Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Tuottaako tää loppujen lopuksi minkään näköistä iloa?
Mainitsit itsekin tuon että pelien kovalevyinstallit pienenevät, jotkut hyvinkin merkittävästi, mutta ainakin minulle tärkein parannus on ollut se, että väärällä hetkellä guiden painaminen ei enää satunnaisesti jumita kaikkea täydellisesti kymmeneksi sekunniksi, erityisesti jos guidesta yrittää saman tien pois. Konepellin alla saattaa olla muutakin mitä ei pahemmin ole mainostettu, mutta muut näkyvät muutokset ovat minun kannaltani lähestulkoon yhdentekeviä, erityisesti mahdollisuus arvostella aivan kaikki pelit ja marketplacelta löytyvät tuotteet suorastaan kerjää väärinkäytöksiä.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Satutko muistamaan et mikä systeemi se oli? Ei varmaan netflix?

Tämä perinteisempi videokauppapaikka. Suomeen saatavasta sisällöstä ei vissiin ole varmuutta, mutta ainakin Zune sieltä on vissiin tulossa. Netflix pysyy jenkkien etuoikeutena.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Ainakin valikoissa selailu on aavistuksen rivakampaa. Yksi juttu pisti silmään, Batmanin demon kohdalla tuli viesti "tämä on vain kultajäsenille" (minulla tällä hetkellä hopea), aiemmin uusien demojen kohdallahan luki että demo tulee hopeajäsenille ladattavaksi myöhemmin. Ilkeä ajatus kävi mielessä, että MS olisi laittanut demot(kin) maksullisiksi (kultajäsenyyden taakse kokonaan), mutta ei kai nyt sentään... :rolleyes:

USA:n Games-On-Demand -palvelussa on pari eri peliä, ainakin Bioshock ja joku Sonic.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Sehän demo onkin aika uusi, että viikon sisällä ainakin se tulee hopeajäsenille.
Ei -edes- USAn MP:ssä oo tommosta, että tarttee Goldin kuukauden vanhoihin demoihin.

E: Aa, joo, tuli Update; mutta kun kokeilin USA-accoo; Update Failed.

E2: Jep, Games on Demand -pelien hinnat on juuri sitä, mitä en toivonut. (Y) Keep it up, MS.

E3: Guidessa en huomaa eroa, sama nopeus.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Ja mistä sen lataa?
Jos boksi on kytkettynä Liveen, tarjotaan päivitystä automaattisesti, kun konsolin käynnistää. Jos mitään ei tunnu tapahtuvan, tee boksin oma Internet-yhteystesti muutamaan kertaan tai käynnistä peli, joka vaatii päivityksen Livestä.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Tuleekos tää päivitys uudelleen vaikka on jo preview?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Saako noita Games on demand- pelejä ostettua microsoft pisteillä ollenkaan?
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Voihan niitä ostaa.. mun mielestä.
Se kysyy Payment Optionia tjsp. "Redeem Code" ja joku muu; et vissiinkin kyllä. Aiemmin on mainittu että pystyy.
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Nyt kaikki ostamaan Perfect Dark Zero, kun hintaa on vain 29,99€ :D

Enpä taida ostaa mitään tuolta Games on Demandista, kun pyytävät noin paljon ylihintaa kaikista peleistä :(
 
Vastaus: New Xbox Experience (uusi X360-käyttöliittymä)

Toivotaan tosiaan, että kukaan ei mene ostamaan noilla ryöstöhinnoilla bittejä avaruudesta. Jospa sitten Mikkisofta pistäisi hinnat kohilleen.

Previewssä olin mukana ja melkeinpä ainoa hieno asia tässä päivityksessä on - ainakin pienen kovalevyn omistajan silmin - pelien viemä pienempi tila kovalevyltä. MP:n rating systeemiin on melko turha luottaa. Parempi lukea arvostelut netistä, niistä kun saa muutenkin huomattavasti paremman käsityksen peleistä. Avatarien kauppapaikkakin melko turha ominaisuus. Party parannukset ei meikäläistä paljon koske, kun en mikkiäkään omista.

Ainii, olihan siellä vielä se, että peleistä voi saada palkinnoksi avatarille jotain hienoa! JEEEEeeee!!
 
Ylös Bottom