Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NFL Fantasy Football

tjamtjam

New Member
Viime vuonna meillä oli jonkinlaisia fantasy football liigoja täällä. Olen luonut NFL.com:iin liigan Vilttiketju (klik). Draft olisi alustavasti 4.9. klo 18 -- asiasta voidaan kyllä keskustella. Jos kiinnostusta löytyy, pistäkää privaviestiä niin saatte salasanan tai kutsun (en ole aivan varma pääseekö pelkällä salasanalla mukaan kun tuo liiga ei ole näkyvissä kaikille). Saa myös kutsua kavereitaan mukaan jos kiinnostuneita löytyy. Tällä hetkellä tilaa löytyy kymmenelle mutta määrää voinee kasvattaa jos kiinnostusta löytyy.

Olisi myös hyvä jos suurin osa pääsisi draftiin paikalle mutta jos kaikille sopivaa ajankohtaa ei löydy, ei voi mitään.

Pisteytys- ja rosterisäännöt näkee varmaan parhaiten liigan sivulta ja niistäkin voidaan keskustella. Tällä hetkellä ne taitavat olla aika standardit.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

En ainakaan itse saanut millään tuota liigaa näkyviin. Rekisteröitynyt olen ja muihin liigoihin pääsen liitymään, mutta yllä olevasta linkistä klikattuani tulee seuraava viesti:

"There was an error. You do not have permission to view this page."

Onkohan nyt privaattiasetukset jotenkin liian korkealla vai enko vaan osaa :confused:
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

"There was an error. You do not have permission to view this page."

Onkohan nyt privaattiasetukset jotenkin liian korkealla vai enko vaan osaa :confused:

Ainakin mulla oli samanlaista ongelmaa toisen NFL.comin liigan kanssa. Privaviestiä + pyyntöä vaan ylläpitäjälle niin pääset mukaan.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Muutin liigan nyt kaikille näkyväksi eli nyt kaikkien pitäisi päästä liigan sivulle. Lähettäkää vain privaviestiä tai kertokaa tässä ketjussa jos halutte mukaan niin lähetän salasanan. Tai vaihtoehtoisesti sähköpostiosoitteen lähettämällä saa sähköpostiin kutsun.

Nyt ainakin tältä sivulta pitäisi pystyä liittymään liigaan.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Tajusin juuri, että 4.9. on Vaahteramalja ja draft menee ikävästi sen päälle. Ehdottaisinkin, että draftia siirretään perjantaihin 3.9.. Sopiiko tämä kaikille? Tietysti asialla ei ole mitään väliä jos pelaajia ei saada kasaan tarpeeksi. Vielä on tilaa kuudelle.

Kavereita, jotka haluavat mukaan, saa mieluusti kutsua mukaan. Jos joltain löytyy ideoita missä muualla liigaa voisi mainostaa, sekin kelpaisi. Itse ajattelin ainakin mainostaa sajl:n foorumeilla (tosin sieltä ei välttämättä paljoa porukkaa tule mukaan kun draft on Vaahteramaljan päällä..)
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Tajusin juuri, että 4.9. on Vaahteramalja ja draft menee ikävästi sen päälle. Ehdottaisinkin, että draftia siirretään perjantaihin 3.9.. Sopiiko tämä kaikille? Tietysti asialla ei ole mitään väliä jos pelaajia ei saada kasaan tarpeeksi. Vielä on tilaa kuudelle.

Kavereita, jotka haluavat mukaan, saa mieluusti kutsua mukaan. Jos joltain löytyy ideoita missä muualla liigaa voisi mainostaa, sekin kelpaisi. Itse ajattelin ainakin mainostaa sajl:n foorumeilla (tosin sieltä ei välttämättä paljoa porukkaa tule mukaan kun draft on Vaahteramaljan päällä..)

Mulle ei ainakaan sovi tuo 3.9. perjantai. Miten olisi jos siirrettäisiinkin draftia vielä vaikka viikolla eteenpäin? Siinä tapauksessa olisi paremmat saumat saada myös liiga täyteen. Ylipäänsä draftipäivänä sunnuntai voisi olla parempi kuin pe tai la, kun silloin tuppaa olemaan keskimäärin vähemmän menoja.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Ylipäänsä draftipäivänä sunnuntai voisi olla parempi kuin pe tai la, kun silloin tuppaa olemaan keskimäärin vähemmän menoja.

Samaa mieltä. Pääsisin tulemaan mukaan draftiin, jos tuo sunnuntai käy muille.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Mulla on sunnuntaina vähän ohjelmaa mutta pystynen järjestämään hommat niin, että ehdin mukaan. Eli illalla klo 19 tai sitten aamupäivällä aloitus ennen klo 13:sta.

Viikolla ei pysty siirtämään eteenpäin, koska kausi alkaa ensi viikon torstaina. Eli viimeinen mahdollinen päivä pitää draft on ensi viikon keskiviikkona.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Mulla on sunnuntaina vähän ohjelmaa mutta pystynen järjestämään hommat niin, että ehdin mukaan. Eli illalla klo 19 tai sitten aamupäivällä aloitus ennen klo 13:sta.

Viikolla ei pysty siirtämään eteenpäin, koska kausi alkaa ensi viikon torstaina. Eli viimeinen mahdollinen päivä pitää draft on ensi viikon keskiviikkona.

Totta! Enpä tajunnutkaan, että tuo sarjan alku on jo näin lähellä :D Onhan sitä pre-seasonia jo kolme kierrosta tahkottukin.

