Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Super Mario Bros. Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Nyt saatiin ko.peli ja kysyisin sitä et kuinka pitkälle pitää mennä noilla viidellä elämällä? Meillä kun joku lapsista vaikka tuhlaa nuo elämät parissa ekassa kentässä niin joutuu palaamaan alkuun? Onko se noin?

Jos pelaat yksin ja kuolet 5 kertaa ja et ole ehtinyt tallentamaan pelaamalla linnan (ison tai pienen) läpi, aloitat alusta. Jos olet pelannut linnan, voit tietty ladata tallennuksen.

Jos pelaat moninpelinä ja kuolet 5 kertaa, saat uudet 5 elämää, kun muut pelaajat ovat pelanneet kentän läpi tai epäonnistuneet.

Näin siis muistelisin, omaa kokemuksta ei kyllä ole kummastaakaan. Kavereilla kyllä jälkimmäisestä.

Yksinpelissäkin saa aika helposti lisää elämiä sitten kyllä.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Nyt kun Ghostbusters tuli pelattua läpi niin aloitin kaverin kanssa pelaamaan Mariota. Päästiin ensimmäinen maailma läpi. Meni vaan yksi continue. Ensimmäinenkin maailma tuntuu kyllin hankalalta meidän taidoille. Katsotaan nyt kuinka pitkälle päästään. Varsin veikeää kohellusta on tämän pelaaminen kyllä kaksinpelinä.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Tämä peli taitaa olla liian kova pala mun ja mun kaverin yhteenlasketuille taidoille. Päästiin kolmannen maailman puolivälilinna läpi, mutta sitten peli rupesi tökkimään sen verran pahasti että päätettiin keskeyttää peli ja tänään pelattiin taas vanhaa kunnon Tiger Woods 10 golffia.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Hyvin pitänyt otteessaan tämä peli. Nelinpelillä ensin tuli pelattua lähes 100%:sesti ja nyt tullut alusta pelattua kaksinpelinä noin 95% ja kohti sataa mennään. Sen verran on kehittynyt ja muisti palautunut vanhoista marjoista että elämät pysyvät 99 määrässä lähes poikkeuksetta. Hauska salaisuus tuo miltä mario näyttää 99 elämillä.. :D Vielä on näkemättä mitä tapahtuu, kun kaikki kolikot on löydetty :rolleyes:
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Nonniin, itse sain tämän pelin eilen käsiini. Eka maailma läpi ja toista viedään. Haastetta löytyy, mikäli hosuu pelaamisen kanssa. Pitäisi rauhallisesti edetä, mutta kun olen pelanut vanhoja Marioita tyyliin "tuli hännän alla" niin tottakai kuolemia tulee vähän väliä :D
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Ei ole juuri ehtinyt pelaamaan, ollut parempien tahkottavana: lapset (8, 11 ja 13) vetivät läpi.

Ei todellakaan mikään hosumispeli kuten Fwank tuossa jo ilmaisi, kannattaa varata aikaa ettei kuolema korjaa.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Tullut aikaa sitten vedettyä tuo vika Bowser läpi ja ei ollut kovin vaikeata,mutta se Tähtikolikkojen kerääminen on kyllä jo ihan toinen juttu.Niitä on piilotettu vaikeisiin paikkoihin.Ykkös ja Kakkos maan kolikot oli helppoja.(Paitsi siitä yhestä kentästä)Sittemmin on mennyt myös hyvin.
Muistaakseni taitaa olla 1-6 maista kaikki kerätty.Kolikot kyllä kerään,mutten vältämättä sata prosenttista läpipeluuta pelaa.Kuten joskus aiemminkin sanoin vanhemmat brossit on hiukan parempia.Pelin on kuitenkin aivan mahtava moninpelinä.:cool:
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

New SMB Wiin omistajille on nyt herkkua tarjolla, jos viitsii vaivautua pienehköön asennusvaivaan. Fanimodaajien tiimi on tehnyt pelille täysiverisen jatko-osan: Newer Super Mario Bros. Wii. Traileri:



Modaus tarjoaa 128 uutta tasoa, täysin uusia maailmoja, klassisia ja uusia vihollisia, uutta musiikkia ja muuta uutta sisältöä. Toteutus on erittäin korkealaatuista, ja on selvästi vaatinut paljon työtä. Projektia työstettiin useita vuosia.

Pelaamiseen tarvitaan alkuperäinen New SMB Wii -pelilevy ja 570 megaa vapaata tilaa SD-muistikortilta. Asentamiseen on helpot ja selvät ohjeet, ja se on yksinkertaista etenkin jos on jo tuttu Homebrew-kanavan kanssa. Sivuston mukaan asentaminen onnistuu myös Wii U:lla, mutta kannattaa muistaa että yksinkertaistenkin softamodausten kuten Homebrew-kanavan asentaminen poistaa laitteen takuun.

Itse peli on hyvin laadukas ja tarjoaa kokonaisen uuden pelin verran uutta New Super Mario Bros. Wii -sisältöä. Tämä fanien tekemä jatko-osa/modaus voisi olla melkein sellaisenaan kaupan hyllyllä, ja menisi täysiverisestä uudesta julkaisusta.

