Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NeoGeo miitinki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiking
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiking

New Member
Rentoa meininkiä kaikkien SNK:n laitteiden ja pelien puitteissa.
Jos minä joudun järjestelemään niin homma on Helsingissä. Kiinnostusta? :confused:

Kyllähän tuo kiinnostaa, mutta onko meitä Neo-Geo -tyyppejä Suomessa tarpeeksi monta?

Miten laaja on Suomen Neo Geo yhteisö? Tarkoitan tässä lähinnä sitä että miten paljon maassa on Neo Geo AES kotikonsoleita ja miten ne liikkuvat? Eli mistä sellaisesta kiinnostuneen kannattaisi moista etsiä? Kuinka monta yksikköä ylipäätään aikoinaan Neo Geo AES konsolia Suomessa myytiin? Kaikki muukin tieto ja historia liittyen AES:ään kiinnostaa kovasti.

Eka NeoGeo miitinki järjestetään kesäkuussa Espoossa (sold out).
Jatkoa varmaankin tulee ja tännekin voi postailla halukkuutta osallistua meininkiin tai suoraan mulle meilillä.
It is a Slug...... Metal Slug! :D

-Wiking-

Oikea maksettu hinta tuosta kohteesta taisi olla $12 500.

Kyllähän vähän kaikilla aloilla on keräilijöitä ja aina löytyy porukkaa jolla on siihen käyttää pirusti rahaa.

Neo-Geo AES:llä valtaosa peleistä on kyllä ihan normaali-ihmisen kukkarolle sopivia, vaikka halpoja eivät olekaan.

Niinhän se on. Taitaa tuossa viimeksimainitussakin kyseessä olla lähinnä taidekauppa, ennemmin kuin pelikauppa.

Itse harrastelen lähinnä MVS pelejä juuri tuon hintatason vuoksi.

Kizuna EURO on kyllä äärimmäisyyksien äärimmäisyys! :D
Kaveri oli näköjään palautteiden mukaan maksanut samantien paypallilla! :rolleyes:

Ylös Bottom