Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Rivals

Vastaus: Need For Speed Rivals

Online-puolikin alkoi tuossa kai suunnilleen viikko sitten toimimaan. Suurin mahdollinen pelaajamäärä sessiota kohden saisi kyllä olla kuutta suurempi, että siitä enemmän hupia saisi irti sattumanvaraisella porukalla. Nyt turhan usein takaa-ajot ovat vain mallia 1vs.1 koneen ohjaamilla autoilla höystettynä, vaikka ihan hauskoja kisoja nuokin ovat. Mieluusti olisin kuitenkin ottanut vastaan mahdollisuuden hakea pelaajia free roamin lisäksi ihan suoraan vain joihinkin yksittäisiin takaa- tai kilpa-ajoihin.

EA ei halua kustantaa serveri-infraa. 6 pelaajaa menee peer-to-peer...
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

EA:n sivut sanoo, että serverit olis pystyssä. Eipähän itsellä päästä peliin ja sanoo "You need Playstation Plus to use this feature.
However, Playstation Plus is not available in your country." Ihme touhua.

Jouluruuhkaako?

Edit. Tuntuu koko PSN olevan jumissa vähän väliä.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Täällä hyvin pelannut serverit tässä eilen ja tänään. Itse ruvennut saamaan tässä nyt nopeampaa kalustoa alle niin tutka nopeudet nousseet ja hyppypaikoissa loikattaan kunnolla. Menkäähän Kfinniläiset Rivalsia välillä ajaan etten mene joka tilastossa johtoon ;). Peli ruvennut enemmän koukuttaan kun on enemmän saanut kilsoja alle, paikoittain ruudunpäivitys hieman on pätkinyt mutta ei ihan kauheasti ole haitannut menoa.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Täällä hyvin pelannut serverit tässä eilen ja tänään. Itse ruvennut saamaan tässä nyt nopeampaa kalustoa alle niin tutka nopeudet nousseet ja hyppypaikoissa loikattaan kunnolla. Menkäähän Kfinniläiset Rivalsia välillä ajaan etten mene joka tilastossa johtoon ;). Peli ruvennut enemmän koukuttaan kun on enemmän saanut kilsoja alle, paikoittain ruudunpäivitys hieman on pätkinyt mutta ei ihan kauheasti ole haitannut menoa.

Lisääppä Makikou72 jos pleikkarilla pelailet, omaksi suosiseiksi on noussut Racer puolella Ferrari F12 ja poliiseilla Koenigsegg Agera R Enforcer malli
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Lisääppä Makikou72 jos pleikkarilla pelailet, omaksi suosiseiksi on noussut Racer puolella Ferrari F12 ja poliiseilla Koenigsegg Agera R Enforcer malli
Itsellä ei viellä noita löydy tallista :rolleyes:, täytyypi lisäillä jos illalla taas innostuu pleikkaa pelaileen kun muksu lähtee nukkumaan. Oma psn tunnus on nixuRS.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

On tullut itellekki hommattuu mutta kisaajana olen jumissa,kun pitäisi päästä "heat level" vitoselle. Voisiko joku kertoa miten se onnistuu
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

1415240_673058056050237_1398751465_o.jpg


Myös Cop Rank 60 trophy tuli.. Enää Bigger Points ja Racer Rank 40/60.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

On tullut itellekki hommattuu mutta kisaajana olen jumissa,kun pitäisi päästä "heat level" vitoselle. Voisiko joku kertoa miten se onnistuu

Tarpeeksi pitkään vaan ajat ilman suojapaikassa käymistä ja aiheutat tarpeeksi "tuhoa ja pahennusta", niin heat level nousee aina ylemmäs. Heat level tietysti putoaa ykköseen, jos jäät kiinni, joten sitä kannattaa välttää :D
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Tarpeeksi pitkään vaan ajat ilman suojapaikassa käymistä ja aiheutat tarpeeksi "tuhoa ja pahennusta", niin heat level nousee aina ylemmäs. Heat level tietysti putoaa ykköseen, jos jäät kiinni, joten sitä kannattaa välttää :D
Kuinka pitkään riittääkö puoli tuntia
Ja tarkoitatko lisäämistä vai talojea tuhoamista?
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Kuinka pitkään riittääkö puoli tuntia
Ja tarkoitatko lisäämistä vai talojea tuhoamista?
Kyllä itsellä riitti, en tiedä pitääkö joka heat levelillä karistaa poliisit että pääsee seuraavalle heat levelille mutta turvapaikkaan ei saa mennä tai kiinni jäädä. Aika nopeasti tuo vitoseksi nousee.
Makikoulla hieno saavutus ja aika kovia tutka aikoja olet ajanut, no perässä tullaan ja koitellaan parannella :D.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Kyllä itsellä riitti, en tiedä pitääkö joka heat levelillä karistaa poliisit että pääsee seuraavalle heat levelille mutta turvapaikkaan ei saa mennä tai kiinni jäädä. Aika nopeasti tuo vitoseksi nousee.
Makikoulla hieno saavutus ja aika kovia tutka aikoja olet ajanut, no perässä tullaan ja koitellaan parannella :D.

