Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NFS Carbon achievementit

Jiz

Well-Known Member
Onko tässä pelissä ollenkaan noita saavutuksia? Olen pelannut jo 50% pelistä läpi, eikä mitään ole tullut. Itse asiassa boxi ei edes vissiin tunnista koko peliä, nimittäin katsoin noita omia saavutuksiani ja siellä ei ollut ko. pelistä ollenkaan iconia... mistä moinen?
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

Jiz sanoi:
Onko tässä pelissä ollenkaan noita saavutuksia? Olen pelannut jo 50% pelistä läpi, eikä mitään ole tullut. Itse asiassa boxi ei edes vissiin tunnista koko peliä, nimittäin katsoin noita omia saavutuksiani ja siellä ei ollut ko. pelistä ollenkaan iconia... mistä moinen?

Tuollainen tilanne saattaa tulla vastaan silloin, jos XO ei jostain syystä pysty päivittämään asetuksiasi. Käytännössä tämä voi ilmetä silloin, jos käyttäjäprofiilia säilyttää muistikortilla, josta tila loppuu kesken. Tällöin käyttäjäprofiili voi korruptoitua ja esim. juuri pelikohtaiset saavutukset näkyvät virheellisesti.

Ainakin tuossa tilanteessa ongelman saa korjattua poistamalla profiilin ja palauttamalla sen sitten syöttämällä rekisteröitymisen yhteydessä antamansa tiedot uudestaan (käyttöliittymän "Recover"-toiminto).
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

ei niitä kovin äkkiä uramoodissa tule, riippuu miten pelaa, minulla tuli eka saavutus kun pääsin tarinan läpi.
kyllä niitä yhteensä 50 kappaletta on.
jos haluat tietää bugaako peli vaikka jotenkin niin aja vaikka challange moodissa kaikki pronssi tehtävät läpi, siitä ainakin saa kohtuu nopeasti saavutuksen.

aika oudolta kyllä kuulostaa jollei koko peliä edes näy gamercaardissa.
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

pelle sanoi:
ei niitä kovin äkkiä uramoodissa tule, riippuu miten pelaa, minulla tuli eka saavutus kun pääsin tarinan läpi.
kyllä niitä yhteensä 50 kappaletta on.
jos haluat tietää bugaako peli vaikka jotenkin niin aja vaikka challange moodissa kaikki pronssi tehtävät läpi, siitä ainakin saa kohtuu nopeasti saavutuksen.

aika oudolta kyllä kuulostaa jollei koko peliä edes näy gamercaardissa.


Kävin nyt kattoo uudestaan, kyllähän se peli näky camercardissa. Eilen illalla väsyneenä en vissin sitten ihan oikeasta mestasta katsonut. Samalla selasin niitä saavutuksia, niin empä ole vielä tehnyt mitään sellaista mistä saisin saavutuksen. Hätäilin sitten suotta liian aikaisin. Eikös EA:n pelit pitänyt olla sellainen mistä saa helposti noita saavutuksia, sen takia ostin koko pelin :p
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

no ei tässäkään ole kuin 2 vaikeaa saavutusta.

toinen on se kun täytyy kolhia 100 poliisi autoa free roamissa.
tuo olisi muuten aika helppo mutta kun ne neropatit EA:lla ei ole laittaneet mitään mittaria ruutuun josta näkisi kuinka moneen poliisiin olet osunut.

toinen on reward card hustler joka edellyttää että on saanut kaikki reward card tehtävät tehtyä sekä offline että online puolella.

ai niin.
se urban battler saavutus ei aukea ollenkaan kenelläkään milloinkaan.

itse olen suorittanut 44 niistä 50:stä. enää tarvitaan inspis pelaamaan livessä niin kauan että olen tasolla 50 ( nyt tasolla 39), sitten saa loput saavutukset jäädä.

kyllä tätä on jo semmoset 50-60t ainakin tullut tahkottua.
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

itselläni oli sma ongelma alkuunsa pränikässä X0:ssa ja Gears of Warissa, archievementit alkoivat toimimaan sen jälkeen kun kaverin kanssa korkattiin co-op.

muissa peleissä en tuota ole huomannut lainkaan ,mutta se vähän kyrsii että arcaden demot
näkyy pelattuina peleinä..

Jiz, hyi scorehorous on syntiä ;) :D
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

pelle sanoi:
no ei tässäkään ole kuin 2 vaikeaa saavutusta.


