Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Little King's Story

JTahti

Well-Known Member
  • Pikmin tyylinen seikkailu
  • Julkaisupäivä 27.9.2012
Minulla on sellainen käsitys, että tämä on paranneltu versio Wiin Little King's Story pelistä, korjatkaa jos olen väärässä. Wii versiota pelasin aikoinaan innoissaan ja huomenna tulee Vita versio myyntiin. Traileri herättää muistoja. Metacriticissä ei ole vielä yhtään arvosanaa.



‘Heads-Up’ Game Store Update 26th September 2012 – PlayStation.Blog.Europe
(released on 27th)
Price: £34.99/€39.99
 
New Little King's Story [Vita]

Joo, Wii-versio on todella hyvä, ja kyllä tämäkin tulee ostettua. Kunhan vain tässä pelitulvassa löytäisi aikaa kaikille kiinnostaville julkaisuille!
 
Vastaus: New Little King's Story [Vita]

Hmm... Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja voisi vaikka hankkiakkin. Olenko ainut, jonka mielestä tuo trailerin musiikki kuullostaa tietyiltä osin aivan liikaa Jean Sibeliuksen Finlandialta?
 
New Little King's Story [Vita]

No Wiillä oli musiikkina ainakin Beethovenin 9. sinfoniaa, joten trailerissakin voi olla vaikka Sibeliusta, en ole traileria ehtinyt vielä katsomaan. Yleensähän käsittääkseni klassisen musiikin tekijänoikeudet raukeavat kun on kulunut 70 vuotta säveltäjän kuolemasta, ja tämä ei tietenkään päde vielä Sibeliukseen. Ehkä tuotanto on maksanut Sibeliuksen perikunnalle?

Peli on muuten tullut digijakeluun PS Storeen, juuri laitoin lataukseen.
 
Vastaus: New Little King's Story [Vita]

Nyt sellaisen kymmenkunta tuntia pelanneena, olen tykännyt. En koskaan pelannut Wii versiota joten en voi verrata siihen, mutta Vitalla peli ainoa ongelma tähän mennessä on pelin huomattava hidastuminen kaupungissa suuremmilla väkijoukoilla. Grafiikka on anti-aliasingoitu ja resoluution puolesta tarkkaa, mutta piirtoetäisyys (ei sinänsä kumminkaan haittaa pelaamista) ja joskus hieman suttuiset tekstuurit hyppäävät silmille. Juoni on tähän mennessä ollut tylsemmän puoleista tehtävien suorittamista, onneksi pelimekaniikka kuitenkin etenee sopivalla tahdilla ja pitää mielenkiintoa yllä. Jopa turhankin tiukasti sillä pelasin ohi omasta asemasta kolmen pysäkin verran, joten siinä ehti sitten pelata toisenkin vartin takasin tullessa.
 
Ylös Bottom