. Olen pitänyt sitä enemmän ylimääräisenä sivumausteena kuin peliä määrittävänä elementtinä. Totta kai olisi hienoa, jos tuunaus palaisi nyt NFS:ään vanhan Most Wantedin hengessä, ja eiköhän Criterion hoida homman kotiin tälläkin osa-alueella. :D
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Ei vakuuta ei.

Olen kaivannut jo kauan NFS:n paluuta sen juurille eli tuonne Undergroundeille, joita pidän parhaimpina NFS -sarjan peleinä. Mielestäni NFS:n pitää olla 1. Laittomia, auttavan realistisia, katukilpailuja (mieluiten keskellä yötä) 2. Auton customointia ja 3. Edes jotenkin "realistinen" kokonaisuudessaan.

Meikäläiseen ei iske Burnout NFS:n nimellä, jossa paahdetaan 1. Keskellä päivää 2. Vakiokärryillä ja 3. Ilman minkäänlaista realismia.

Trailereissa oli tuo tavallinen Burnout meininki. Tönitään vastustaja seinään (ja vielä aivan liian helposti) ja itse ajetaan Porschella, joka ei ota osumaa millään. Bonuksena paska vaurionmallinnus, jossa auto ei näytä kärsivän ollenkaan. Jotenkin myöskään en pidä epärealistisia hyppyjä/hyppyreitä NFS:ään kuuluvina (gameplayn hiekkahyppyri ja portaista ylös ja lento alas). Mielestäni NFS:n juttua ovat ensisijaisesti oikoreitit ja mielellään nekin "vähän realistisesti" toteutettuna.

Tämäkin Burnout, anteeksi.. Need For Speed* jää hyllyyn, ellei peli muutu enemmän NFS:ksi. Ikävän hunningolla tämäkin sarja.
Itse olen täysin samaa mieltä. Pelisarja on muuttunut Undergroundeista paljon huonompaan suuntaan. Undergroundeissa oli sitä jotain, kun sai aluksi sellasen hikisen kaaran, jota sai sitten virittää erilaisin keinoin ja tuunausmahdollisuuksiakin oli valtavasti. Nykyään nämä NFS't tuntuvat olevan sitä, että ajetaan erilaisilla Porcheilla ja Lamboilla kahtasataa mutkaan jarruun koskematta ja sitten vedetään liirrossa mutka läpi. En väitä, että vanhoissa NFS'ssä ajomallinnus olisi ollut mikään mahtava, mutta ihan naurettavaa touhua nämä nykyiset NFS't.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Itse olen täysin samaa mieltä. Pelisarja on muuttunut Undergroundeista paljon huonompaan suuntaan. Undergroundeissa oli sitä jotain, kun sai aluksi sellasen hikisen kaaran, jota sai sitten virittää erilaisin keinoin ja tuunausmahdollisuuksiakin oli valtavasti. Nykyään nämä NFS't tuntuvat olevan sitä, että ajetaan erilaisilla Porcheilla ja Lamboilla kahtasataa mutkaan jarruun koskematta ja sitten vedetään liirrossa mutka läpi. En väitä, että vanhoissa NFS'ssä ajomallinnus olisi ollut mikään mahtava, mutta ihan naurettavaa touhua nämä nykyiset NFS't.
Kahtasataa? Tarkotathan maileja tunnissa? Hot pursuitissa kaikki autot kulkee yli 200. Ja siinä myös porche on se hikinen kaara jolla körötellään muutama kisa 260 mittarissa kunnes siirrytään oikeihin autoihin.Sä oot tosiaan tainnu vähän missata tän nykysen meiningin? Hot pursuitissa ajetaan Bugatti Veyronilla 420 km/h mutkaan, näpäytetään neliötä (käsijarru) ja vedetään sellanen spiraali jotain kolmeesataa driftissä. Tietenkin jos vetää tiukkaa driftiä niin auto hidastuu huomattavasti, ja kulkee enään vähän päälle 200 km/h! Mutta ei hätää! 1.5 kilometrin pituisen driftisi aikana on boostia tullut sen verran että päästään siihen 400 taas muutamassa sekunnissa.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Ainakin Burnout Paradisessa oli vaihtuvat vuorokaudenajat, joten ei ole ollenkaan poissuljettua että kaipaamasi yölliset kisat päätyisivät myös Most Wantediin.

