Vastaus: New Super Mario Bros
Helpoksi väitän sitä siksi, että ei ollut pelissä ei oikeastaan ollut mahdolissuuttakaan tippua rotkoon, osua viholliseen tai mihinkään mihinkä voisi kuolla. Tämä kaikki johtui ampumisesta ja siitä, että yoshilla pystyi sutimaan ilmassa. Elämiä oli todellisesti liikaa. 4 olisi riittänyt sillä kuolin tasan 3 kertaa koko pelin aikana. Pelin loputtua elämiä oli yli 50.
Sitäpaitsi? Miten voit väittää YI:n Bossien olevan vaikeita? Mahdollisen helppoja ja yksitoikkoisia : kaikki toteuttavat samaa tylsää kaavaa. Ainoastaan vika bossi oli erittäin hyvä.
Edit. Ja kenttäsuunnittelusta: Katseleppas hieman kenttien malleja. Kaikki noudattavat samanlaista kaavaa. Kukat ovat lähes samanlaisissa ennalta-arvattavissa paikoissa.
Noseblunt sanoi:Enkä millään voi tajuta miten väität YI:tä helpoksi. Siinähän on haastetta tuhat kertaa enemmän mitä tässä NSMB:ssa, jonka jokaisen kentän pääsee läpi lähes heti kun yrittää kunnolla. YI:ssä oli bossit paljon haastavempia ja esineiden kerääminen paljon vaikeampaa, kun taas NSMB:ssa kolikot on aina matkan varrella ja bossit olivat helpompia mitä vasaraveikot.
Helpoksi väitän sitä siksi, että ei ollut pelissä ei oikeastaan ollut mahdolissuuttakaan tippua rotkoon, osua viholliseen tai mihinkään mihinkä voisi kuolla. Tämä kaikki johtui ampumisesta ja siitä, että yoshilla pystyi sutimaan ilmassa. Elämiä oli todellisesti liikaa. 4 olisi riittänyt sillä kuolin tasan 3 kertaa koko pelin aikana. Pelin loputtua elämiä oli yli 50.
Sitäpaitsi? Miten voit väittää YI:n Bossien olevan vaikeita? Mahdollisen helppoja ja yksitoikkoisia : kaikki toteuttavat samaa tylsää kaavaa. Ainoastaan vika bossi oli erittäin hyvä.
Edit. Ja kenttäsuunnittelusta: Katseleppas hieman kenttien malleja. Kaikki noudattavat samanlaista kaavaa. Kukat ovat lähes samanlaisissa ennalta-arvattavissa paikoissa.