Tulipahan itsekin käytyä tuolla. Jotain mietteitä messuista nyt jälkeenpäin:
GT4 oli kieltämättä erittäin hieno videolta katsottuna. Pleikkari ei vieläkään näytä minkäänlaisia vanhenemisen merkkejä taitavien koodajien käsissä. Messujen autopelivaltikan keräsi kuitenkin Project Gotham Racing 2 ymmärrettävästi syystä, se kun oli ainoa kahdesta jota pääsin itse pelaamaan. Risuja PGR2 sai värittömien ratojensa takia (ehkä television säädöt olivat (osa)syyllisenä tähän).
Messun parhaimmat pelit löytyivät kuitenkin Pelitin standilta, jossa oli esitteillä Pelikonepeijoonien tuomia koneita ja pelejä. Todella hyvälaatuisilta RGB-monitoreilta pääsi pelaamaan mm. Chaos Engineä, Samurai Shodown 3:sta (vaiko 4?), Bubble Symphonya ja Magical Drop 2:sta. Bonuspisteet tempusta heille.
Pelaajan auditorio olisi kaivannut jonkinlaista viitoitusta tai kylttiä, itse en nimittäin löytänyt sinne ensimmäisellä kerralla. Aiheeseen liittyen vielä sellainen kysymys, että miksei pelejä voinut vain esitellä päälavalla?
Xbox oli erittäin hyvin edustettuna messuilla. Pelikoneita löytyi todella paljon ja kaikki uudet Xbox-pelit olivat näytillä. Täydellisenä vastakohtana oli Nintendon pelikoneet, jotka olivat todella heikosti esillä. Muistan nähneeni vain yhden GameCuben koko messuilla.
Messuilla standia pitänyt Game Paradise -pelikauppa oli todella huonosti hoidettu. Ymmärrettävästä syystä pelien koteloista oli otettu itse pelit pois varotoimenpiteenä ja vain kotelot oli jätetty esille. Ongelmana tässä oli se, että pelejä ei sitten tahtonutkaan löytyä, kun kotelot toi kassalle. PS1:n Bust-A-Groove ja Genesiksen Contra Hard Corpsin jäivät kummatkin ostamatta tämän takia (pänniikö? todellakin). Colony Warsin pelilevyt sentään löytyivät, mutta kaverit etsivät niitäkin joku 20 minuuttia. Kivahan siinä oli odotella
![Roll Eyes :rolleyes: :rolleyes:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)