Itse olisin sitten tuon sunnuntai klo 19 kannalla. Onpa mahd. paljon aikaa saada liiga täyteen.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Itse tulisin mukaan mutta pelin san vasta viikon päästä, silloin ei vissiin enää mukaan pääse?
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Itse tulisin mukaan mutta pelin san vasta viikon päästä, silloin ei vissiin enää mukaan pääse?

Ei tässä ole kyse konsolipelistä vaan nfl.com sivuston fantasy fooballista. Sitä voisi verrata vaikka kotoiseen liigapörssiin, tosin paljon kehittyneempänä versiona ja mielenkiintoisemman lajin ympärille toteutettuna ;)

Tästä ketjusta löydät linkin, jonka kautta liiga löytyy. Sieltä vaan hakemus liigaan vetämään niin pian saatkin Tjamilta salasanan, jolla liigaan pääsee liittymään

Edit. Live-drafti pidetään viikonloppuna (tarkempi aika selvinnee pian). Tuolloin kannattaa olla koneen ääressä, jotta pääsee varaamaan omaan joukkueeseensa mieleisensä pelaajat.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Ei tässä ole kyse konsolipelistä vaan nfl.com sivuston fantasy fooballista. Sitä voisi verrata vaikka kotoiseen liigapörssiin, tosin paljon kehittyneempänä versiona ja mielenkiintoisemman lajin ympärille toteutettuna ;)

Tästä ketjusta löydät linkin, jonka kautta liiga löytyy. Sieltä vaan hakemus liigaan vetämään niin pian saatkin Tjamilta salasanan, jolla liigaan pääsee liittymään

Edit. Live-drafti pidetään viikonloppuna (tarkempi aika selvinnee pian). Tuolloin kannattaa olla koneen ääressä, jotta pääsee varaamaan omaan joukkueeseensa mieleisensä pelaajat.


Okei, onneksi oon mukana jutuissa :DDD
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Itse olisin sitten tuon sunnuntai klo 19 kannalla. Onpa mahd. paljon aikaa saada liiga täyteen.

Aiemmista höpinöistäni huolimatta en olekaan sunnuntaina illalla draftaamassa vaan lyömässä golfpalloa pitkin metsiköitä :D

Liigasta puuttuu vielä 4 joukkuetta, joten olisiko viisainta siirtää drafti mahdollisimman lähelle kauden alkua eli tuonne keskiviikkoiltaan? Olenko käsittänyt oikein, että jos ei 10 joukkuetta saada kasaan niin liiga ei toteudu lainkaan?
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Liigasta puuttuu vielä 4 joukkuetta, joten olisiko viisainta siirtää drafti mahdollisimman lähelle kauden alkua eli tuonne keskiviikkoiltaan? Olenko käsittänyt oikein, että jos ei 10 joukkuetta saada kasaan niin liiga ei toteudu lainkaan?

Tutkin asiaa ja liigasta voi poistaa parillisia määriä joukkueita eli ilmeisesti saamme liigan käyntiin kunhan joukkueiden määrä on parillinen.

Tein draftia varten doodleen sivun, missä voi käydä merkkaamassa itselleen sopivat ajat: Doodle: NFL Fantasy Vilttiketju draft Mitään rekisteröitymistä ei vaadita. Tehdään torstain tai perjantain aikana sitten tuon perusteella päätös mihin aikaa draft pidetään.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Hienoa Tjamtjam! tuo doodle onkin kätevä työkalu. Tosin eihän tämä niin vakavaa ole, etteikö liigasta voisi nauttia, vaikka ei itse draftiin pääsisi mukaan... Esimerkkinä alla mun joukkue toisesta fantasyliigasta, jossa kone teki draftin puolestani kun unohdin autuaasti koko varaustilaisuuden:

QB: Philip Rivers - SD
RB: Maurice Jones-Drew - JAC
RB: Rashard Mendenhall - PIT
WR: Calvin Johnson - DET
WR: Brandon Marshall - MIA
WR: Malcom Floyd WR- SD
TE: Jermichael Finley TE- GB
K: Mason Crosby K- GB
D: Baltimore Ravens

Penkillä:
Jahvid Best RB- DET
Darren McFadden RB- OAK
Brandon Jacobs RB- NYG
Tim Hightower RB- ARI
Darren Sproles RB- SD
Vincent Jackson WR- SD

Avauskokoonpanoon olen kyllä yllättävän tyytyväinen, vaikka penkillä onkin sitten vähän liiankin kanssa tuota juoksuvoimaa :D
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Doodlen perusteella draftiajaksi valikoitui lauantai klo 22. Ja vaikka ei pääsisikään paikalle, kyllä pelaaminen onnistuu hyvin automaattisillakin valinnoilla.
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Hups, en muistanut Doodlailla, mutta tuo aika sopii myös minulle.

Nyt pitäisi sitten alkaa miettimään ketä draftaisi. Valintoja, valintoja...
 
Vastaus: NFL Fantasy Football

Nyt tarvittaisiin nopeasti yksi pelaaja lisää liigaan, että saadaan drafti hoidettua tänään, koska liigan käynnistämiseen tarvitaan parillinen määrä pelaajia. Nyt pelaajia on 7 eli jos joku vielä epäilee liittymistä niin mukaan vain!

Olen tänään poissa koneelta päivän joten julkaisen salasanan: paistettuSiika ja liigan ID on 211786 ja hakemuksen voin lähettää täältä.
 
Ylös Bottom