Pelin lataussivulta voi ladata erikseen myös modauksen uuden soundtrackin.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Tämä New Super Mario Bros. Wii toimii myös Wii U:lla, mutta millä ohjaimella sitä pelataan?
Pitääkö ostaa Wiimote?
Vai voiko pelata Wii U GamePad:llä tai Pro-ohjaimella?
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Wiikake on paras ohjain myös Wii U:n New SMB U:hun ja moniin muihin peleihin, joten niitä kannattaa hankkia joka tapauksessa. Wii U:lle saa esimerkiksi kätevän kombosetin, jossa tulee mukana Wiikake, Nuntsa ja tunnistustanko: Lisäohjainsetti Valkoinen Nintendo Wii U (tunnistustanko tulee myös Wii U:n Premium-version mukana, joten sellainen saattaa löytyä jo).

Wiikake-ohjaimia saa myös joidenkin pelien kuten Wii Sports Resortin mukana. Parhaimmillaan näitä pelien mukaan bundletettuja ohjaimia voi saada halvemmalla kuin pelkkiä ohjaimia yksistään.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Juuri pelasin ekaa kertaa New super mario brossia. Miten sen saa silleen, että se mario näyttää miten kenttä mennään läpi kun ei itse pääse?

Newer super mario brossia kokeilin myös ekan kentän alkua. Onhan nuo mulle vähän liian vaikeita vaikkakin aika hyviltä tuntuvatkin.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Juuri pelasin ekaa kertaa New super mario brossia. Miten sen saa silleen, että se mario näyttää miten kenttä mennään läpi kun ei itse pääse?

Tarpeeksi monta kertaa kun kuolet samassa kentässä, niin hahmon yläpuolelle (muistaakseni hieman hahmon taakse) ilmestyy vihreä laatikko, jossa on valkoinen huutomerkki. Siihen kun hyppää, niin peli ottaa ohjat käsiinsä ja juoksee kentän automaattisesti läpi. Olikohan vielä niin, että pelissä pystyi aukomaan videoita, jotka näyttävät erilaisia pelitekniikoita tms. (en tainnut koskaan noita videoita pahemmin katsella), ja niitä pystyi mennä katselemaan ensimmäisen maailman kartalla näkyvästä Peachin linnasta, joka on siinä ennen ensimmäistä kenttää.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Juuri luin, että Luigi ainoastaan näyttää miten kenttä mennään läpi. Pitää kokeilla tuota kuolemishommaa joku kerta kyllä.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Juuri luin, että Luigi ainoastaan näyttää miten kenttä mennään läpi.

Siinähän tosiaan saattoi olla joku tällainenkin homma. Edellisestä pelikerrasta taitaa olla jo kolmisen vuotta aikaa, niin ei oikein muista enää itsekään mitä kaikkea tuo peli piti sisällään. :o Hyvä peli kuitenkin kyseessä ja loppujen lopuksi siinä alkaa kehittymään suhteellisen nopeaa, kunhan vain sinnillä jaksaa yrittää. :)
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

Ei päästy serkun kanssa edes sitä ekaa jäämaata (3 maiilma muistaakseni) läpi edes propellipuvuilla. On kyllä sadistisen vaikea kenttä. Pinviinipuvullakaan sitä ei päästy ja ilman mitää pukuja on ihan turha edes yrittää kun luistaa koko ajan jäällä. Propellipuku lienee ainut millä sen pääsee ehkä läpi ellei sitten ole joku mestaripelaaja. Hyvä, mutta liian vaikea peli.
 
Vastaus: New Super Mario Bros. Wii

USGamerin Jeremy Parish on kirjoittanut laajan artikkelin juhlistamaan New Super Mario Bros. -sarjan 10 vuoden taivalta. Artikkelissa hän käsittelee sitä, miten New Super Mario Bros. ja sen seuraaja New SMB Wii vaikuttivat koko pelialaan. Historiikin lisäksi artikkeliin on haastateltu mm. Chasm-kehittäjä James Petruzzia, Dan Adelmania sekä Axiom Vergen kehittäjä Tom Happia.

A decade ago this week, Nintendo debuted one of its most revolutionary creations ever: New Super Mario Bros. for DS. That game's revolutionary achievement? It proved games don’t have to be revolutionary in the sense of inventing new, groundbreaking concepts in order to make an impact.

In other words, NSMB made a difference by being, well, old. Many critics have lamented long and loud the irony of such a brazen throwback of a game wearing the title "New" Super Mario Bros. That seeming misappellation, however, sits at the very core of the game’s success: It went on to become the 10th best-selling retail game of all time, and the second best-selling Mario platformer to date (right behind the original Super Mario Bros., which enjoyed the benefit of being a pack-in title for most of the NES's life). To put it in perspective, NSMB was the top-selling game on the second most successful game console ever. By any definition of the word, it was a massive hit.

NSMB's achievement was in making an essential connection between the deprecated old-school platformer, the burgeoning indie scene, and gaming's console mainstream. Where you could count the number of 2D platformer releases on PlayStation 2, GameCube, and Xbox on a single hand, the format became far more common after NSMB. Perhaps more impressively, those follow-ups demonstrated that a genre written off a decade prior as a dated relic still had life: New Super Mario Bros. Wii ended up selling nearly as well as its DS predecessor. NSMB may not have revolutionized gaming, but it rekindled a fire by reminding millions of fans of what had been lost in the industry's sudden abandonment of 2D game design in the mid-'90s.

http://www.usgamer.net/articles/10-...ros-made-old-school-cool-or-profitable-anyway
 
Ylös Bottom