Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Pokémon Snap

JTahti

Well-Known Member
New%20Pokemon%20Snap.jpg


Nimi: New Pokémon Snap
Kehittäjä: Bandai Namco Studios
Julkaisija: Nintendo ja The Pokémon Company
Alustat: Switch
Lajityyppi: Puuhapeli
Julkaisu: 30.4.2021
KonsoliFIN Pelisivu

Traileri:


Opencritic rating: Strong, Top Critic Average: 81, Critics Recommend: 83%
 
Arvostelua ois tarjolla. Mulla ei oo minkäänlaista kokemusta siitä Nintendo 64:n Snapista, mut tästä kyllä tykkäsin, vaikka pieni kyllästyminen pääsi lopulta iskemään.

Peli on ilmeisen lyhyt? Tai no ainakin sellainen normaali läpipeluu. Jos tarkoitus on kerätä kaikki Pokemonit, niin millaisista tunneista tässä puhutaan?

Mainitsit myös, että peli meni loppua kohden vähän puurtamiseksi. Ei siis ole odotettavissa mitään kovin kummallisia uusia jippoja pitkin peliä? Kuvaillaan Pokemoneja ja pyritään samaan mahdollisimman hyvä foto kaikista.

Terveisin, perinteisten Pokemon pelien fani, mutta Pokemon Snap noviisi
 
Itellä meni fiilis siinä vaiheessa kun luin, että siellä on valmiit raiteet, jota pitkin liikutaan ja ite ei pääse liikkumaan aluksella
 
Peli on ilmeisen lyhyt? Tai no ainakin sellainen normaali läpipeluu. Jos tarkoitus on kerätä kaikki Pokemonit, niin millaisista tunneista tässä puhutaan?

Mainitsit myös, että peli meni loppua kohden vähän puurtamiseksi. Ei siis ole odotettavissa mitään kovin kummallisia uusia jippoja pitkin peliä? Kuvaillaan Pokemoneja ja pyritään samaan mahdollisimman hyvä foto kaikista.

Terveisin, perinteisten Pokemon pelien fani, mutta Pokemon Snap noviisi
Kesto tietysti riippuu pelitavasta. Esimerkiksi mulla pelikello näyttää noin 15 tuntia, ja poksuja on rekisteröitynä photodexiin 129 kappaletta. Oon pelannut aika rauhallisesti, kolunnut samoja kenttiä läpi monta kertaa.

Ja puurtamiseksi se menee just noiden samojen kenttien uudelleen koluamisen takia. Päätarkoitus on valokuvien ottaminen, eikä siinä mitään maailmaa mullistavia tapahtumia ole, jotka tekisi siitä puuhasta jotenkin tajunnan räjäyttävän mieletöntä.

Tykkäsin siis pelistä, mutta kyllästyin siihen aika nopeasti. Omat kokemukset Pokemon-pelisarjasta on Pokemon GO, Pokemon Shield sekä Pokemon Black. En ole perinteisten Pokemon-pelien suurin fani, vaan tykkään enemmän spinnoffeista, TV-sarjoista, leffoista sekä itse Pokemon-otuksista.

Suosittelisin New Pokémon Snapia siis henkilöille, jotka tykkää pokemoneista sekä valokuvaamisesta, ja kestää myös itseään toistavia pelimekaniikkoja + maisemia.
 
Ylös Bottom