Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Paljonko nuo pelit keskimäärin vievät tilaa kovalevyltä? Painiskelen siis vielä Pron ja Eliten välimaastossa, ja kovalevytilan mahdollinen tarve lienee nyt se ratkaiseva suuri tekijä...

Asennuksen koko riippuu pelistä, mutta tyypillinen asennus on n. 6 - 7 gigatavua. Eurogamerin artikkelista voipi lueskella aiheesta tarkemmin:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=290745

Ja mitä tulee painiskeluun, valitse Elite. Levytilalle on aina käyttöä eikä sitten tarvitse harmitella jälkikäteen, että olisi sittenkin pitänyt...

Eliten valinta on järkevintä myös siksi, että nyt on tarjolla hyviä paketteja, joissa Eliten saa parin pelin keralla hyvinkin edullisesti, joten hintaero perusmalliin verrattuna jää hyvin pieneksi.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Tuli ladattua tuo NXE ja hienoltahan se näyttää. Toimi ihan hyvin 15min kunnes jätin dashin päälle hetkeksi. Takasin tullessa tältä näytti. Ohjain ei reagoinut mitenkään joten sammutin ja sain pari kertaa sen jälkeen punaset valot kovolla ja ilman. Johtojen irrotus ja takasin laitto taisi auttaa koska sen jälkeen näytti alkuvideon jonka jälkeen kuului kauhea rätinä kajareista. Muutama kerta sen jälkeen ei taas herännyt kunnes pääsen taas dashiin normaalisti ja ei ainakaan heti jökännyt enää. Myöhemmin tarvii kokeilla lisää. Boxikin tuntui kyljestä yhtä kuumalta kuin pelattaessa kun jökkäs, en tiedä onko vaikutusta lämmöillä jökkiin.

http://img223.imageshack.us/my.php?image=valokuva0419ke1.jpg
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Ahh Onneksi minun boxini veti viimeiset henkoset alkuviikosta. Ai miksi, koska sain minun vanhan 20 G boxin tilalle 60G boxin.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Tulipahan nassakkaan paikkaan tämä päivitys. Olen boxi(e)n suhteen täysi nyyppä, ja vasta tässä viime viikon aikana on hiljalleen kypsynyt päätös laitteen hommaamisesta nurkkiini PS3:n kaveriksi. Laitteen paljon parjatut melutasot 'pelottivat' näin etukäteen, mutta viimeistään tämä update huojensi huoliani niidenkin suhteen siinä määrin, että masiina lähtee tilaukseen. :)

Sitten (varmasti tyhmähkö) kysymys:

Paljonko nuo pelit keskimäärin vievät tilaa kovalevyltä? Painiskelen siis vielä Pron ja Eliten välimaastossa, ja kovalevytilan mahdollinen tarve lienee nyt se ratkaiseva suuri tekijä...

Itseäni ei nuo äänet ole koskaan oikeen häirinnyt vaikka tuntuu että useimmat niistä on aina valittanut. Ja jos alkaisikin niin vaikka kuulokkeet päähän ja soundit kovemmalle.

Kait keskimäärin joku 5-6 gb?


Ehkä paras ominaisuus itselleni olisi ollut joku semmoinen ratkaisu ettei olisi tarttenut aina pelin alkaessa laittaa peliä sisään vaan olisi voinut vaan pitää kaikki siististi hyllyssä. Odotan mielenkiinnolla päivitystä mutta joutuu kituuttamaan vielä sunnuntaihin saakka boxia ja juuri hain gow2 :/

edit. oho vähä myöhäs, tuppaa välil jumittamaan kesken tekstien kirjoittelun.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

EDIT: Jos jokin niin se on viimein tämä jonka takia kannattaa hommata Elite. Näin 360-elämys on sen täyden ympyränsä arvoinen. Ja uskallanpa sanoa että pelkkänä PELIkoneena on boksi ainakin omissa mielikuvissa tällä hetkellä valtias ylitse muiden.

