Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NES 8-bit -peleistä

TappoPerkele

New Member
En tiedä, onko tämä oikea alue tämmöisille kysymyksille, mutta laitanpa kuitenkin...

Niin, eli olisin ostamassa kaverilta 29 peliä hintaan 110. Mitä mieltä olette, kannattaako uhrata noin paljon rahaa 29 peliin? Peleistä puuttuu laatikot, ja pelejä on laidasta laitaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 
Vastaus: NES 8-bit -peleistä

Osta ihmeessä, jos yhtään retroilu kiinnostaa. Ei paha hinta, kun yhdelle pelille jää hintaa alle 4 euroa. Itse ainakin ostaisin.
 
Vastaus: NES 8-bit -peleistä

Osta ihmeessä, jos yhtään retroilu kiinnostaa. Ei paha hinta, kun yhdelle pelille jää hintaa alle 4 euroa. Itse ainakin ostaisin.

Juu, kyllähän arvotkin nousee vielä mitä kauemmin odottaa. :) Olen alkanut kiinnostua näistä retro -konsoleista. Kaipa se on pakko ostaa kaikki 29.
 
Vastaus: NES 8-bit -peleistä

Olen tässä aloittamassa retroilun 8-bittisellä ja nyt olisi muutama perustavanlaatuinen kysymys pelien hankinnasta. NES-pelithän on aluekoodattuja, joten haluan ostaa varmaankin PAL-pelejä?? Mistä noita pelejä kannattaa katsella, ilmeisesti Amazonista Saksa ja UK? Nyt on erityisesti haussa Megaman II ja Excitebike. Tuo Excitebike esiintyi ainakin jollain näillä 100 in 1 -levyillä jos en väärin muista.
 
Vastaus: NES 8-bit -peleistä

Olen tässä aloittamassa retroilun 8-bittisellä ja nyt olisi muutama perustavanlaatuinen kysymys pelien hankinnasta. NES-pelithän on aluekoodattuja, joten haluan ostaa varmaankin PAL-pelejä?? Mistä noita pelejä kannattaa katsella, ilmeisesti Amazonista Saksa ja UK? Nyt on erityisesti haussa Megaman II ja Excitebike. Tuo Excitebike esiintyi ainakin jollain näillä 100 in 1 -levyillä jos en väärin muista.

Tuossa olisi mega man 2 SCN versiona

Nes 8-bit peli: Mega man 2 + manuaali (scn) - Huuto.net

Ja huuto.netissä on pyörinyt excite bike pelejäkin... ja paljon muita.
 
Vastaus: NES 8-bit -peleistä

NES-pelithän on aluekoodattuja, joten haluan ostaa varmaankin PAL-pelejä??

NESsillä PAL-alue oli vielä lisäksi jaettu kahtia, PAL-A ja PAL-B. Muistaakseni PAL-A oli UK, Italia, Australia ja Uusi-Seelanti, muut Euroopan maat olivat PAL-B eivätkä pelit toimineet väärän alueen koneella.

Tähän ratkaisuna Silloin Muinoin oli NESsille suoritettava muunnostyö, mutta ehkä siitä ei sen enempää vaikka kyseinen konsolimodaus onkin jo 20 vuotta vanha. On niitä muitakin ratkaisuja. Itselläni on Famicom joka adapterin avulla pelittää myös NES-pelejä ihan miltä alueelta vaan.

Muttajoo, huuto.netistä ja vaikkapa Saksan eBaysta löytynee tarpeeksi pelejä pahimpaan hätään.
 
Ylös Bottom