Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nettipelit

Joro

New Member
Onko muita nettipelejä ku phantasy star online? Ajattelin ehkä joululahjaks toivoo modeemi adapterin :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joro
Onko muita nettipelejä ku phantasy star online? Ajattelin ehkä joululahjaks toivoo modeemi adapterin :p
No ainakin tuo Mario Cart - Double dash. En tosin tiedä miten tuo modeemi -adapterin potku riittää, mutta kyllä kai kun sitä kerran myydään :) .
Itse olen ajatellut tuon broadband -adapterin hankkimista, mutta niitä näyttää olevan nihkeästi saatavilla. Jostain lukaisin että tammikuussa olisi noita tulossa lisää enemmänkin saataville. Tiedä sitten miten on.
 
Re: Re: Nettipelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan weetabix
No ainakin tuo Mario Cart - Double dash. En tosin tiedä miten tuo modeemi -adapterin potku riittää, mutta kyllä kai kun sitä kerran myydään :) .
Itse olen ajatellut tuon broadband -adapterin hankkimista, mutta niitä näyttää olevan nihkeästi saatavilla. Jostain lukaisin että tammikuussa olisi noita tulossa lisää enemmänkin saataville. Tiedä sitten miten on.

Modeemi-adapterilla ei voi pelata Mario Karttia ja PSO:takin varmaan aika kehnosti. Tuo BBA on ollut poissa markkinoilta, koska sen ja PSO:n kanssa on pystynyt streamaamaan netistä ladattuja GC pelejä GC:lle pelattavaksi eli piraattitoimintaa. Seuraaviin markkinoille tuleviin adaptereihin on luultavasti korjattu tuo "ongelma". Itse hommaan tuon BBA:n joulun jälkeen kun niitä näköjään yhdestä suomalaisesta liikkeestä saa (enpä kerro mistä ;) ) ja mario karttia olis tarkoitus pelailla netissä. Kannattaa katsastaa myös mitä WarpPipe aiheeseen postasin.
 
Re: Re: Re: Nettipelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FireBlade
Tuo BBA on ollut poissa markkinoilta, koska sen ja PSO:n kanssa on pystynyt streamaamaan netistä ladattuja GC pelejä GC:lle pelattavaksi eli piraattitoimintaa.
Arvelinkin, että tuosta se saattaisi johtua. Nintendo ei kauan viitsi katsella sivusta tuota arveluttavaa toimintaa, toisin kuin kilpailijansa.
 
Entäs ton GC:n nettipelin kanssa tuo maksupolitiikka? meneekö samalla tavalla kun xboxissa että luottokortilla täytyy maksaa vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rusina
Entäs ton GC:n nettipelin kanssa tuo maksupolitiikka? meneekö samalla tavalla kun xboxissa että luottokortilla täytyy maksaa vai?

Tämä WarpPipe projekti on tehty fanipohjalta, joten ilmainenhan se on ja mitä luultavammin tulee olemaankin.
 
Mites muuten on että jos jenkeistä ostaa tommosen broadband adapterin ni toimiiko se suomi cubessa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rusina
Mites muuten on että jos jenkeistä ostaa tommosen broadband adapterin ni toimiiko se suomi cubessa?

Olikos se lik-sangin sivuilla, että jotain "...works worldwide..." eli vastaus on kyllä. Olen 100% varma. Itsekkin varmaan tilaan play-asiasta, kun hintaa kertyy posteineen ~43, joten juuri ja juuri ei tule tulleja (toivottavasti).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FireBlade
Olikos se lik-sangin sivuilla, että jotain "...works worldwide..." eli vastaus on kyllä. Olen 100% varma. Itsekkin varmaan tilaan play-asiasta, kun hintaa kertyy posteineen ~43, joten juuri ja juuri ei tule tulleja (toivottavasti).
Ei se todennäköisesti jää tulliin, mutta tuolla hinnalla se kyllä on tullirajan yli eikä ali.
 
Play-asia pistää paketteihin alemman arvon kuin se oikeasti on ja kirjoittaa pakettiin esim. "sample", joten ei jää tulliin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FireBlade
Play-asia pistää paketteihin alemman arvon kuin se oikeasti on ja kirjoittaa pakettiin esim. "sample", joten ei jää tulliin.
Mikään ei estä tullia kuitenkaan ottamasta pakettia talteen ja pyytämään maksuselvitystä paketista. Näinkin on nimittäin käynyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Mikään ei estä tullia kuitenkaan ottamasta pakettia talteen ja pyytämään maksuselvitystä paketista. Näinkin on nimittäin käynyt.
Näin kuitenkin harvemmin käy, onneksi :)
 
Ylös Bottom