Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NeoGeo kamaa halvalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kennedy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kennedy

New Member
Lik-Sang myy bulkkikamana pelejä.
pelit näyttää uudelta, mutta tulee muovisuojassa vain.

7.90$-> hinnat..

piti tilata parit ennen ilmottamista, ettei joku tilaa varastoa loppuun :D

edit:
tilasin lisää..

SNK vs Capcom: Match of the Millennium (Capcom)
Puzzle Bobble Mini (for Neo Geo Pocket Color) (Taito)
Metal Slug 1st Mission (SNK)
King Of Fighters R2 (SNK)
Gals Fighters (for Neo Geo Pocket Color) (SNK)
Neo Geo Pocket Color System Bundle w/ 13 games (SNK)

UPS kuljettaa ovelle 1-3pv sisään.. Tilaus oli yli 200$ joten saan hienon Lik-Sang tpaidan :D
naurettavaa oli kun AirMail oli 25e (14-30pv), EMS 28e (7-14pv) ja UPS 28e (1-3pv) jos oikein muistan. :p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Ketään ei enään kiinnosta NGPC tavarat?
Enpä usko, että kovinkaan monia on kiinnostanut ennenkään. Harmi, koska kyseessä on kuitenkin ihan näppärä pelikone ja pelitkin on todella halpoja nykyään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
mua kiinnostaa kovasti, mutta mistä sen koneen saa en oo ikinä nähny missään kaupassa.
Et ajatellu lukee ollenkaan threadin ekaa viestiä? :rolleyes:

Pe. tuli kirje UPS:lta. Halusi sossunumeron tullausta varten.
Ma. tuo UPS kaveri paketin ja laskun tulleista.

Kivaa ostaa kokoajan lisää kamaa kun just pitäis pakata muuttolaatikoita :D

Paketti tuli aamulla ja lasku ilmeisesti postissa.
Mukana oli myös Lik-Sang juliste ja t-paita :D

ngpc:n bundle packin pelit oli lähes kaikki paketeissa ja erikseen lisätyt pelit vain muovisuojassa.

UPS kuljettaa ovelle 1-3pv sisään.. Tilaus oli yli 200$ joten saan hienon Lik-Sang tpaidan :D
naurettavaa oli kun AirMail oli 25e (14-30pv), EMS 28e (7-14pv) ja UPS 28e (1-3pv) jos oikein muistan. :p

Kuljettaa ovelle? Eikös nuo mene tulliin?

Tilauksesi oli siis yli 200$, mitkä olivat kokonaiskustannukset?

Re: Re: NeoGeo kamaa halvalla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kuljettaa ovelle? Eikös nuo mene tulliin?

Tilauksesi oli siis yli 200$, mitkä olivat kokonaiskustannukset?

Pyyti kirjeise sossunumeroa. soitin niille ja sano tekevänsä tullauksen ja laittaa laskun tulemaan. UPS paketit ei jää tulliin. ne hoitaa itse tullauksen ja tuo ovelle.

222.49$ (~187.95 EUR).. katotaan nyt koska tullipaperit saapuvat tosta..

Minulla kesti UPS:n tullilaskussa lähes kuukauden. Näppärä palvelu, joskin säästääkseni UPS:n käsittelykulut, olisin kyllä valmis hakemaan paketin itse tullista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Minulla kesti UPS:n tullilaskussa lähes kuukauden. Näppärä palvelu, joskin säästääkseni UPS:n käsittelykulut, olisin kyllä valmis hakemaan paketin itse tullista.

Paljonkos ne sitten velottaa tosta tullauksesta?
Vittus. eihän noita tavaroita voi myydä kun ei tiedä paljonko tulee loppusummaksi.. :(

Paljonkos ne sitten velottaa tosta tullauksesta?
Vittus. eihän noita tavaroita voi myydä kun ei tiedä paljonko tulee loppusummaksi.. :(
Olisikohan ollut 2% paketin arvosta? (vai se oliko 2% tullimaksuista?) Minimimaksu on kuitenkin noin 8 euroa, joten jos jää tuon alle, kuten sinulla varmaan jää, veloittavat sitten sen. Saat summan helposti selville soittamalla UPS:lle.

