Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Tuulettimien äänten ei pitäisi oikein jäähdytetyssä boxissa nousta dashboard tasoa korkeammalle. Silloin ero on huomattava.

Tuo tuulettimien ääntely saattaa olla ihan pelikohtaistakin. Ainakin itse huomasin eilen illalla GTA IV:ta pelatessani, että oman Eliteni puhaltimet hönkivät yllättävän kovaa. Saattoi ehkä johtua yön aiheuttamasta taustahälyn puuttumisesta. Eihän tuo ole uutta, että eri pelit rasittavat konetta eri tavalla.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Onkos tietoa, että tuleeko noita premium teemoja ikinä ilmasena ? Kun ei viittis maksaa niistä vaikka hienoja onkin

Eihän ne sitten enää olisi premium...

Noin muutoin uusi dashboard vaikuttaa näin alkuun edelleen aika sekavalta, vaikkakin visuaalinen ilme onkin näyttävämpi. Ehdottomasti kuitenkin tärkein ominaisuus on tuo jo monen muunkin mainitsema kovalevyinstallointi, oma elite on nyt käytännössä äänetön.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Ehdottomasti kuitenkin tärkein ominaisuus on tuo jo monen muunkin mainitsema kovalevyinstallointi, oma elite on nyt käytännössä äänetön.

Jos vertaat sitä PS3:een kun sulla sellainenkin näyttää olevan, niin onko yhtä "äänetön" (kyllähän PS3:stakin kolinaa kuuluu kun vieressä kuuntelee)? Haluan lähinnä tietää, että kannattaako itse tuohon Eliteen myös sijoittaa.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Kuka arvaa minkä sarjakuvahahmon yritin tehdä? :o

avatar-body.png

Kuolema Sandman-sarjasta?

Uusi käyttöliittymä on kyllä todella huikea parannus vanhaan verrattuna. Huomattavasti ilmavampi ja selkeämpi, achievementit löytyvät näppärämmin samoin kuin ladatut videot. Harmi vain kun kovalevyllä on 2,9 gigaa vapaata tilaa, joten asennusta en pääse testailemaan, mutta ehkä sitten joskus, kun saan Jade Empiren pelattua läpi ja hävitettyä tilaa syömästä.

Erittäin onnistunut UI-päivitys.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Muutaman päivän käytön jälkeen yhtä pikkuasiaa lukuunottamatta ei ole mitään valitettavaa uudessa päivityksessä. Minkä hiton takia tuo harmaa kötkäle ruudulla peittää lähes puolet taustalle asennetuista teemoista. Pitäisi varmaan laittaa MS:lle palautetta, jos vaikka sais jossain päivityksessä teemakuvista kaikki irti. Tämä asia poisluettuna GJ MS.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Muutaman päivän käytön jälkeen yhtä pikkuasiaa lukuunottamatta ei ole mitään valitettavaa uudessa päivityksessä. Minkä hiton takia tuo harmaa kötkäle ruudulla peittää lähes puolet taustalle asennetuista teemoista. Pitäisi varmaan laittaa MS:lle palautetta, jos vaikka sais jossain päivityksessä teemakuvista kaikki irti. Tämä asia poisluettuna GJ MS.

Käytäppäs niitä premium teemoi jospa ne auttais asiaan.. Normaali teemois se jättää ne palkit sinne laitoihin. Päivityksen mukana taisi tulla pari ilmaista premium teemaa mukana?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Käytäppäs niitä premium teemoi jospa ne auttais asiaan.. Normaali teemois se jättää ne palkit sinne laitoihin. Päivityksen mukana taisi tulla pari ilmaista premium teemaa mukana?

Jep, Day, Night ja Xbox360. Itseäni miellyttää tuo nightin tumma värimaailma.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Jos vertaat sitä PS3:een kun sulla sellainenkin näyttää olevan, niin onko yhtä "äänetön" (kyllähän PS3:stakin kolinaa kuuluu kun vieressä kuuntelee)? Haluan lähinnä tietää, että kannattaako itse tuohon Eliteen myös sijoittaa.

Näin muistinvaraisesti heitettynä molemmat ovat hipihiljaisia. Wii taisi eniten pitää ääntä kun tässä jokin aika sitten jotain pelasin ihan levyltä. Kaikki ovat avoimen tason päällä reilusti vapaata ilmaa ympärillä. Tätä levyasennusta odottikin innolla kun tiesi kuinka iso ero tuolla mekkalalla on, kun eron huomasi jo aiemmin xbla-pelien ja dvdltä pelattavien välillä.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Onkohan noi kaikki boksit johon on tullut RROD päivityksen johdosta jotain vanhoja bokseja? Vai esiintyykö ongelmaa myös uusilla bokseilla?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Täähän oli aikamoinen saavutus tää avatar-systeemi. Ku mä vaan oon niin jestaksen komia, niin on puolimahdottomuus tehdä enää musta komiampaa mutta mun avatari on ainaki yhtä komia ku mäkin.Eikä tää oo mitään itsekehua, pelkkä totuus...
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Päivityksen mukana taisi tulla pari ilmaista premium teemaa mukana?

Möh? En minä vaan löytänyt mistään mahdollisuutta edes teeman vaihtoon.. mihin se on piilotettu? Pitääpä näin puusilmänä käydä tarkemmin läpi. :eek:
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Möh? En minä vaan löytänyt mistään mahdollisuutta edes teeman vaihtoon.. mihin se on piilotettu? Pitääpä näin puusilmänä käydä tarkemmin läpi. :eek:

Dashboardilta My Xbox -kanava ja sieltä valitset profiilikorttisi eli toinen vasemmalta.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Tsekatkaa minkä värkkäsin, varmasti tiedättä kuka... :D
avatar-body.png
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi käyttöliittymä, tulossa 19.11.)

Jos vertaat sitä PS3:een kun sulla sellainenkin näyttää olevan, niin onko yhtä "äänetön" (kyllähän PS3:stakin kolinaa kuuluu kun vieressä kuuntelee)? Haluan lähinnä tietää, että kannattaako itse tuohon Eliteen myös sijoittaa.

oma xo on levyaseman kanssa pelattaessa ps3:n tasolla ja kovolle asennettuna käytännössä äänetön, joten kyllä, hiljaista on
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Mistä löytää Active Downloadsit?
Näkyykös teillä muillakin ladattujen demojen seassa myös arcadepelit? Vai onko jossain paikka josta löytyy pelkät ladatut demot kuten ennenkin?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Toimiiko teillä tuo party kunnolla? Ite en päässyt pelaamaan Battlefieldiä kun olin kaverin kanssa partyssä. Heti kun lopetti partyn niin meni kunnolla BF:n moninpeliin.
 
Ylös Bottom