Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed Underground 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phanatic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

phanatic

New Member
Cube-käännöstä on haukuttu jonkun verran, kertokaas te joilla 1st-hand-kokemusta on, mitä ongelmia ja miten paljon haittaavat?

Vastaus: Need for Speed Underground 2

Vammanen mainos, ei kannata ostaa. Tosin peliä en oo koittanu, mutta en ainakaan osta sitä tuon mainoksen jälkeen.

mikkoz sanoi:
Vammanen mainos, ei kannata ostaa. Tosin peliä en oo koittanu, mutta en ainakaan osta sitä tuon mainoksen jälkeen.

Joo se tv-mainos on kyllä uskomattoman ärsyttävä:)
Mutta yritän ylipäänsä olla tekemättä ostopäätöksiä mainostoimistojen oivallusten/oivaltamattomuuden perusteella.

Itse olen Gamecube -ja xboxversiota kokeillut. Empä niissä suuria eroja huomannut. Xbox-versio löytyy omasta hyllystä, GC-versiota n. 15 min kokelin testereillä. Tuskin mitään suurta eroa siis noista löytyy.

Hyvä peli on siis kyseessä, jos vain autopelit ja tuunaus kiinnostaa. :) Hyvin ovat toteuttaneet pelin ja uudet ideat. Pituutta löytyy itselle ihan tarpeeksi. 15 tuntia vierähtää ihan helposti, riippuu nyt tietenkin siitä, menetkö pelin ns. "läpijuoksemalla".. vai käytätkö aikaa tuunaamiseen ja auton komeaksi tekemiseen.

Varmastikaan et tule pettymään. :) -Gamecube-versioonkaan..

Mistäs saisi ko peliä tällä hetkellä halvimmalla?

juho123 sanoi:
Itse olen Gamecube -ja xboxversiota kokeillut. Empä niissä suuria eroja huomannut. Xbox-versio löytyy omasta hyllystä, GC-versiota n. 15 min kokelin testereillä. Tuskin mitään suurta eroa siis noista löytyy.

Hyvä peli on siis kyseessä, jos vain autopelit ja tuunaus kiinnostaa. :) Hyvin ovat toteuttaneet pelin ja uudet ideat. Pituutta löytyy itselle ihan tarpeeksi. 15 tuntia vierähtää ihan helposti, riippuu nyt tietenkin siitä, menetkö pelin ns. "läpijuoksemalla".. vai käytätkö aikaa tuunaamiseen ja auton komeaksi tekemiseen.

Varmastikaan et tule pettymään. :) -Gamecube-versioonkaan..

Ylös Bottom