Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Neuvvoja seuraavan PS2 pelin ostoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Allu

New Member
Olisiko mitään vinkkejä mikä peli voisi olla asiallinen koristamaan peli kokoelmaa johon jo aikaisemmin kuuluu GTA3, Tekken TT, James Bond 007 Agent..., Crash Bandicoot (jonka sain lahjaksi).

Olen jo ajatellut muutamia Deus Ex tulee pian ja Commandos 2 myös. Seuraavaa FF:ää saa viellä odotella. mutta ehkä MTGS 2 päätä noista sitten mutta ehkä te voitte auttaa.

Tony Hawk's Pro Skater 3 on jo hieman vanha mutta silti hyvä peli. Se ei kylläkään sovellu kaikille, joten jos jostain kumman syystä et ole sitä pelannut niin etsi ihmeessä arvosteluja.

Jak&Daxter on myös kehuttu peli, sekin vähän vanha joten sen saa käytettynä. Kumpikin hankkimisen arvoinen..

..vaikka en ole Jakkia pelannutkaan. ;)

No MGS2 on ehkä noista varma valinta.

Mut sitten kannattaa harkita semmoisen pelin kuin Devil May Cryn ostoa, on nimt. helvetin hyvä. Sai täälläkin muistaakseni 9-, ja muutenkin sitä on kehuttu kaikkialla.

Noh, THPS3:n (kun jo mainittu) kannattaa ostaa tai edes harkita rankasti sen ostoa, voit ostaa sen vaikka seuraavaksi pelikisisi (tämän kyselyn jälkeiseksi).

Jeps, Devil May Cry on laatupeli, suosittelen. Sitten myös edellämainittujen lisäksi kannattaisi harkita seuraavia:
Silent Hill 2, Half-life, Ico ja Red Faction.

Huhhuh! Devil may cry maksaa VPDssä 66 ja verkkokaupassa 69. Voisi myydä crashin pois sillä kun ei tee mitään. Voisi ton DMC:n silti ostaa ja tuota red factioniakin harkitsin. voisi olla ihan pätevä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Huhhuh! Devil may cry maksaa VPDssä 66 ja verkkokaupassa 69. Voisi myydä crashin pois sillä kun ei tee mitään. Voisi ton DMC:n silti ostaa ja tuota red factioniakin harkitsin. voisi olla ihan pätevä!
Kannattaa tsiikailla jos löytyy noita pelejä käytettynä esim. VPD:stä. DMC oli siellä joskus joku 40 euroa käytettynä. Ja DMC ilmestyy varmaan jossain vaiheessa myös platinium-versiona.

Kannattaa testata ICO:a, jos pitää tunnelmallisista ja hieman erillaisista peleistä. Mielestäni tämän hetken ehkä paras PS2-peli.

Head Hunter on aika kiva peli, kannatta koittaa! Itse pelasin sen tossa harjoitteluna MGS2:ta varten..

GT3 maksaa nykyään platinapainoksena n. EUR 33,- (paikasta riippuen, tuo on VPD:n hinta jolla sen itse sieltä ostin). Käytettynä ovat myyneet sitä hintaan EUR 22,-. Tuossa voidaan jo puhua mielestäni melkoisesta hinta/laatu-suhteesta.

Jos haluat täydentää kokoelmaasi autopelillä, niin tuo valinta osuisi kaikin puolin aika kohdalleen.

Noh... THPS3, Half-Life, Burnout tai GT3 (riippuu tykkäätkö simuista vai arcadesta), MGS2, Silent Hill 2, Ico... voisin jatkaa varmaan koputtomiin, mutta kirjoitus käsi on kipeä...

mgs2 tai bg:dark alliance on kumpikin ihan prkl hyvia pelejä mutta kummatkin aika lyhyitä joten kannattaa päättää itse minkä pelin aikoo ostaa!

Sain Crashin vaihdettua Jak and Daxteriin ja parhaillaan odottelen että se saapuu. Sen vetäisen läpi ja sitten katon minkä sitten ostan!

Ylös Bottom