Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Underground

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja McDiver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaanpa ihan itse. Pelin sivuilla lukee, että PS2 ja PC tukevat nettipelaamista. Jääpähän taas yksi peli ostamatta.

NFS Underground

kuinka paljon niit autoja voi muokata siin pelis ku oon meinannu ostaa sen lähiaikoina ja onko peli edes hyvä...grafiikaltaan ja muilta ominaisuuksilta ?

kuinka pitkä peli on ?

Re: NFS Underground

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redwolf
kuinka paljon niit autoja voi muokata siin pelis ku oon meinannu ostaa sen lähiaikoina ja onko peli edes hyvä...grafiikaltaan ja muilta ominaisuuksilta ?

kuinka pitkä peli on ?

Viritteleminen on tässä pelissä kyllä kivaa touhua. Autoa pystyy modifioimaan aina neon-valoista pakoputkeen, siis ihan kaikkea. Lasin värit, levikkeet, spoilerit, etu- ja takavalot, vanteet, moottori, vaihteet, maalaukset, konepelti, renkaat. Siinä muutamia mainitakseni. Pelin pituudesta ei vielä ole tietoa kun en ole läpi pelannut, mutta jos kiinnostusta riittää viritellä useaa autoa niin ei pelaamisen ainakaan ihan heti pitäisi loppua.

edit: Tämä siis PC-versiossa, mutta samahan toi taitaa olla Xboxillakin. Grafiikat on PC:llä hyvät, boxilla luultavasti paremmat.

Ennakkovarasin pelin n.2 viikkoa sitten konsolinetistä ja ihmettelin kun ei vieläkään kuulu . Soitin ja sanoivat että vasta tänään tulivat xbox-versiot . Serkku sai cube-versionsa jo yli viikko sitten :mad:

Ei kannata ostaa konsoleille, ei nimittäin ole kuitenkaan niin loistava peli.. Ainut viehätys on tuunaaminen.

Oletteko muuten huomanneet, kuinka tietokone huijaa tuossa pelissä? Se on jopa todistettu, useastikin. Ne ei mm. menetä toiseen autoon törmäyksessä realistista määrää aikaa ja jos olet johdossa, tietokone ajaa paljon kovempaa kuin mahdollista.

Eipä tämä nyt kovin hyvä ollutkaan . En tiedä toisten konsoleiden versioista mutta tämä on aika huono . Ensin voisi mainita järkyttävän nykimisen ja sahalaita grafiikan . Peli on 2 tunnin aikana kaatunut 3 kertaa , ilmoittaa levyn olevan likainen tai viallinen , vaikka kiekko on 100 % uudenveroisessa kunnossa :mad:

Itse pelikin on aika kohtuullista roskaa .
Edellinen , nfs:hp2 oli myös sellainen pettymys etten enää koskaan osta EA:n pelejä , perkele :mad:

Varmaan koneessa tai levyssä vikaa .

Kyllähän tätä pelaa jos ei muutakaan ole , huomaa hyvin kuinka tietokone huijaa . Välillä saattaa olla 1/2 kierrosta jäljessä mutta ottaa mielettömän spurtin . Joissain kentissä myös saa vastustajat aika helposti kiinni jos sattuu ajaan vaikka kolarin , eli tässäkin on kuminauha vaikeustaso :(

Lisäksi tämä on täyttä fiktiota , en tiennytkään että etuvetoisella voi sladittaa painamalla kaasua (Driftaus kentissä) vaikka normaalisti se puskee .

Koska olen realismi addikti on koko peli omasta mielestäni ihan skeidaa .

Kaverilla oon pc:llä pelannut ja se ajotuntuma on aivan loistava siihen peliin, kun se ei kuitenkaan mikään kauhena realistinen ole vaan just sopiva. Motion blur on tietokoneella ihan älyttömän hieno. Hyvä peli siis minun mielestä.

Konsoliversioista en siis paljoa tiedä kun en ole kokeillut, mutta tuskinpa se huono konsolillakaan on.

Rupee ärsyttää toi nfs underground, kun se valittaa turhan usein, joko kesken pelin tai heti alussa kun lukee press start likasta levyä. Enkä usko sen johtuvan xboxistani, kun se oli just huollossa ja sain siihen uuden thomsonin aseman. Levy on täysin uudessa kunnossa. Onkohan levyssä vikaa ku kaverilkin tilttaa tää sama levy.

Elikkäs oisko mahdollista et undergroundiin ois tullu samanlainen painovirhe kun aikoinaan tuli transworld snowboardingiin?

Valittaako se teillä likasta levyä? Ja jos viittisit kirjottaa vielä asemas merkin mukaan, jos thomsoneissa tää ei oikein toimi oikein.

Ylös Bottom