Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NFL 2k5 vs. Madden NFL 2005

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tropic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NFL 2k5 vs. Madden NFL 2005

Joo niinku sanoin aikaisemmin niin hain tämän pelin viihdepysäkiltä tätä viikkoa ennen olleen viikon maanantaina. En sitten ehtinyt tulla oikeen kommentoimaan aikaisemmin. Eli itse en ole mikään jenkkifutisguru mutta peli kulkee silti. Tosin pelaan vasta hieman alle pro-tason(älkää naurako) :o
Kyllä se loistava peli kuitenkin on, ja sääntöjä on ruvennut oppimaan paremmin kun pelaa. Itse asiassa taidan tästä mennä pelaamaan taas. Olen muuten pelannut jotain 14-15 h joten olen aika vähän ehtinyt pelaamaan mutta kun koulu alkaa niin on taas aikaa. :D
 
Vastaus: NFL 2k5 vs. Madden NFL 2005

Pre-season on nyt takana, tosin peli jumitti Sport Centerissä enkä ollut tallentanut peliä viimeisen pelin jälkeen (voitin Brownsin 38-17), joten pitänee simuloida se viimeinen pre-season ottelu seuraavan session aikana. Ei oikein huvita pelata uusiksi sitä, varsinkaan kun nuo ottelut kestää aika kauan tuossa 7 minuutin erillä. Olin aika ylivoimainen juoksupelissä tuota Brownsia vastaan, mutta eipä tuo liene ihme, kun Eaglesilla pelaan.
 
Vastaus: NFL 2k5 vs. Madden NFL 2005

Anzi23 sanoi:
Pre-season on nyt takana, tosin peli jumitti Sport Centerissä enkä ollut tallentanut peliä viimeisen pelin jälkeen (voitin Brownsin 38-17), joten pitänee simuloida se viimeinen pre-season ottelu seuraavan session aikana.

Jep, itselläkin käynyt tuo yhden kerran (xbox). Harmillinen bugi, mutta eipä se haittaa kun muistaa tallentaa tilanteen joka pelin jälkeen. Harvemmin tulee nykyään edes katsottua noita Sportcentereitä, paitsi jonkun oikein hyvän pelin jälkeen.

Siirryin muuten 6 minuutin eriin. 5 minuutilla varsinkin slowlla tietokone alkaa joskus heti pelin alussa pelata kuin olisi häviöllä ja aika loppumassa kesken. Ilmeisesti jokin tekoälybugi (huh, näitähän alkaa löytyä kun tutkii...)
 
Vastaus: NFL 2k5 vs. Madden NFL 2005

Onkos ketään vielä havainnut Franchise-moodissa sitä pelaaja-arvojen laskemista? Itse vasta aloitin pelaamaan franchisea joten en ole huomannut vielä ainakaan. Voisiko joku muuten laittaa jonkun nettisivun jossa voisi opiskella enemmän noista hyökkäys- ja puolustustaktiikoista. Olisin erittäin kiitollinen.
 
Ylös Bottom