Myös peräänkuuluttamasi oikoreitit olivat olennainen osa Criterionin edellistä peliä, NFS: Hot Pursuitia. Uskaltaisin jo tuon gameplay-videon perusteella väittää, että oikoreittejä löytyy tästäkin pelistä runsaasti.

En ole mukään autojen tuunauksen suuri ystävä. Olen pitänyt sitä enemmän ylimääräisenä sivumausteena kuin peliä määrittävänä elementtinä. Totta kai olisi hienoa, jos tuunaus palaisi nyt NFS:ään vanhan Most Wantedin hengessä, ja eiköhän Criterion hoida homman kotiin tälläkin osa-alueella. :D

Juu omistan kyseisen Paradisen (taisi olla alelaarissa alle kympin). Lähinnä tarkoitan, että esimerkiksi Paradisen oikoreitit olivat lähinnä, että paahdetaan kahtasataa rampille ja hypätään 100 metrin jättiloikka. Ei siinä mitään, sillä se on Burnout. Mutta jos tuollainen typerä SSX/ Burnout meininki, jossa kaikki on vedetty yli, tulee NFS:ään, on myönnettävä suoraan pelin olevan jotakin muuta kuin oikea "Need For Speed".

Ja tietenkin ymmärrän, että kaikki eivät ole innoissaan auton customoinnista, mutta se on kenties "se" ominaisuus, joka aikoinaan teki NFS:stä NFS:n ja on pitänyt sarjan maineessa surkeista ps3 peleistä huolimatta. Varsinkin meikäläiselle tulee oikesti upea fiilis, kun saa paskasta kauppakärrystä makean näköisen vauhtihirmun, jolla pääsee brassailemaan kaduille.

Itse olen täysin samaa mieltä. Pelisarja on muuttunut Undergroundeista paljon huonompaan suuntaan. Undergroundeissa oli sitä jotain, kun sai aluksi sellasen hikisen kaaran, jota sai sitten virittää erilaisin keinoin ja tuunausmahdollisuuksiakin oli valtavasti. Nykyään nämä NFS't tuntuvat olevan sitä, että ajetaan erilaisilla Porcheilla ja Lamboilla kahtasataa mutkaan jarruun koskematta ja sitten vedetään liirrossa mutka läpi. En väitä, että vanhoissa NFS'ssä ajomallinnus olisi ollut mikään mahtava, mutta ihan naurettavaa touhua nämä nykyiset NFS't.

Nimenomaan. Juuri sitä "tiettyä" fiilistä kaipaisin näistä peleistä. Jotenkin hämyinen Underground yössä ja kisatessa.. No siinä oli sitä fiilistä. Katukisaaminen on kuitenkin katukisaamista. Ei siinä oikeassakaan elämässä vedettäisi Porcshella tai muulla (joskin ymmärrän niiden kuuluvan peliin, eihän tässä muuten mielenkiintoa suuremmilla massoille ole :D) keskellä päivää. Nooh kuitenkaan tällainen Burnout perseily Need For Speedin nimen alla ei innosta, ikävä kyllä.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

[video=youtube;9FwoLUZ6R5A]http://www.youtube.com/watch?v=9FwoLUZ6R5A[/video]

Videolla mainitaan muunmuassa pelissä olevan auton kustomointi mahdollisuus erilaisten viritysosien sekä koriosien suhteen. Odotellaan lisätietoja, sillä monia näyttää kyseinen asia kiinnostavan eniten. Itselleni se on vain pikku kiva lisä peliin, mutta jokatapauksessa NFS Most Wanted on odotuslistani ykkönen.

