Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NeoGeo kamaa halvalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kennedy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Hex, olisiko tullut halvemmaksi maksaa se 25 euroa niille turkulaisille? Koska jos oman vapaa-ajan arvo on vaikka luokkaa parikymmentä euroa per tunti, niin onhan silloin ärsyttävää tuhlausta seistä omalla ajallaan tullin jonoissa.
Lähes, joskin opiskelijana ei tunne olevansa niin raharikas, että viitsisi ihan helposti vapaa-aikansa arvoa noin rahaksi laskeskella. Jos tullaus&kuljetus olisi ollut selvästi halvempi tai jos en olisi muuten mennyt Maaliikennekeskuksen läheltä autolla, olisin voinut olla valmis maksamaankin. Ilman autoa tuonne ei kuitenkaan tullauskeikalle kannata lähteä. Transpointin ja tullin etäisyys on noin kilometrin ja julkisilla Maaliikennekeskukseen kulkeminen ei sekään ole erityisen helppoa varsinkin kun paluumatkalla on laatikko mukana.

Feldon: tottahan toki, tilasin siis GBA-pelin "Tactics Ogre: Knight of Lodis". Hemmetin hyvä peli, joka on ollut mulla parissakin nettipuljussa backorderissa.. toisessa puoli vuotta ja toisessa kuukausi sen jälkeen. Atlukselta (pelin valmistaja) pelin olisi saanut vielä jokin aika sitten tilattua suoraan money orderina about $55 posteineen ja juuri kun ajattelin, että kai se on pakko sitten sieltä tilata niin nyt Atluksen nettikauppa näyttää myös "out of stock" :). Törmäsin peliin Ebgamesin käytetyissä, $36 mutta toimittavat vain UPS:lla $29, shit!

Pakotin itseni tilaamaan pelin, sillä jos tästä päänvaivasta alle satasen päästään niin voiton puolella olen :). Ainoastaan jännittää pelin kunto, käytetty kun on. Vaikein juttu on ollut selittää naiselle, miten koko prosessi eroaa esim. suoranaisesta setelien polttamisesta. GBA-pelit ovat sen verran halpoja muuten netissä, että kerrankos sitä rahansa polttaa - kysynnän ja tarjonnan laki määrää sen verran, että kun pelin halusin niin pakko oli maksaa - vaikka mikään retro-herkku ei kyseessä olekaan. Mulle merkitsi kuitenkin paljon saada tuo peli.

Tuota peliä kun ei koskaan Euroopassa julkaistu ja pelin virallisen julkaisun aikoihin mulla ei ollut mitään mahdollisuutta peliä tilata (ei korttia siis). Nyt kun peli on ollut finito joka paikasta ja nettihuutokauppoihin en ole tutustunut, eikä ollut halua nytkään.

Paketti tuli eilen, mutta lisälaskusta en vielä tiedä. Olivat jättäneet paketin naapurille, kun en itse ollut kotona :).

Ylös Bottom