Jeps, ite ostin Eliten juurikin tätä päivitystä varten (288e) , ja kyllä, olen samaa mieltä. Tämän päivityksen myötä täytyy myöntää, että box on paras pelikone tällä hetkellä. Olin tottunut jo PS2 aikakaudella pelaileen kovolta, ja mitähän mikkisofta teki... onneks :)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Asennuksen koko riippuu pelistä, mutta tyypillinen asennus on n. 6 - 7 gigatavua. Eurogamerin artikkelista voipi lueskella aiheesta tarkemmin:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=290745

Ja mitä tulee painiskeluun, valitse Elite. Levytilalle on aina käyttöä eikä sitten tarvitse harmitella jälkikäteen, että olisi sittenkin pitänyt...

Eliten valinta on järkevintä myös siksi, että nyt on tarjolla hyviä paketteja, joissa Eliten saa parin pelin keralla hyvinkin edullisesti, joten hintaero perusmalliin verrattuna jää hyvin pieneksi.

Kiitokset linkistä. Juu, katselinkin tuossa, että esim. Elite Value Bundle-paketti irtoaa nyt suht. edullisesti, ja mukana tulevat pelit vaihtoon viemällä saa vielä hiluja takaisinkin, joten valinta lienee selvä. Ilman tämän päivityksen tuloa tietoni piiriin olisin varmasti taipunut Pron puoleen, joten sinänsä hyvä että teen ostopäätökseni ykkösvaihde päällä. :D

Mutta, jottei menisi täysin OT:ksi, niin se siitä tällä erää. :p
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

oliko muilla sama meininki ku mulla, että se päivitys lähti rullaamaan vasta ku pisti jotai peliä päälle? mä tossa käynnistelin lootaa uusiksi ja kirjauduin monta kertaa ulos ja sisälle, mutta vasta ku jotai demoa olin laittamas päälle ni pullautti sen päivitys pyynnön?

Ja sitten yhdyn tuohon, että mitä ihmettä noilla avatareilla voi sitte tehdä? niillä pitäs ehdottomasti olla joku leikkikenttä missä niitä sais retuuttaa ja juoksuttaa ja vaikka sellane LittleBigPlanet tyylinen ratkasu että vois vaikka vähän heilutella käsiä yms.

Vielä sitte yks juttu onko muut päässy tonne marketplace.xbox.com sivulle, jonka osote tosiaan näky tuolla jossain Welcome lehdyköissä?
( menin kauppapaikkaan sitte ihan tuolta xbox.comin kautta, mutta näyttää olevan servu kyljellään )
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

oliko muilla sama meininki ku mulla, että se päivitys lähti rullaamaan vasta ku pisti jotai peliä päälle? mä tossa käynnistelin lootaa uusiksi ja kirjauduin monta kertaa ulos ja sisälle, mutta vasta ku jotai demoa olin laittamas päälle ni pullautti sen päivitys pyynnön?
Täysin normaalia, ja tuolla lailla monet ovatkin NXE:t päässeet lataamaan (kun sitä ei ole muuten automaagisesti tarjottu).
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Ja sitten yhdyn tuohon, että mitä ihmettä noilla avatareilla voi sitte tehdä? niillä pitäs ehdottomasti olla joku leikkikenttä missä niitä sais retuuttaa ja juoksuttaa ja vaikka sellane LittleBigPlanet tyylinen ratkasu että vois vaikka vähän heilutella käsiä yms.

Boksillehan on tulossa jo pelejä jotka hyödyntävät näitä avatareja. Eli pääset näissä peleissä pelilemaan tuolla työstämälläsi X-miehellä.

Mutta ei voi sanoa kuin että nyt on kyllä hyvä olla 360 omistaja! Saisi Sony ottaa vähän mallia miten esimerkiksi nuo chätti ja party systeemit toimii...
Hehe, alko yhtäkkiä tuo Elitekin tuntumaan pieneltä kun lempi pelejä asenteli kovolle niin nopeastippa se 30gb sieltä hävisi :D
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Boksillehan on tulossa jo pelejä jotka hyödyntävät näitä avatareja. Eli pääset näissä peleissä pelilemaan tuolla työstämälläsi X-miehellä.

