Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NES Black Box -pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NES Black Box -pelit

Ovat niitä ensimmäisiä NES pelejä, ainakin USA:n puolella julkasupelit tais kaikki olla black boxeja. Black box versioista on 5-ruuvi variantteja, jotka myöhemmin vaihtu 3 ruuviseen standardiin. Korjatkaa joku viisaampi toki jos olen väärässä, ite en hirveenä noista tiiä.

Eikös nää Black Box -versiot ole näitä kaikista myydyimpiä pelejä? Vähän niinkuin PS1 ja PS2 platinumit. Korjatkaa jos olen väärässä.

Eikös nää Black Box -versiot ole näitä kaikista myydyimpiä pelejä? Vähän niinkuin PS1 ja PS2 platinumit. Korjatkaa jos olen väärässä.

Väärin.

Black boxeissa ei ole mitään sen kummoisempaa tarinaa kuin, että ne sattuvat olemaan nintendon ensimmäisiä julkaisuja. Nintendolla taisi olla suunnitelmissa julkaista kaikki pelit samankaltaisissa boxeissa noudattaen samaa tyyliä mutta siitä ajatuksesta luovuttiin sitten myöhemmin.

Grey boxien tarina on sellainen, että ne olivat ensimmäisiä nintendon pelejä joissa oli salasana tallennus.

Mites sitten onkos tämmösiä Black Box -pelejä julkaistu edes EEC/SCN?

http://www.blogcdn.com/nintendo.joystiq.com/media/2008/10/slalom1023.jpg

Vaiko ovatko tämän tyyliset ainoita Black Boxeja mitä on julkaistu EEC/SCN

nes black box scn, eec - Googlen kuvahaku

Noi on small boxeja, ei black boxeja (google haun kuvat). Black boxeissa on pikselikuvat. En tiiä black box julkasuista euroopassa muuta kun että ainakin SMB on julkaistu koska mulla löytyy se hyllystä. Se vaan sattuu olemaan UKV. Slalom taitaa olla julkastu kyl, samoten pari muuta ainakin, mutta en tiiä onko sitten vaan pal a alueella.

Ylös Bottom