Vastaus: NHL 06
Muistellaan nyt näin uutukaisen alla sitä vanhaa versioita: poimin käytettynä hyllystä, 20€...
Edellinen konsolilätkäni oli se legendaarinen 2k3, johon kyllästyin kun kaikki pelit päättyivät järjestään 1-0, 1-1 tai peräti 2-1. Okei, tunnustan että en pystynyt kovinkaan syvällisesti paneutumaan pelin sisään, joten siitä vähämaalisuus (menkää naimisiin ja kokeilkaa samaa sitten itse
) No anyways kyllästyin puurtamiseen sen parissa koska onnistumisen tunteita tuli niin harvoin...
Sitten NHL 06 kokeiluun. Nätti on kuin sika pienenä... Ei uskoisi konsolilätkäksi... Ei kun kautta pelaamaan Atlantalla... Kauden kuudes peli: Atlanta-Toronto, 12-8 (!). Dany Heatly, 6 (kuusi) maalia.
Siis voi hyvä jumala... Noissa kuudessa pelissä esimerkiksi ehdin ottaa 8 jäähyä ja niistä 7 kertaa soi omassa päässä (hyvä alivoimaprosentti) aina ensimmäisestä hyökkäyksestä. 6:lla kerralla ehdin vääntää ensin kuitenkin alivoimamaalin... Realististako ? Siis aivan järjetöntä... Onko EA siirtänyt Burnoutin kuminauhatekoälyn suoraan sellaisenaan tähän peliin. Aivan uskomatonta... Tämä peli toimi jonkun aikaa, mutta sitten maaleilla mässäily meni älyttömyyksiin...
Jos joku on jaksanut säätää peliä mieleisekseen (olen yrittänyt), niin postia kiitos ja äkkiä...
Ja loppukevennys: kokeilin SM-liigaa Pelicansilla, jos vaikka kone näyttäisi minulle kaapin paikan: Pelicans-TPS 9-3 (!) Näin sen pitäisi oikeastikin mennä, ei muuta Suomea enää pitkään naurattaisi
Kristus...
Edit: typo
Edit 2: Vaihtoon lähti kolmessa päivässä