Pääsisi jo ajamaan 911:llä poliiseja pakoon kaupungin liikenteessä ja pitämään hauskaa jossain autopelissä.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Videolla mainitaan muunmuassa pelissä olevan auton kustomointi mahdollisuus erilaisten viritysosien sekä koriosien suhteen. Odotellaan lisätietoja, sillä monia näyttää kyseinen asia kiinnostavan eniten. Itselleni se on vain pikku kiva lisä peliin, mutta jokatapauksessa NFS Most Wanted on odotuslistani ykkönen.

Pääsisi jo ajamaan 911:llä poliiseja pakoon kaupungin liikenteessä ja pitämään hauskaa jossain autopelissä.

Vieläkun näyttäisivät jossakin niitä tuunausmahdollisuuksia. Puhetta on kyllä koko ajan mutta mitään näytettävää ei:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Muistan lukeneeni että tähän tulisi sellaiset kisat että aja paikasta A paikkaan B ja oman reitin saa valita. En oo varma onko totta vai oliko vaan huonoa unta. :D Mut jos on totta niin en kyllä todellakaan aio ostaa. En tykänny Burnout paradisen kisoistakaan ja toihan nyt vaan on laiskuutta, kun ei tarvii kisoihin tehdä muuta kun lähtö ja loppu...
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Muistan lukeneeni että tähän tulisi sellaiset kisat että aja paikasta A paikkaan B ja oman reitin saa valita. En oo varma onko totta vai oliko vaan huonoa unta. :D Mut jos on totta niin en kyllä todellakaan aio ostaa. En tykänny Burnout paradisen kisoistakaan ja toihan nyt vaan on laiskuutta, kun ei tarvii kisoihin tehdä muuta kun lähtö ja loppu...

Siis mitä...? Tuollaisethan kisat ovat aivan loistavia! Pitää vähän enemmän miettiä eikä täydellinen ajosuoritus välttämättä takaa voittoa vaan pitää osata löytää myös paras reitti.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Siis mitä...? Tuollaisethan kisat ovat aivan loistavia! Pitää vähän enemmän miettiä eikä täydellinen ajosuoritus välttämättä takaa voittoa vaan pitää osata löytää myös paras reitti.
No jos kisat on ku Burnout paradisessa niin ajetaan suoraa ja sitte käännytään kerran ja ollaan maalissa. Eikä sovi kyllä need for speediin tollanen skeida. Miks ihmeessä Criterion games päästettiin pilaamaan Need For Speedin maine... Need For Speedit oli loistavia kunnes Criterion tuli kuvioihin.

Katoinmpas videoa hetken. Täähän todellakin tulee olemaan Burnout Need For Speed nimikkeellä. Noi takedownitkin jo on ihan tarpeeks huono asia.
Eikun... Olikohan sittekin Hot Pursuitista se pätkä?
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

No jos kisat on ku Burnout paradisessa niin ajetaan suoraa ja sitte käännytään kerran ja ollaan maalissa...

No ei se nyt ihan noin mennyt.

Kyllä netissä ainakin oli tehty aika nerokkaita ratoja: muutamalla checkpointilla varustetut radat, joissa oli monia miltei tasavertaisia reittejä.

En niitä yhden suoran kisoja koskaan tullut edes ajettua. Siinä mielessä olet oikeassa, ettei niissä mitään järkeä ollutkaan.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

No jos kisat on ku Burnout paradisessa niin ajetaan suoraa ja sitte käännytään kerran ja ollaan maalissa. Eikä sovi kyllä need for speediin tollanen skeida. Miks ihmeessä Criterion games päästettiin pilaamaan Need For Speedin maine... Need For Speedit oli loistavia kunnes Criterion tuli kuvioihin.