JES! No toivottavasti ovat edes ihan hyviä pelejä.
Vieläkun tosiaan lähtisi nuo marketplace hommat toimimaan kunnolla niin olis asiat taas hyvin.
Ihan mielenkiinnosta tekis mieli tsekkailla että mitä lisukkeita tolle avatarille voi hankkia.

Tuon sällin muokkaaminen olis ehkä saanut olla vähän monipuolisemmilla vimpaimilla varustettu, eli paremmin Wii:stä kopioitua.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Jokos tämän NXE:n voi ladata jostain ja polttaa cd:lle?

Microsofthan on yleensä julkaissut jossain vaiheessa myös cd:lle poltettavan version isommista päivityksistä. Kaikki kun ei saa konsoliaan verkkoon ja osa ei edes halua saada.

Ei ole tulossa ladattavaa versiota.

Sellasta se on kun modaa boxinsa ;)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Ilmesesti vanhaa dashboardia ei voi päivityksen jälkeen käyttää?
Osa vanhan dashboardin toiminnoista löytyy Xbox-nappia painamalla mini-dashboardilta. Mutta bladeihin ei sinällään ole enää paluuta.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Ei ole tulossa ladattavaa versiota.

Sellasta se on kun modaa boxinsa ;)

Nyt ei olekaan kyseessä modattu kone vaan malttamaton käyttäjä. Telewellin adsl-päätti hajota ja se lähti huoltoon tänään. Ajattelin et olisin käynyt kaverin koneella lataamassa päivityksen ja polttanut sen cd:lle. Ei viittis ruveta purkamaan hyllyä sen takia et sais vietyä konsolin kaverille ja päivittäis sen siellä

Onko muuten heittää mitään linkkiä jostain microsoftin tiedotteesta jossa he ilmoittavat että nxe:tä ei tule cd:llä? Vai oliko tuo sun kommentti vaan jotain mutua ja modaus mollausta?

Minusta on väärin jos noin suurta päivitystä ei tule cd jakeluun. Kyseinen päivitys kuitenkin modernisoi konsolia aika reippaasti.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Onkos kenelläkään muulla ollut ongelmia marketplacen kanssa NXE:n jälkeen?

Minulla tulee vain, että ei voida ladata sisältöä Xbox Livestä. Toisinaan virhekoodi 8000ffff ja toisinaan 80072ee2.

Pelit toimii ihan kunnolla, että olisiko vain ruuhkan syytä?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

virhekoodia pukkaa yhtenään. bluescreen enää puuttuisi. ahahahaha
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Onkos kenelläkään muulla ollut ongelmia marketplacen kanssa NXE:n jälkeen?

Minulla tulee vain, että ei voida ladata sisältöä Xbox Livestä. Toisinaan virhekoodi 8000ffff ja toisinaan 80072ee2.
?

Mä soittelin just asiakaspalveluun rikkinäisen ohjaimen takia ja siellä joltai englantia puhuvalta sälliltä sain tietää, että tuo marketplace voi olla aika tukossa koko päivän, että ei kannata ihmetellä.

Kiinnostais tietää että mitä kaikkea jännää nuo jenkit on saanu tuon päivityksen yhteydessä. noita MS pointsejahan ne oli vissii jakanu ihan kiitettävästi. Arvonnan voittaja oli vissiin saanu 500 000 pistettä :)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

blahg, harmittaa ku en saa mun boksia verkkoon joten multa jää nxe saamatta. täytyy vaan toivoa et se olis tulevaisuudes joidenki pelien mukana.

nythän oon joitakin päivityksiä saanu uusien pelien myötä. ja vitsit toivottavasti tosta ei tuu tulevaisuudes mitään pakkoa tosta nxe:stä. niin mukanas outoa se onkin niin kaikilla ei ole nettiä tai mahkua saada laatikkoa verkkoon
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

virhekoodia pukkaa yhtenään. bluescreen enää puuttuisi. ahahahaha

Yhtenä kertana kun jökkäs niin tuli sininen ruutu, oli vaan tummenpi sininen kuin normaalisti windowsissa. :D

Nyt on microsoftille soitettu ja boxi lähdössä kolmannen kerran saksaan. Onneks on wii tällä kertaa hyllyssä lievittämässä vieroitusoireita.
 
Ylös Bottom