Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Meikä

avatar-body.png

:D
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

saan kyllä itellä näkymään... mutta toi Kimmo72 ei suostu pelittämään mulla, mikähän lie? ehdotuksia?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Täällä alkoi välittömästi avatarin luonnin jälkeen massiivinen massa-asennusrumba.
Hahah! En tiennytkään, että olet oikeassa elämässä Backstreet Boysien A.J.. :D

(Sori, en voinut vastustaa. Tuli jotenkin vaan niin elävä mielleyhtymä tuosta avataristasi. Ja ei, en todellakaan edes tiedä Bäkkäreistä mitään. Piti pitkään googlettaa, että löysin mielikuvissani pyörineen poikabändipojan...) :)

Mutta on tuo avatarien väkerrys kiehtovaa puuhaa. Pitää tuota omaa vielä tässä tuunailla, ja gamerpiciä varten voisi luoda jonkin häröavatarin.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

saan kyllä itellä näkymään... mutta toi Kimmo72 ei suostu pelittämään mulla, mikähän lie? ehdotuksia?
Kyllä täällä näkyy. Veikkaan, että toi avatar.xbox.com on nyt vaan niin kovilla, ettei se aina ehdi ajoissa heittää kuvia tänne.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

itsellä hdmi:n kautta tv:ssä kiinni ja hyvin pelaa kaikki. taitaa tehdä ns. "ps3:n firmikset" osalle tämä päivitys
Veikkaan että sulla on Elite? Elite versioissa näyttäisi toimivan, mutta esim xbox.com forumeilla on porukka samalla asialla kuin minä että ei toimi HDMI kanssa äänet.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Aivan mielettömän tyylikäs päivitys kaikin puolin! Etenkin graafinen ulkoasu miellyttää silmääni. Avatareja en juurikaan odottanut, mutta mukavahan tuota omaa jamppaa oli luoda ja vielä hienompaa oli silmäillä kaverilistalta muiden luomuksia.

Kovalevyltä pelaaminen on nohevaa, mutta laiskana ihmisenä ehdin elätellä toiveita, että pelilevyä ei enää ollenkaan tarvitsisi raahata hyllystä levyasemaan sen ollessa kovalevylle asennettuna. Noh, tämä nyt olisikin ollut vähän liikaa pyydetty.

Alkaa tämä X-loota olemaan pelottavan lähellä täydellisyyttä. Kunhan nyt vain pysyisi ehjänä :).
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Veikkaan että sulla on Elite? Elite versioissa näyttäisi toimivan, mutta esim xbox.com forumeilla on porukka samalla asialla kuin minä että ei toimi HDMI kanssa äänet.

ihan on 60gb versio :eek:
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Aivan mielettömän tyylikäs päivitys kaikin puolin! Etenkin graafinen ulkoasu miellyttää silmääni. Avatareja en juurikaan odottanut, mutta mukavahan tuota omaa jamppaa oli luoda ja vielä hienompaa oli silmäillä kaverilistalta muiden luomuksia.

Kovalevyltä pelaaminen on nohevaa, mutta laiskana ihmisenä ehdin elätellä toiveita, että pelilevyä ei enää ollenkaan tarvitsisi raahata hyllystä levyasemaan sen ollessa kovalevylle asennettuna. Noh, tämä nyt olisikin ollut vähän liikaa pyydetty.

Alkaa tämä X-loota olemaan pelottavan lähellä täydellisyyttä. Kunhan nyt vain pysyisi ehjänä :).

livegold ilmaiseksi vielä niin ju
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Tässäpä oma monopoly-manini :D

avatarbodykg9.png
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Saakos nyt sitten listalta pois nuo pelit joissa gamescore näyttää nollaa? En löytänyt ainakaan pikaisella selauksella mitään sellaista kohtaa.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Saakos nyt sitten listalta pois nuo pelit joissa gamescore näyttää nollaa? En löytänyt ainakaan pikaisella selauksella mitään sellaista kohtaa.

Saa. Guidesta achievements ja pelin kohdalla X:ää.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Ootte hienoja avatareja tehnyt, itsellä on täysin normaali jamppa (toistaiseksi)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Koin jonkinmoisen reps-ilmiön huomatessani, että avataria muokatessa kun painaa oikeaa tattia ja kääntelee sitä johonkin suuntaan kaverihan röyhtäisee :p Näyttäisi Mikrosohvilla olevan jonkinmoista huumorintajuakin, joskin hieman outoa:D
Ja itse päivityksestä minä ainakin olen kaikin puolin tyytyväinen kunhan hieman totuttelen.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Mistä noita muiden avatareja pääsee selaamaan? Itse en löytänyt.

Melko turhanpäiväiseltä päivitykseltä loppupeleissä vaikuttaa. Ulkoasu on toki virkistävää vaihtelua, mutta vielä ainakin vähän hakusesa tämä. Jos olisi ollut alunperin tällainen, ja muuttunut sellaiseksi kuin oli aikaisemmin, olisin varmaankin ollut paljon tyytyväisempi. Se oli jotenkin selkeämpi.

Avatarit tosiaan melko yhdentekeviä, onhan tässä gamer picturet "itsensä ilmaisuun". Tuo asennussysteemi nyt vaikuttaa ihan hyvältä, jos tosiaan hiljentää konetta ja nopeuttaa latausaikoja. Harmi vain että on tuo karvalakkimalli 20gb:n kovalevyllä.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Onko kellään vielä ehtinyt rastilaatikko kaatuilemaan? mulla tota party hommaa testaillessa kaatu pari kertaa peräkkäin ja kerran tuli aika pitkä lagi...

vieläkin jaksaa ärsyttää ku noilla avatareilla ei käytännössä voi tehdä mitään, jos ei jotain peliä lataa.. pitää varmaan nyt pistää äkkiä kehitysehdotusta jonkinlaisesta leikkikentästä mikkisoftille.
ja kai ne nyt sellasen tekee ku minä sellasta haluan...
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Koin jonkinmoisen reps-ilmiön huomatessani, että avataria muokatessa kun painaa oikeaa tattia ja kääntelee sitä johonkin suuntaan kaverihan röyhtäisee :p Näyttäisi Mikrosohvilla olevan jonkinmoista huumorintajuakin, joskin hieman outoa:D
Ja itse päivityksestä minä ainakin olen kaikin puolin tyytyväinen kunhan hieman totuttelen.

Nii ja ku heiluttaa oikeelle ja vasemmalle, se irvistää, vai onko toi se röyhtäsy :p
Ja kun vatkaa ylös alas ylös alas, se kopsauttaa pään ruutuun.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Jooh, vaikuttaa kyllä hienolta ja tyylikäältä tämä uusi dashboard, vaikka ehdin tutustua vanhaan vain muutaman kuukauden. Avatarin teko oli melko mukavaa ja helppoa. Vielä, kun saa pelit asennettua kovolle niin hipoo täydellisyyttä. :)
 
Ylös Bottom