Olenko se vain minä vai ovatko nelivetoiset autot uusimmassa Gran Turismossa ajokelvottomia kapistuksia? Ensimmäistä kertaa huomasin tämän kun ajoin palkinto Subarullani: autolla jarruttaessa ja samalla kääntäessä lähti pito alta kokonaan ja auto heittelehti ympäriinsä ilman kontrollia. Luulin asiaa vain kyseisen auton ongelmaksi, kunnes aloin ostelemaan Audeja. Näissä törmää tietty samaan ongelmaan, jarru pohjaan ja käännä tattia niin olet kusessa. Muutenkin Audit tuntuvat todella epävakailta autoilta joita ei meinaa saada kontrolliin mitenkään jos ne pääsevät käsistä. Tämä on tulikokeessa, eli Nürburissa huomattu useaan otteeseen.
Takavedot sen sijaan toimivat moitteitta: bemarit ovat selvästi yli-ihmisten suunnittelemia sillä ne pysyvät aina hanskassa ja jos yliohjautumista tulee niin tämän saa korjattua vaivatta, siinä missä aikaisemmin mainittu saksalaiskilpailija olisi jo seinää halaamassa. Kyllä Audiltakin hyvä auto löytyy, nimittäin A4:n Touring Car (ilmeisesti DTM-sarjasta tuttu?) joka muuten on sitten takatuuppari.
Enkö vain osaa vai onko nelivedot mallinnettu todella omituisesti tässä pelissä? Forzassa Auditkin menevät kiltisti sinne minne niiden haluaakin menevän, eivätkä lähde hallitsemattomasti käsistä.
Takavedot sen sijaan toimivat moitteitta: bemarit ovat selvästi yli-ihmisten suunnittelemia sillä ne pysyvät aina hanskassa ja jos yliohjautumista tulee niin tämän saa korjattua vaivatta, siinä missä aikaisemmin mainittu saksalaiskilpailija olisi jo seinää halaamassa. Kyllä Audiltakin hyvä auto löytyy, nimittäin A4:n Touring Car (ilmeisesti DTM-sarjasta tuttu?) joka muuten on sitten takatuuppari.
Enkö vain osaa vai onko nelivedot mallinnettu todella omituisesti tässä pelissä? Forzassa Auditkin menevät kiltisti sinne minne niiden haluaakin menevän, eivätkä lähde hallitsemattomasti käsistä.