Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Super Mario Bros

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Super Mario Bros

Mahtavaa! En malta odottaa tuota, varmasti loistava! Olen pitkään odottanut jo uutta kunnon Super Mario Brossia.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Katselin muutamia videoita IGN:llä ja piru vie, että haluis päästä testilemaan tätä tulevaa helmeä. SMB3 / SMW tyylinen kartta ja näkyis olevan sienitalojakin matkan varrella :D. Tämä on pakko hankkia USA julkaisun aikaan.

Edittia: Ennakkotilasinkin jo VG+sta...
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Tästä tulee pakko-ostos, sen verran vanhoja bros pelejä on tullut pelattua Nes:llä
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Jenkkijulkaisukinhan myöhästyi hieman ja 15.5 tämä ilmestyy Ameriikoissa. Japanissa 30.5 ilmeisesti ja Euroopassa sitten joskus kesällä. Tuovat kyllä nuo videot hyviä muistoja mieleen =)
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Harmittaa, että taustat ovat ruutukaappauksien perusteella monissa kentissä verraten tylsät. Grafiikka on muutenkin turhan varman päälle tehtyä. Jonkinlaista Yoshi's Islandin ja Viewtiful Joen graafisen tyylin sekoitusta olisi ollut kiva nähdä.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Kotisivut, joissa yksi videopätkä ja lisää tulossa lähipäivinä. En malta odottaa ennakkotilaustani vg+:sta. :p
 
Vastaus: New Super Mario Bros

On kyllä pakkohankinta on nimittäin sen verran tahkottua muita Super Mario Brosseja ja videoiden peruustella tuntuu olevan kaikki kohdallaan. Taidan kuitenkin varrota tuota Suomen julkaisua.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Onko sulla Flash Player 8 asennettuna?

Mulla ainakin toimii, videon saa valittua pääsivun vasemmasta laidasta. Sinne tippuu kolme lisävideota, joista seuraava taidetaan julkistaa 1.5.

On muuten hieno video, joka tekee odottamisesta entistä vaikeampaa. Tekisi kovasti mieli tilata peli heti ja saada se jenkeistä vähän aikaisemmin. Toisaalta olen Eurojulkaisun aikaan Espanjassa ja minua kiinnostaisi Euroversio kielivaihtoehtojen vuoksi. Nintendo mielestäni julkaisee pelinsä 5in1.

Olin jo aikanaan luopunut toivosta nähdä enää uutta 2D-Marioa, mutta vielä tällainenkin hienous saatiin (ahneena tosin toivoo jo jatkoakin:)). Ainoa valituksen sana tulee pelin nimestä. Ajattelin, että vikaan versioon tuo projektin nimeltä kuulostava NEW saataisiin muuhun muotoon. Tosin aika selventävä nimihän tämä on: uusi Super Mario Bros. - uusin osa legendaarisimmalle konsolipelille - tässä viestiketjussa on toivottavasti parin kuukauden päästä satoja viestejä. Tuleeko tänä vuonna jotain uusia konsoleita - mitäs väliä sillä on, mulla on katseet tässä pelissä :)!
 
Vastaus: New Super Mario Bros

jotakin häikkää kyllä on. On mulla flash 8 ja kerran sain videon pyörimään muttei kauan pyöriny vaan jumittu. Usein se ei lähe edes lataamaan sitä videoo.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Kelli sanoi:
jotakin häikkää kyllä on. On mulla flash 8 ja kerran sain videon pyörimään muttei kauan pyöriny vaan jumittu. Usein se ei lähe edes lataamaan sitä videoo.

Firefoxilla ei onnistunut minulla videon katsominen, joten katsoin sen IE:llä.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Ign antoi 9.5 pojoa uudelle Mariolle.
Arvostelussa kävi ilmi, että jos pelaa vain loppu mielessä, niin siihen menee n. 4-5 tuntia. Mutta porkkana on siinä, että jokaisessa levelissä on kolme isoa kolikkoa, joilla aukeaa salareittejä ja muuta mukavaa. Joissakin leveleissä on myös toinen vaihtoehtoinen maali, tyyliin SMW. Sen kummempaa juonta pelistä ei löydy. Mene läpi maailmoiden ja pelasta prinsessa. Myös vaikeusaste ei ole sen kummoisempi ja 1-up sieniä viljellään surutta. Mutta parasta Mariota taas luvassa. Ign:n arvostelijallekin tämä meni Yoshi's Islandin ohi parhaimpien pelien listassa.

Nyt sitten odotellaan pelin saapumista Vg+:sta. Jenkkisivuille ilmestynyt uusi video ja Ign:llä löytyy liuta uusia videoita.
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Avuttoman surkea arvostelu jälleen kerran IGN:ltä, uhh.....noh, minkäs teet.

NSMB ja DSLite heti ens kuussa tilaukseen, loistavalta näyttää :)
 
Vastaus: New Super Mario Bros

Tässä pelissä ei luultavasti tule olemaan kuin yksi HEMMETIN ISO VIKA...Se että joku muukin kuten vanhat SMB napittajat eli iskukki ja äiti tahtoo kans pelata kerran jos toisenkin:D
 
Ylös Bottom