Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

IP-pohjainen tunnistus. Eli jos et pysty jollain keinolla (esim. proxyn avulla) saamaan Yhdysvaltain maaperällä olevaa IP-osoitetta, ei ole MS:n omaa videopalveluun tai Netflixiin asiaa. Lisäksi Netflix vaatii vielä erillisen tunnuksenkin.

Jaahas. Itse olen pari demoa vain tuolta ladannut, ja luulin että sama pätee myös leffoihin.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Niin ja mitä pelejä tuohon Games On Demand palveluun tulee heti päivityksen yhteydessä?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Niin ja mitä pelejä tuohon Games On Demand palveluun tulee heti päivityksen yhteydessä?
Ei ole vielä kerrottu. Nähdyissä kuvissa on kuitenkin vilahtanut jo Assassin's Creed, Mass Effect, LEGO Star Wars ja Oblivion.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Vielä pitää odotella. Alkaa majuri itsekin vissiin hermostua "joko, joko?" -kyselyihin. :)
Preview Program emails are going out later today (PT) I'll make a post when they do. Until then, you are welcome to refrain from asking ;)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

W00t!
Welcome to the Xbox LIVE Preview on Connect!

Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.
Welcome, and we are glad that you are on board!
Mailia ei ole vielä näkynyt, mutta kävin kurkkaamassa tietojani osoitteessa http://connect.microsoft.com ja noinhan siellä sitten lukikin. :)

Siellä lukee myös mm. tällaista:
When will you receive the update?
We are working on the final touches for the update. You will receive a notification by email when the update is available.

How long is the Preview?
The Preview will continue until the public release of the update.
Eli päivitys tulee, kunhan se on valmis. :P
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

W00t!

Mailia ei ole vielä näkynyt, mutta kävin kurkkaamassa tietojani osoitteessa Microsoft Connect - Product Feedback and Bug Reporting | Microsoft Connect ja noinhan siellä sitten lukikin. :)

Siellä lukee myös mm. tällaista:

Eli päivitys tulee, kunhan se on valmis. :P

Pöh, itselle ei vielä ole status muuttunut muuksi kuin

Programs
# Xbox LIVE Update Preview | Status: Participating ( quit )

Toivottavasti nyt tulis tuohon muutosta. Pistä toki infoa kun tulee jotain näkyvää muutosta.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Toivottavasti nyt tulis tuohon muutosta. Pistä toki infoa kun tulee jotain näkyvää muutosta.
Itse asiassa mullakin luki siinä "päätasolla" participating, mutta siellä Xbox LIVE Update Preview -linkin takana oli sitten tieto hyväksymisestä. Käyhän kurkkaamassa "syvemmälle". :)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Itse asiassa mullakin luki siinä "päätasolla" participating, mutta siellä Xbox LIVE Update Preview -linkin takana oli sitten tieto hyväksymisestä. Käyhän kurkkaamassa "syvemmälle". :)

Menee siihen vanhaan ikkunaan, missä voi osallistua "surveyhin", eli ei ole vielä napsahtanut nakki kohdalle :(
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Piti käydä tarkistamassa...

Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.
Welcome, and we are glad that you are on board!

sitten vaan odotellaan lisää...
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Itse asiassa mullakin luki siinä "päätasolla" participating, mutta siellä Xbox LIVE Update Preview -linkin takana oli sitten tieto hyväksymisestä. Käyhän kurkkaamassa "syvemmälle". :)

Noiden tunnusmerkkien mukaan minäkin olen mukana, jej!
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

lame... tänne ei tullu :"(

noh, ehkä elämä jatkuu *viiltää ranteita*
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Console ID:ssä yhden numeron virhe... Jäipä väliin sitten tällä kertaa -_-

Nooh, toivottavasti tämäkin virhe säästi bugeilta/tappeluilta vehkeen kanssa... Takaisinpäin kun ei saa päivitettyä jos ongelmia ilmenee.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Sisään pääsin. Eipä tuossa kyllä loppujenlopuksi mitään niin uutta mielenkiintoista ole mutta kuitenkin. Nopeampi guide kyllä kelpaa.

Jokohan me saadaan Indie Games, vai onko tuota palvelua edes ikinä luvattu Suomeen?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Mukana ollaan ja nyt vaan toivotaan, että päivitys tulisi viellä tällä viikolla...
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Mielenkiinnosta, mihin aikaan olette ilmottautuneet (jotka olette sisään päässeet)? Itsellä 21.7 ~14.30, enkä ole päässyt. Saisi väähn kartoitettua oliko vika vastauksissa vai olinko vain myöhässä.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Mielenkiinnosta, mihin aikaan olette ilmottautuneet (jotka olette sisään päässeet)? Itsellä 21.7 ~14.30, enkä ole päässyt. Saisi väähn kartoitettua oliko vika vastauksissa vai olinko vain myöhässä.
Ei tuo käsittääkseni ollut nopeuskilpailu. Luulisin, että he katsovat mukaan tasaisen kattauksen erimallisia bokseja, eri osista maailmaa ja eri Internet-palveluntarjoajilta.

Mutta...

Count me in brothas!! Olen hyväksytty ja vanhana NXE-testaajanakin jo kannukseni ansainnut veteraani.

EDIT. Feature-listasta katsoen party reconnectit sun muut ovat ainakin tällä hetkellä US only. WTF?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Mielenkiinnosta, mihin aikaan olette ilmottautuneet (jotka olette sisään päässeet)? Itsellä 21.7 ~14.30, enkä ole päässyt. Saisi väähn kartoitettua oliko vika vastauksissa vai olinko vain myöhässä.

itse täysin oman hakemukseni 21.7 8:30.. ei herunu rakkautta m$
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Joo näyttää siltä, että itsekkin olen mukana. Kunhan nyt saisivat lähetettyä ne mailit ja tuleeko se viesti suoraan liveen?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Kunhan nyt saisivat lähetettyä ne mailit ja tuleeko se viesti suoraan liveen?
Tulee ihan perinteinen sähköposti. Veikkaan, että maileja aletaan pommittaa varhain aamuyöllä Suomen aikaa, ja niihin aikoihin päivityksenkin saa, kunhan boksinsa käynnistää ja se on Liveen kytketty. (Eli käytännössä aamulla tulee päivitettyä näin töissäkäyvänä...)
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Jees pääsin sisään. Toivottavasti vaik huomenissa tulis ladattavaks.
 
Ylös Bottom