Kiitos neuvoista pääsin tehtävän läpi:)
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Tuli tämä hankittua ja ihan tyytyväinen olen ollut tähän peliin. Sellasta leppoisaa kalja kaahailua. Vähän alussa vielä hakusessa nuo toiminnot, mutta kyllä ne nyt alkaa sujumaan. Tuli annettua kummipojan pelattua kaahareilla ja kiinnihän se jäi, joten levelit tippu nolliin. Vissiin näin se toimii, mutta en ollut oikeastaa pelannut kaahareilla ollenkaan, koska kissalanpojat on kurkoja :D. Miinus on tosiaan tuo servon max.6 pelaajaa, joka syö vähän fiilistä. Yllättävän helppoa on napsia näin alkuun nuo AI rosvot ja kun muita verkkopelaajia näkee todella harvoin, niin on vähän tylsää ,mutta pitää vaan ruveta kyttäämään. Nouseeko niiden taso (AI), kun levelit nousee poliisilla? Mutta olen posiitivesti yllättynyt tähän peliin. Vähän toisaan nykii tuo pelaaminen jostain ihmeen syystä. Luulisi raudassa tehot riittävän pyörittämään tätäkin tuotosta.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Hinkkailen tässä nyt itseäni kohti Racer Rank 40/60 trophyjä.. ja mitä hirveetä paskaa se onkaan. Rank 33 muistaakseni nyt, Bigger Pointsin väänsin eli tosiaan enään ois toi levutus tehtävänä.

Racerien autot, pursuit tech on naurettavan alitehoisia vrt. poliisien autoihin ja välineisiin. Racerien paras auto overall statsien mukaan on Ferrari F12 Berlinetta joka tuntuu Agera R Enforcerin jälkeen helkkarin hitaalta, tahmealta ja heikolta. Helkkarin ärsyttävä fiilis tällä hetkellä siis pelistä. Pelaisin Poliiseilla ihan mieluusti vaikka kuinka paljon mutta hinkkaampa ton Racer puolen nyt väkisin sinne 60. Veikkaan että huomenna tulee rank 40, ehkä vähän sen yli yritän ja sitten pari päivää silleen rauhallisesti noukkii noita rankkeja 60 kohti. :(
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Sama tullut huomattua että racerit tuntuu jotenkin laiskemmilta, kun taas poliiseina on helppo pärjätä vaikka laiskemmalla autollakin. Itsellä ei ole vie noita tehokkaimpia autoja käytössä vain 1-3 luokan.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Mä yritin alkaa keräilemään Raceria sinne rank60:een mutta en kyllä millään jaksanut :)

Sitten siirryin pelaamaan poliiseilla ja koin sen äärimmäisen turhauttavaksi, nimittäin, takaa-ajo oli kyllä äärimmäisen hauskaa ja laitto adrenaliinin välillä virtaamaan mutta omaa peli-iloa suuresti pilaa nuo tekoälyn ohjastamat poliiautot. Tulevat nimittäin välillä suurella joukolla avuksi jos takaa-ajettavalla on iso heatti-taso, sitten ne menee mun edelle, kämmää jotenkin aina ja heittelee nuppeja siellä pitkin tiellä ja kun mä tuun kovaa niiden takaa niin en ehdi väistämään niitä ja lentelen sitten itekin pois radalta. Ja tällä välin takaa-ajettava pääsee karkuun.

Alkoi vaan niin paljon kiehumaan yli että en ole varmaan viikkoon pelannut tuota :(
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Statuspäivitys: 01:15, 30.12 Maanantai aamuyö.

Cop Rank: 60
Racer Rank: 53/60

Racereilla tosiaan enää muutama rankki puuttuu 60:sta ja sitten se ois eka PS4 platina takataskussa. Racer autoista ehkä parhaiksi olen todennut Ferrari F12 Berlinetta, Lamborghini Aventador ja McLaren P1. Tosin täysin upgradettuna F12 on vähän hitaampi kuin P1 mutta paljon tehokkaampi esim. Hot Pursuit tehtävissä ja assignmenteissa joissa pitää röykyttää poliiseja. McLarenilla tulee helposti ne "drive" speedlistien haasteet kuten Slipstreamaa 60/80s ym ym (tämä muuten kannattaa hoitaa Head to Head matsissa).

Voinpa melkein luvata että tää platina ei vuodelle 2014 karkaa. :)
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Ka-tsunk, peli platinattu:

Bcu5jkIIUAAsdkF.jpg:orig


Erittäin jees fiilis nyt, hyvä peli ja suosittelen muutenkin ajopelien ystäville :)
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Komea suortus, itsellä vasta 15 leveli menossa ja seuraavaksi edessä 16 jolloin saa tuon F12:sen. Tänään tuli ainakin 100 000 edestä menetettyä speed spointseja kun aina jäin kiinni :mad:, harmi kun pointsijen tallennus on hidasta. Aina kun menet tallentaa niin joudut garageen ja tulee suotta latausaikoja sen takia.
Racerinä ei ole kyllä helppo pärjätä, pooliseja vähän väljä perässä ja käyttävät kovia otteita kiinni saamiseksi. Kuinkahan paljon autojen värityksellä saa helpotusta kisoihin? Vai nopeutuuko tekoälyn autot samalle tasolle kuin itse olet virittänyt.
 
Vastaus: Need For Speed Rivals

Mikäs nyt riivaa kun ostin tän pelin digitaalisena ja yritän nyt pelata niin kaasu ei toimi? Menussa kyllä kyseinen R2 nappi toimii....
 
Ylös Bottom