Katoinmpas videoa hetken. Täähän todellakin tulee olemaan Burnout Need For Speed nimikkeellä. Noi takedownitkin jo on ihan tarpeeks huono asia.
Eikun... Olikohan sittekin Hot Pursuitista se pätkä?

Nykysukupolven Need For Speedit ovat olleet kamalia lukuunottamatta Criterionin mahtavaa Hot Pursuittia. No, mutta ei siitä enempää; makuasioista ei voi kiistellä.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Nykysukupolven Need For Speedit ovat olleet kamalia lukuunottamatta Criterionin mahtavaa Hot Pursuittia. No, mutta ei siitä enempää; makuasioista ei voi kiistellä.

Eipä makuasioille voi mitään. Omasta mielestä Prostreet oli hyvä ja Shiftit olis voinut olla yhtä hyviä jos niitä ohjausasetuksia ei olisi tarvinnut monia tunteja hioa kuntoon. Sitten tuohon A:sta B:n kilpailuista joissa on vaihtoehtoisia reittejä niin teoriassa hyvä idea käytännössä ei niinkään... tullut huomattua Midnight club Los Angeles pelissä koska ei vaan pysty koko ajan seuraamaan sitä karttaa että missä olisi nopein reitti.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Siis need for speedit oli hyviä kunnes Criterion poisti tuunauksen ja kusi ajotuntuman ja poisti sen vähäisenkin realismin noilla 2km pitkillä ja 200km/h drifteillä.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Siis need for speedit oli hyviä kunnes Criterion poisti tuunauksen ja kusi ajotuntuman ja poisti sen vähäisenkin realismin noilla 2km pitkillä ja 200km/h drifteillä.

Niin ja minkäs mä sille voin, että tykkäät ihan pirusti noista drifteistä. Ja itselleni ei tuunaus ole ikinä ole ollut tärkeässä osassa ja alkuperäinen Most Wanted tuli pelattua vain pakollisilla tuunaksilla. Ja älä käsitä väärin, rakastan alk.per. Most Wantedia avoimen maailman, poliisitakaa-ajojen ja "tarinan" osalta mutta itselleni se ainut ja oikea ajotuntuma on löytynyt aina Criterionin peleissä. Joten odotan peliä innolla, koska siinä tulee olemaan juurikin noita poliisitakaa-ajoja vapaassa mailmassa mutta tällä kertaa ajotuntumakin voi olla loistava. En yleisestikkään pidä tuollaisesta puoliksi arcadea ja puoliksi simulaattoria, jota NFS:t on vähän olleet. Se on joko tai.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

No eipä esim Hot Pursuitin ajotuntumaa voi hirveesti kehua, auto ei käänny minnekkään paitsi driftatessa. Siis onhan se driftaus ihan hauskaa, mutta kyllä noi 2km driftit kuuluu burnoutteihin.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Tuore traileri:

[video=youtube;g9-L8oYmXtg]http://www.youtube.com/watch?v=g9-L8oYmXtg&feature=plcp[/video]


Pelikuva on tuttua jo E3:sta, mutta tähän on lisätty paljon uutta infoa: kaupungin nimi on Fairhaven City, poliisien tekoälyä on parannettu ja Autolog 2 esitellään.
 
Vastaus: Need For Speed: Most Wanted [PS3/X360 Hype]

Voisivat kyllä ottaa nuo Burnout tyyliset törmäykset pois... Näyttää, että pikkuhipaisusta lentää katonkautta ympäri. Ja muutenkin tästä puuttuu ne sporttiautot ja tuunattavat autot :( Eihän tuommosta Porschea voi tuunata tekemättä siitä naurettavan näköistä.

E: Mutta kyllä menee ostoon, jos on yhtä hyvä pelialue kuin edellisessä Most Wantedissa, eli myös vähän metsää ja vaihtelevaa ympäristöä.
 
Ylös Bottom