Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]
Dodiin! Nyt sain sen ja eka mitä huomasin oli että kansi oli alhaalta paskana!

Kaks kertaa oon tilannu platinum pelin ja molemman kerran on ollut rikki. Enpähän tilaile enää platinum pelejä verkkokaupasta. Nyt käytän semmoista psn maksukuponki-kantta tän pelin kantena. Ei kiinnostanu oikeen lähettää takas tai mitään ku 1.halvalla sai 2.ei olis jaksanu ootella enää ja 3.samanlainen rikkinäinen kansi olis kumminkin tullu.

Kakkonen kumminkin se tärkein syy.
Pelistä: eka se tuntu tosi paljon arcadelta, koska ei ollut päässyt vielä vaihtamaan asetuksia. Sitten kun pääsin, niin laitoin oliko se nyt joku "experieted" asetus. Ei ollu kyl toi, alko kuitenkin "ex"-liitteellä

Jossain boxipuolen keskustelussa sanottiin et kannattaa pistää steer sensitivy tosi alas ja ratinpyörimiskulma 900°. Kokeilin sitä mut se tuntu mulle ihan hirveeltä, en tykänny siit, et jos kääntää jonkin verran, niin siinä näytöllä se kuljettaja kääntää ihan vähän vaan rattia. Pistin takas 360° ja nostin steer senssiä kai 59. Nyt tuntuu mukavalta, kun auto kääntyy kunnolla eikä tarvii rattia vispata. Muuten ihan samalla lailla pistin kun alla olevassa listassa
Steering Dead Zone 2%
Accelerator -- 5%
Braking -- 5%
Steering Sensitivity 33% (mulla 59)
Accelerator -- 50%
Braking -- 50%
Speed Steering -- 75%
Force Feedback 10
Turning Lock 100%=900° (mulla 360°)
Inverse Shifting Off
Camera Y Axis Normal
Autojen äänet on ihan sika makeet kun kuuluu se ininä ja vauhti tuntuu nätisti. Graffat ihan tarpeeks hienot ja autoja ja ratoja on ihan mukavasti. Tämmöset asiat kyl vähän ärsyttää: vastustajat on agressiivisia toisin kuin GT:ssä, uramoodissa etenee liian nopeasti, et oon nyt jossain tier2:ssa ja pystyn ajaa jo Bugatilla, McLarenilla ja ihan just Tier4:sta. Sit myös se kun menee harjoittelee driftausta tyhjälle radalle, en ota vastustajia ja otan 20 kierrosta ja sit jos vahingossa driftaan ympäri, nii ei hemmetti se ottaa korvaan se taaksepäin ajo varoitus.

Muissa peleissä siinä on vaan teksti, mut ei tossa mitään piippausta tarvis. Sitte seki, ku meen vetää paskarinkiä driftatessa semmosella Supra tykki autolla, joka on viritetty ihan tappiin, niin nätisti pyörii, mut sit alkaa piippaus, kun menee metrinki taaksepäin. Joo mut hyvä peli kummiskin

Kannattaa hankkia jos haluu ostaa autopelin ennen GT5:ttä. Pistäkää vähän omia asetuksia tänne, ku mä en oikein oo löytäny semmosta ihan kunnon combinaatiota.