Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NGPC:n tahtoisin nytte hommata...

Boomer

New Member
Okei...nytte olen päättänyt vihdoin että minähän hankin sen Neo Geo Pocket Color:in. Ja koska luultavimmin täällä ei ole ketään joka myisi omaansa niin ajattelin että kai se pitää sitten ulkomailta asti hommata. Paikka on jo mielessä mutta ainoa ongelma on se etten pysty tilaamaan ulkomailta mitään. Joten täten kyselisin apua ko. asiaan, eli olisiko joku niin jalomielinen ihminen että voisi tilata haluamani tuotteet ja sitten tavallaan "myydä" ne minulle. Tiedän että se on paljon pyydetty mutta eipähän ole näkynyt kimppatilauksia kyyseessä olevaan nettikauppaan. Paikka mistä tavarat tilataan on neostore . Kerron haluamani tuotteet kun joku ilmoittautuu. Ja tällä asialla ei ole kiirettä eli jos ei nyt sovi niin voin odottaa kunnes sinulla on sellainen väli että voi tilata jotain. Olen tietysti valmis maksamaan tuotteiden hinnan lisäksi ylimääräiset kulut joita aiheutuu.
 
lan-kweillä maksaa tuollainen alle 11, tilaisin sieltä jos jostakin. Voinpa sellaisen ottaa sinulle jos nyt päädyn ostamaan tuolta xboxin, mutta en tiedä vielä.
 
Itseasiassa! aattelin laittaa juuri tänä viikonloppuna NGPC:n myyntiin huuto.nettiin. Kyseessä on sininen NGPC Sonic bundle (eli Sonic-peli ja NGPC samassa paketissa, tietääkseni jonkinlainen Limited Edition), ja mukaan vielä pelit Metal Slug: 1st Mission ja SNK vs. Capcom: Match of the Millennium (kaikki kolme peliä lukeutuvat NGPC:n parhaimmistoon). Peleissä on kaikki oheismateriaalit mukana ja täysin 100% "minttejä". Samoin itse NGPC on myös omassa laatikossaan, mutta sisäpahvit olen kyllä laittanut menemään. Ja NGPC on tottakai hyväkuntoinen.

Jos paketti kiinnostaa jotakuta, niin laittakaa privaattimeiliä ja järkevä tarjous mukaan. En kuitenkaan ala myymään mihinkään pilipalihintoihin. NGPC tavarat ovat isoveljensä lailla alkaneet keräämään aikamoista suosiota, ja hinnatkin ovat sen mukana nousseet. Koneesta ja peleistä on maksettu iso hinta aikoinaan (~250 Euroa) kun piti Jenkeistä ostaa (silloin ei vielä ollut selvää tuleeko kone Eurooppaan).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
lan-kweillä maksaa tuollainen alle 11, tilaisin sieltä jos jostakin. Voinpa sellaisen ottaa sinulle jos nyt päädyn ostamaan tuolta xboxin, mutta en tiedä vielä.
Ainoa vain, että tuo on tavallinen mustavalko NGP. Helvetin hyvä hinta kuitenkin.
 
Morjens Boomer.

Tuo privaattiviestijuttu nyt sattuu kusemaan mulla tällä hetkellä, joten en voi lähettää viestiä (valittaa jostakin 60 sekunnin rajoituksesta, vaikka viime viestistä on kulunut jo 5 minuuttia *shrug*). Laitoin jo sulle meiliä foorumin kautta, mutta en tiedä toimiiko sekään. Kuitenkin, laitas mulle meiliä asiasta osoitteeseen ngpc@samuraiukot.net.
 
Ylös Bottom