Kiinnostais kyllä toi 13 pelin paketti+kone 90$ , harmi ettei voi nyt ostaa, mutta onko se edes hankkimisen arvoinen? Vastaako ne pelit yhtään niitä neogeo pelejä mitä arcades ja emulla pelannut?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teccrom
Vastaako ne pelit yhtään niitä neogeo pelejä mitä arcades ja emulla pelannut?
Eipä juurikaan. NGP-peleillä ja NeoGeo-isoveljillään ei ole muuta yhteistä kuin idea.

Lisää tarinoita tullista:

Oli erikoisen paljon vaivaa tullista viime kerralla. Roina tuli USA:sta lentopostilla ja paketin koosta ja hinnasta johtuen oli aika varma, että tulleja saa maksella. Normaalin keskustan tullipostin sijasta minulle soittikin Turusta jostain rahtifirmasta kaveri, joka kertoi, että he voivat hoitaa tullauksen ja paketti tuodaan kotiin, mutta se maksaa 25 euroa (helvetti!) tai toisena vaihtoehtona lähettävät paketin Helsingin Transpointille, josta sen joutuu itse hakemaan. Valitsin tietysti jälkimmäisen vaihtoehdon ja paketti oli seuraavana päivänä haettavissa. Transpoint sijaitsee Maaliikennekeskuksessa, joten sen hakeminen on minulle keskustaa huomattavasti vaikeampaa. Ikäviä yllätyksiä oli lisäksi kaksi. Jouduin hoitamaan tullauksen itse ja maksamaan vielä n. 7 euroa Transpointille.

Osoittautui, että itse tullaaminen tarkoitti sitä, että jouduin käymään ensin Transpointilla hakemassa papereita, sitten Maaliikennekeskuksen toisessa päässä (se on iso alue) tullissa maksamassa tullit ja palata hakemaan pakettia tullauspäätöksen kanssa. Tullissa riitti virolaisia ja venäläisiä rekkamiehiä, joilla oli aikalailla monimutkaisempaa asiaa tulliin, joten jonotella sai. Lisäksi itse tullaaminenkin oli hemmetin hidasta, kun tullitäti ei ollut videopeleistä paljon kuullut. Sain sentään vihdoin virkamiehelle menemään perille, että tullausprosentti löytyy kohdasta "videopelikone, jossa käytetään televisiota näyttönä" (ei ollut itsellä ensimmäinen kerta tullissa ei). Lopuksi sain sitten vielä palata Transpointtiin tullauspäätöksen kanssa ja uusien papereiden täyttämisen jälkeen luovuttivat paketin. Hitto mitä juoksutusta!

Toivottavasti tämä ei ole uusi käytäntö pikkaisen isompien USA:n lentopostipakettien kanssa. Ihan turhaa ihmisten kiusaamista.

Minäkin sain roippeita Floridasta ( boxattu konsoli + 10 boxattua peliä eli isohko lentopostipaketti) suoraan maaliikennekeskukseen.
Transpointin hemmo soitti että milloin tuodaan ja totesin että voin hakea kun on tuossa työmatkan varrella.
Lampsin paikan päälle ja nimeni perusteella paketti pengottiin hyllyistä esiin.
Henkkarit, kuittaus papereihin ja näkemiin! Ei tullauksesta tietoakaan! :confused:
No, en kyllä jäänyt sen suhteen sinne mitään kyselemäänkään vaan äkkiä autoon ja nappi lautaan! :D

Eilen lähti jenkeistä yksi peli UPS-pakettina, tulleihin olin varautunut (arvo n.58, eli UPS nosti pelin hintaa reilusti), mutta jos oikein ymmärsin ja päälle tulee vielä Hexin mainitsemat minimikulut ja jo saadaan pelille hintaa, oli se kuitenkin saatava ja oppirahoja on joskus maksettava :).

Hex, olisiko tullut halvemmaksi maksaa se 25 euroa niille turkulaisille? Koska jos oman vapaa-ajan arvo on vaikka luokkaa parikymmentä euroa per tunti, niin onhan silloin ärsyttävää tuhlausta seistä omalla ajallaan tullin jonoissa.

ShereKhan, saanko kysyä, mitä tilasit?

Ylös Bottom