Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Slash80 sanoi:Sonicin vois kyllä ostaa jos tuohon hintaan löytyy. Nuo gagen pelien normaali hinnat ovat kyllä järjettömän kalliita.
tsinivuo sanoi:Yli vuosi on jo mennyt ja yhtään jeesuspeliä ei kuulu ei näy.
Yargo sanoi:Taitaa olla aika subjektiivista tämä, mutta Pathway to Glory minun mielestäni on jo sellainen. Lisäksi Civilization ainakin kuulostaa erittäin lupaavalta. Muitakin lupauksia on tiedossa, joista ainakin osa tulee varmasti lunastamaan paikkansa.
Toki jos 2d-taktiikat/strategiat eivät kiinnosta (genre joka imho sopii juuri passelisti N-Gagelle) niin eipä niitä jeesuspelejä sitten tosiaan taida olla tulossa.
Unreal-Hawk sanoi:Verrattuna GBA:n pelien hintoihin, sanon että olet sekaisin. En sanoisi NG:n pelejä kalliiksi, 30e kun on aika passeli hinta varsin peleistä. Mutta Cittarien tarjoukset ovat kyllä loistoveto, Sonic tarttui mukaan - kahdesti. Red Factionkin kävi mielessä, tosin eipä nuo käsikonsoliräiskinnät ole mitään herkkua.
jarnol sanoi:Kunhan N nyt unohtaisi nuo 3D räiskinnät ja ajopelit, kun tehot ei yksinkertaisesti riitä![]()
Unreal-Hawk sanoi:Verrattuna GBA:n pelien hintoihin, sanon että olet sekaisin. En sanoisi NG:n pelejä kalliiksi, 30e kun on aika passeli hinta varsin peleistä. Mutta Cittarien tarjoukset ovat kyllä loistoveto, Sonic tarttui mukaan - kahdesti. Red Factionkin kävi mielessä, tosin eipä nuo käsikonsoliräiskinnät ole mitään herkkua.
Yargo sanoi:3D räiskintöjen suhteen olen jokseenkin samoilla linjoilla, mutta ajopeleistä en. Colin McRae Rally 2005:n N-Gage käännös tulee nimittäin olemaan positiivinen yllätys varsin monessa eri mielessä. Aivan, kuulostaa uskomattomalta, enkä olisi itsekään uskonut tämän mahdollisuuksiin ellen olisi saanut tilaisuutta kokeilla previkkaversiota (tästä tulee juttua myöhemmin)
...
Kanis sanoi:
Knight sanoi:Kuka tilaisi minulle Reiskan?
Knight sanoi:Kuka tilaisi minulle Reiskan?
Eiköhän nämä onnistu. Ihan vaikka joulun kunniaksijussi28 sanoi:Ja minulle pari autopeliä?