Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Juuri avattu sonera kuituyhteys 10/10 vantaalla ja maksaa 31.90/kk :cool:
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Opiskelija-asuntosäätiön tarjoama 10-megainen nettiliittymä, joka ei maksa mitään! :D
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Vaihdoin juuri Welhon kaapeliin. Nopeus on 4/1.

Alkuviikon ukkosmyrsky käräytti ADSL-modeemini ja uuden hankkiminen wlan-tukiasemalla olisi maksanut sen verran, että tämä tuli kannattavaksi ilmaiskuukausineen ja lahjuslaitteineen.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

256/256

15,90/kk

Eipä taida keneltäkään enää tämän nopeus luokan nettiä löytyä :D Budjettiin ei vaan saa millään menemään kalliimpaa :p
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

^Mulla oli saman nopeuksinen silloin kun asuin nuorisosäätiön kämpässä. Ensin oli 10M/10M hintaan ~49e mutta myöhemmin vaihdoin 256/256 joka kuitenkin toimi tuolla 10/10 nopeudella. Silloin oli surffailu halpaa :D
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Calathia sanoi:
Giganen eikä maksa mittään :rolleyes:
Missä päin Suomea saa jo 1000Mb liittymän kerta on Gb nopeus, ja vielä ilmaiseksi??? :confused:

Itsellä ADSL 5/1Mb ja 27/kk.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Jeesh. ItseIlä tälläinen budjettiratkaisu, eli Netikan sevasnet-huoneistonetti, 512/256 .. Muistaakseni 14,90/kk. Ja virusturva tohon päälle jotain 5e/kk. Hinnoista en niin varma kun en laskua itse maksa :D Mutta netti on tuon 15e:n paikkeilla, siitä olen varma.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Kämpillä on meganen netti ja hinta sisältyy vuokraan.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

En tiedä varmaa nopeutta, mutta tällaisia testejä olen saanut Speedtestissä, kun olen kokeillut:


Hintaa tällä taloyhtiölaajakaistalla on 0 euroa (avausmaksu oli 60e, sisälsi modeemin ja netin asennuksen).

Nopeasti toimii ja vain kerran on ollut yhteyden kanssa ongelmia ja he siitä ilmoittivat tekstiviestillä ja ilmoittivat pian netin toimivan taas. Tyytyväinen tähän olen.

Ja laajakaistan tarjoaa Talonetti.
 
Vastaus: Nettiliittymäsi nopeus ja hinta?

Dna:n 1M/512 ja 30,90 kuukausimaksu. Täysin riittävä omaan netin käyttööni, verkossa en juurikaan pelaa. Tyytyväinen olen ollut, joskin hinta saisi olla alhaisempi.
 
Ylös Bottom