Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed: Undercover [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arucard-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Vai ei ole Carbonissa kyttiä :D Ja olihan Most Wantedissa samanlainen systeemi että edettiin yksi 'jengi' kerrallaan, mutta se olikin vain yksi henkilö.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Vai ei ole Carbonissa kyttiä :D Ja olihan Most Wantedissa samanlainen systeemi että edettiin yksi 'jengi' kerrallaan, mutta se olikin vain yksi henkilö.
Oliko siinä? No siitä nyt on aikaa. :D Mutta olikos tossa Most Wantedissa kisoissa mukana jengiläinen? Molemmat pelit olen aikoinaan läpi pelannut, mutta muistikuva on vuosien varrella peleistä haalentunut. :D
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Oliko siinä? No siitä nyt on aikaa. :D Mutta olikos tossa Most Wantedissa kisoissa mukana jengiläinen? Molemmat pelit olen aikoinaan läpi pelannut, mutta muistikuva on vuosien varrella peleistä haalentunut. :D

No ei ole jengiläisiä, mutta kytätä, siviiliautot, jahtihidasteet sun muut oli otettu suoraan Most Wantedista.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

miksi kukaan tukisi tälläistä sontaa? en ymmärrä.. pelihän on aivan laaduton verrattuna siihen mitä muuta nyt on ollut tarjolla.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

En ymmärrä miksi kaikki haukkuvat tätä. :eek: Ihan hyvä tää mun mielestä on ja hakkaa ProStreetin ihan kevyesti.

Most Wanted on suosikkini, niin sen takia tää iskee hyvin. 54% tullut pelattua läpi jo.

Pienien parannusten avulla tästä olisi voinut tehdä vieläkin paremman. Arvosanaksi antaisin 7+
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

need for speed voisi kyllä palata takaisin juurilleen mielestäni sillä aikaisemmat nfs olivat paljon parempia kuin nykyiset nfs. u2 jälkeen kaikki nfs pelit on mennyt kuuseen vähän tai enemmän :(
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Sain pelin testiin ja pelattuani ensin Midnight clubia täytyy sano, että voittajasta ei ole epäselvyyttä. Hirveetä nykimistä oli NFS:n pelaaminen toisin kuin esim. pro streetin, jota pelasin 80% saakka ja josta ihan pidin. Myös kohtuullisen helppo tämä peli ainakin alkumetrit. Lisäksi Midnight Clubin aito Los Angeles on kyllä hieno verrattuna johonkin mielikuvituskaupunkiin. Pelin pahin ongelma oli kuitenkin se nykiminen. Tuntui kuin peli nykisi jatkuvasti, niin että siihen saattaa jopa turtua. Midnight club nykäsee silloin tällöin, tosi harvoin.

pelle: Tää peli on sekä http://www.blahdvd.com että http://www.game.co.uk 25£. Itsekin voisin pelin ostaa ehkä 20:lla, jos tuo nykiminen saataisiin pois. Ehkä päivitykset auttaa. Onko tähän tullut jo monta päivitystä?

E: Blahdvd:llä postit 1£ ja Game:lla 2,95£
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
NFS Undercover päivitys saapunut

Onkos kukaan kokeillu vielä PS3:lla kuinka workkii tuo uusi patch ja onko framerate parantunut? Jos on niin menee vissiin hankintaa tää peli ;)

"Undercover Patch Available

The first patch for Need for Speed Undercover is now available. If you're on an Xbox360 or a PlayStation3, it will download automatically once you start the game.
For the PC users, you can get it on the official site.

This patch will fix the framerate issues, difficulty and other minor issues. There will be downloadable content coming in later patches, we'll keep you informed."

http://www.nfsunlimited.net/rssnews/view/17095
 
Vastaus: NFS Undercover päivitys saapunut

kiitokset tiedosta. kävin juuri lataamassa päivityksen, ja pientä parannusta oli ruudunpäivityksen kohdalla tapahtunut, (mutta odotan siltikin vielä parempaa eletään sentään 2009- lukua). myös se "silmää pistävä" kirkkaus ja valo on postunut melkein kokonaan. (paikoittain häiritsee edelleen)
loppupeleissä aika kehno päivitys, mutta suurin parannus oli tapahtunut sen "kirkkauden" kanssa.

eikun uusia päivityksiä/parannuksia ja tietenkin uutta NFS:ää odottelemaan..:)
ladatkaa ihmeessä paivitys, jos pelin omistatte!
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Itse hommasin tämän pelin vasta nyt, osittain sen takia kun oli saanut niin huonoja arvosanoja.
Minun mielestä tämä menee kirkkaasti NFS top 3:een!

