Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nenä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Chaos Cell
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
T

The Chaos Cell

Guest
Niin keillä kaikilla on joskus jääny nenään jotakin esim:
kynä, herne, jokin muu kertokaa kokemuksistanne.

mulla on nenässä ollut pop-corni joka otettiin sairaalassa pois,
on mulla ollu myös lego ukkelin pää nenässä mutta se lähti koti konstein, ja niin tietysti työnsin nenääni rauta naulan semeni noi 4-5cm sisälle (tän tempun keksim biologian kirjasta kun siinä näytettiin nenä ontelo tai mikä lie nyt onkaan)

no kertokaa nyt teidän kokemuksenne

Minulla meni kerran herne nenään tällaisia viestejä lukiessani.
Ja sitten repesivät pelihousut. 1kk psykoterapiaa auttoi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Minulla meni kerran herne nenään tällaisia viestejä lukiessani.
Ja sitten repesivät pelihousut. 1kk psykoterapiaa auttoi.
Itselläni paloi hihat useammankin kerran, ennen kuin tajusin hankkia asbestipuseron.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Itselläni paloi hihat useammankin kerran, ennen kuin tajusin hankkia asbestipuseron.
Kerrassaan mainio idea! Itse asensin velcrot pelihousuihin, joten niitä voi repiä minkä kerkiää.
Minulla on nykyään myös umpeen hitsatut sieraimet, joten herneen meno nasaaliin on huomattavasti vaikeutunut.

chaos cell

Sulla on aika hyvia keskusteku aiheita.. tietty taa on "asioton keskustelu" mutta jokin raja taallakin??
Luin muuten sun 'vaate' keskustelunkin aika kivaa nimeta alusvaatteita....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell

mulla on nenässä ollut pop-corni joka otettiin sairaalassa pois,
on mulla ollu myös lego ukkelin pää nenässä mutta se lähti koti konstein, ja niin tietysti työnsin nenääni rauta naulan semeni noi 4-5cm sisälle

Onkohan ne vahingoittanu aivoja jotenkin?

pistin kakarana korvatulpan nenään... koitin ottaa pois kynällä ja ängin sen vaan syvemmälle... terveyskeskus reissu...

Asbestista tuli mieleen, että sehän aiheuttaa nykytutkimusten mukaan syöpää. Kouluni kemianluokassa asbestiverkkoja käytetään kuitenkin päivittäin. Eli jos parinkymmenen vuoden päästä sairastun vakavasti, niin onpahan taho jolta anoa korvauksia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Asbestista tuli mieleen, että sehän aiheuttaa nykytutkimusten mukaan syöpää. Kouluni kemianluokassa asbestiverkkoja käytetään kuitenkin päivittäin. Eli jos parinkymmenen vuoden päästä sairastun vakavasti, niin onpahan taho jolta anoa korvauksia.
Asbestista ei ole vaaraa ellet satu hengittämään sitä sisääsi. Eli jos satut vetäisemään asbestiverkon keuhkoon, niin laitapa minulle tulemaan kuva vaikka privaviestillä, ok? Katsotaan sitten yhdessä niitä korvausasioita...

Ei hitto näitä aiheita.:D

Voisit muuten The Chaos Cell vaihtaa signaturesi, se ei oikein tunnu pitävän paikkaansa.

TehTy:)

(mitä tekisinkäään ilman teitä NeRoJa kamuja:) )

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
no kertokaa nyt teidän kokemuksenne

Vaikka olen luultavasti jotain pienenä nenääni työntänytkin, olen sentään ottanut opikseni jo ensimmäisellä kerralla.

[edit]
Vaikkei minulla omakohtaisia muistikuvia olekaan, tein kuitenkin jonkintapaisen gallupin aiheesta IRCissä (lue: pastetin aloitusviestin sinne).

Tulokset:
Pari herneentunkijaa ja yksi nenään kiinni jäänyt auton ikkuna.
[/edit]

Viimeksi muokannut moderaattori:
No tuota... kerran tungin marjan nenääni tahallaan ja vedin sisään... tuli aika mukava fiilis.

En haluaisi puhua nuoruudessa tekemistäni virheistä. Olen aivan eri ihminen nykyään. Tulihan sitä vähän kokeiltua... jotain pientä... fluoritabletin taisin laittaa nenään :D

Joskus pienenä oli "siistiä" vetää jotain Tsaukki Daukki -jauhoja nenään. Kaakao oli myös kova sana.

Ylös Bottom