Vastaus: New Super Mario Bros. U [Hype]
Nintendolifessä oli tämmöinen
artikkeli, jonka mukaan Nintendo pidättelee joidenkin nimikkeiden julkaisua ensi vuodelle, jotta saisi Wii U:n myynnit pysymään ylhäällä vielä julkaisunkin jälkeen. Olisihan se toki kiinnostavaa tietää, mitä pelejä Nintendo panttailee, mutta kai tämä mystinen linja on vain hyväksyttävä.
NSMB. U:sta minusta mielenkiintoisen tekee se, että se vaikuttaa ennakkotietojen mukaan olevan enemmän SMB3:n ja SMW:n kaltainen kuin muut 2d-Mariot. Tutkittavaa ja salaisuuksia pitäisi siis riittää reilusti, mikä takaa pelille myös enemmän elinikää. Vaikka en niin kauheasti välitä siitä onko grafiikat viimeisintä huutoa, näyttää tämän uuden Marion ulosanti oikein silmää miellyttävältä - etenkin kenttien taustat tekevät minuun vaikutuksen videoiden perusteella ja pelihän varmasti näyttää vielä paremmalta, kun sitä pääsee ihastelemaan omalta ruudulta.
Marion lisäksi julkaisun aikoihin tulee tutustuttua varmaan myös Epic Mickey 2:een, Zombi U:hun, Batman: Arkham Cityyn ja mahdollisesti testaan Mass Effect 3:n ihan mielenkiinnosta. Varmaan täytyy myös Trine 2:een sijoittaa ja olisihan tuossa myös Assassin Creed 3. Jo muilla alustoilla julkaistuista peleistä olen aiemmin pelannut vain Mass Effect 3:a, joten minulle tuossa on julkaisuvalikoimassa on useampikin jossain määrin kiinnostava nimike. Ensi vuodellekin on jo ainakin Aliens: Colonial Marines yksi pakkohankinta ja olen kyllä luottavaisin mielin Nintendon tulevien pelien suhteen, vaikka en mitään niistä tiedäkään. Uskoisin, että Retro Studiolla muhii jotakin hyvin kiinnostavaa, vaikka mitään infoa ei vielä ole annettu. Ainoa mitä pelkään on se, että täysiverinen F-Zero skippaa tämänkin konsolin. Muuten melko varmasti kaikki Nintendon suuremmat sarjat tulevat saamaan jatkoa Wii U:lla, piti niistä tai ei.