Kertokaapa te jotka pidätte tätä huonona, mikä tässä pelissä muka mättää?

NFS:Shiftkin aluksi vaikutti hyvältä.
Mutta kun tehtävät alkoivat mennä liian tyhmiksi, esim. yritä saada 5 autoa pyörähtämään kisan aikana, niin silloin mulla loppui kiinnostus Shiftiä kohtaan.

Ja uusimmassa NFS:The runissa lumivyöryt ym. esteet tiellä ei todellakaan houkuta.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

No mitä nyt muistan siitä parisen vuotta kun oon siihen koskenut niin grafiikka oli aika karkea ajotuntumaa ei ollut ollenkaan se oli jopa padille todella huono esim verrattuna edellisenä vuonna tulleeseen ProStreetiin. Kyllä ainakin itellä Top3 niistä NFS mitä on tullut pelattua niin on NFS Underground, Underground 2 ja Pro street ja tosissaan oon pelannut Undergroundista Shiftiin asti kaikkia ja Shift 2. Sitä "uutta" Hot pursuittia en oo eikä kyllä kiinnostakkaan. Minusta tämä sarja on mennyt ihan väärään suuntaan koska se perusidea mikä näissä oli se että ostettiin joku peruskippo jota viritettiin ja tuunattiin omaan tyyliin, näissä uusissa ei oo sitä kun heti lyödään alle joku älytön superauto ja melkein kaikki autot on superautoja. Itellä kiinnostas enemmän ajella niillä peruskopeilla joita sitten kehitettäisiin kun saa kerättyä tarpeeksi rahaa tai pääsee tarpeeksi pitkälle.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

... Sitä "uutta" Hot pursuittia en oo eikä kyllä kiinnostakkaan. Minusta tämä sarja on mennyt ihan väärään suuntaan koska se perusidea mikä näissä oli se että ostettiin joku peruskippo jota viritettiin ja tuunattiin omaan tyyliin, näissä uusissa ei oo sitä kun heti lyödään alle joku älytön superauto ja melkein kaikki autot on superautoja....

Perusideahan oli juuri tuo sarjan alussa, että sai alleen superauton jolla ajettiin pisteestä A pisteeseen B. Siinä suhteessa pidin itse uudesta Hot Pursuitista aika paljonkin sillä mieleeni muistui hienoisesti pelin juuret.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Sehän riippuu taas milloin on aloittanut sarjan pelaamisen ite tuli aloitettua undergroundista ja siksi tuo mielipide. Mutta yksi asia on selvä se että tekijöiden pitäisi päättää mitä ne aikoo tehdä onko se arcadetuunauskaahaus peli vai "oikea" simulaatio kun nuo Shiftit on ollu vähän semmoisia sekasikiöitä. Simulaatio ei oikein kannatas tehdä koska millä ne aikoo voittaa Gran Turismon joka on oikeasti hyvä simulaatio. Takaisin vaan sinne Undergroundiin paljon kisoja, paljon tuunaus mahdollisuuksia:cool:
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Itse olen aloittanut Need for speed urani jo vuonna 1994 3DO versiolla joka minulta löytyy vieläkin.

Ja minunkin mielestä Hot pursuit menee kärkikastiin tuossa pelisarjassa.

Taitaa nämäkin makuasiat olevan paljon kiinni pelaajan iästä.
 
Vastaus: Need For Speed: Undercover [PS3]

Ite kun tän aikoinani läpi pelasin, niin tää oli ihan hyvä peli, mutta ei top 3 pääse.
Most Wanted ehkä paras näistä undergroundeista eteenpäin tulleista.
Pelissä on ehkä turhankin iso alue ottaen huomioon että vapaata peliä ei paljoa jaksa hakata.
 
Ylös Bottom