Jeps, helpoiltahan noi saavutukset vaikuttaa. Jotain autotallin täyttöä :D

Läpä ton osto syyn heitin (vai heitinkö) Poistin anttilasta itselleni kun classicpelin hintaan sain.
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

Kysymykseni koskee onlinea. Pelissä yksi achievement on, että täytyy kisata infected -pelaajaa vastaan. Ystäväni on sitä mieltä, että tällä tarkoitetaan huijauskoodia käyttävää pelaajaa. Ken tietää, avaa oi sanainen arkkusi. Minulla tämä saavutus on, ja ainakin kaksi kertaa sellainen räppänä pesi minut, jolloin sen ei pitäisi olla autojen tehoerojen mukaan mahdollista. Ystäväni ihmettelee, miksei tämä saavutus ole tullut hänelle, vaikka hän on höylännyt Carbon Cityssä tuntikausia. Josko huijareita ei ole ollut...?

Jos asia on noin, ihmettelen syvästi, miksi huijarismiä noin kannustetaan.:eek:

 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

Intellectual sanoi:
Kysymykseni koskee onlinea. Pelissä yksi achievement on, että täytyy kisata infected -pelaajaa vastaan. Ystäväni on sitä mieltä, että tällä tarkoitetaan huijauskoodia käyttävää pelaajaa. Ken tietää, avaa oi sanainen arkkusi. Minulla tämä saavutus on, ja ainakin kaksi kertaa sellainen räppänä pesi minut, jolloin sen ei pitäisi olla autojen tehoerojen mukaan mahdollista. Ystäväni ihmettelee, miksei tämä saavutus ole tullut hänelle, vaikka hän on höylännyt Carbon Cityssä tuntikausia. Josko huijareita ei ole ollut...?

Jos asia on noin, ihmettelen syvästi, miksi huijarismiä noin kannustetaan.:eek:


The Carbon Plague
Catch the Carbon Plague by catching all 3 other viruses

For this achievement, you must catch all 3 of the Virus Achievements available in the Game. Theya re caught in the following game modes: Pursuit Tag, Knockout and Canyon Duel. All you have to do is play with someone that has it.

www.xbox360achievements.org tietää kaiken achievementeista
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

Dragonfly sanoi:
The Carbon Plague
Catch the Carbon Plague by catching all 3 other viruses

For this achievement, you must catch all 3 of the Virus Achievements available in the Game. Theya re caught in the following game modes: Pursuit Tag, Knockout and Canyon Duel. All you have to do is play with someone that has it.

www.xbox360achievements.org tietää kaiken achievementeista

Eli jos ymmärsin oikein, ne pelaajat huijaavat, eikä kyse ole pelintekijöiden omasta luomuksesta?
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

Siis tuskin tässä on mistään huijaamisesta kysymys vaan jollekkin on tällainen virus annettu pelintekijöiden toimesta(arvailua) ja sitten kun joku on hänet voittanut niin virus on siirtynyt myös hänellä ja niin eteenpäin.... tällä hetkellä varmaan riittää kun pelaat ja voitat yhden matsin jokaisesta noista kolmesta pelimuodosta niin rupeaa achievementteja tippumaan

EDIT: niin en siis tiedä tarvitseeko edes voittaa.....
 
Vastaus: NFS Carbon achievementit

Dragonfly sanoi:
Siis tuskin tässä on mistään huijaamisesta kysymys vaan jollekkin on tällainen virus annettu pelintekijöiden toimesta(arvailua) ja sitten kun joku on hänet voittanut niin virus on siirtynyt myös hänellä ja niin eteenpäin.... tällä hetkellä varmaan riittää kun pelaat ja voitat yhden matsin jokaisesta noista kolmesta pelimuodosta niin rupeaa achievementteja tippumaan

EDIT: niin en siis tiedä tarvitseeko edes voittaa.....

No joo, eihän minun tarvinut voittaa, vaan vain tuhlata aikaani tyhjänpäiväiseen touhuun. No, se on se kun hyvät ideat loppuvat, laitetaan sitten tuollaista.

Pitääköhän se kisa ajaa oikein loppuunkin, jotta ätsiivmenttiä tulisi:confused: . Sitä en nimittäin muista, ajoinko loppuun ensimmäisellä kerralla. Myöhemmin kyllä häippäsin heti, kun huomasin koodinkäytön. Lisäksi raivosin kaikki ne englanninkieliset kirosanat, jotka vaan jotenkin osaan mikkiin todella myrtyneellä äänellä - turhaan - siellä ei ollut ketään kuulemassa. Tekoälyhän sitä tietysti ohjasi.:rolleyes: Ja eipä siellä kuulemma ole enää kovin usein niitä oikeitakaan ihmisiä. Olen yllättynyt, että pelaajia on niin vähän, koska kyseessä on kuitenkin ihan hyvä kaahailupeli.:eek:
 
Ylös Bottom