Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 08 (ea)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Stg

New Member
Tämä on varmaan sarjassa tyhmiä kysymyksiä mutta kysyn kuitenkin:)

Kuinka pääsen pelaamaan Liven kautta kaveriani vastaan? Olen pelannut Livessä näitä quick matcheja jne... mutta minulla ei ole hajuakaan kuinka pääsen pelaamaan jotain tiettyä kaveria vastaan?

Kaverin gamertag löytyy frendilistalta ja sieltä kautta näkyisi olevan mahdollista laittaa kaverille kutsu peliin mutta mitä sitten? Eli peli pitänee olla käynnissä mutta pitääkö minun olla jollain tietyllä valikolla että päästään pelaamaan vastakkain vai mitä häh :confused:

Jos joku jaksaa laittaa opastusta niin olisin kiitollinen :D

Osaako joku muuten kertoa, vaikkapa omasta kokemuksesta, että minkä nopeuksisella liittymällä voi vielä pelata tätä peliä ilman suurempia takkuiluja? ja voiko pelissä jotenkin päättää, että toinen toimii hostina ja toinen ottaa siihen yhteyden (guest)? ja onko tuolla edes mitään merkitystä pelaamisen kannalta?

Vastaus: Nhl 08 (ea)

Xbox Live -> Stats -> Leaderboards ->Sitten Right Trigger pohjaan ja valitset Friends -> Valitset ystävän ja painat A -> Invite to game. Näin on ainakin mulla pelittäny.

Lare#30 sanoi:
Xbox Live -> Stats -> Leaderboards ->Sitten Right Trigger pohjaan ja valitset Friends -> Valitset ystävän ja painat A -> Invite to game. Näin on ainakin mulla pelittäny.

Kiitos! Saatiin eilen illalla pelattua kaverin kautta vastakkain pienen yritys/erehdys session jälkeen.

Eli surffattiin molemmat samaan lobbyyn ja sieltä sitten Invite to game. Sitten pienen ihmettelyn jälkeen löysin xbox-painikkeen takaa paikan mistä toinen sitten kävi hyväksymässä kutsun.

Täytynee vielä kokeilla tuota kertomaasi tapaa niin ei tarvitsisi käydä lobbyn kautta kiertämässä jos pelikaveri löytyy suoraan frendilistan kautta:)

Edit: Lisäyksenä vielä edelliseen ja vastauksena omaan kysymykseeni... Kyselin tuosta nettiliittymän nopeudesta ja siitä minkänopeuksisella yhteydellä pelaaminen vielä onnistuu... kaverin nettiyhteys on 512/512 ja omani on 10M/1 ja hyvin toimii. Ainoastaan puhe ei kuulunut kovin hyvin. En tiedä onko kyse vain siitä, että mikki oli säädetty liian hiljaiselle vai rajoittiko tuo kaverin kaistanopeus sen puheäänen heikommaksi. Täytynee testailla lisää jossain vaiheessa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Moi! Kyselisin sitä että kun pelaa maajoukkue turnausta NHL 08:ssa niin esim Suomen joukkueesta vaikka O.jokinen loukkaantuu niin sitten menee muokkaamaan ketjuja niin yksi pelaaja esim V.peltonen on hävinnyt joukkueesta mutta se näkyy esim 4 kentässä mutta sitä ei voi siirtaa 3 kenttää tämä on vain esimerkki. Oletteko huomannu samaa bugia? Todella ärsyttävä bugi.

nyt tulee paha kysymys.

Olen vissiin hiukan sokea tai jotain, mutta imuroin demon ja koitan päästä pelaamaan.
Otan play now, ja ikkuna siirtyy näkymään jossa joukkueet valitaan. tästä en sitten pääsekkään eteenpäin paino mitä nappia tahansa. Eli mikä jää huomaamatta?

Mitä tossa shutting the door achievementissa pitää tehdä? ja olisko kukaan valmis auttamaan mua noissa online saavutuksissa? :)

Mitä tossa shutting the door achievementissa pitää tehdä? ja olisko kukaan valmis auttamaan mua noissa online saavutuksissa? :)

Mielestäni tämä oli "nollapeli online-ottelussa", saattoi olla että piti voittaa paremmalla sijalla oleva peluri ja pitää hänet nollilla. Tai sitten laukauksia piti olla iso määrä, ja nolla niistä omiin.

Nettipelissä nollapeli.

Ketä tahansa vastaan, missä tahansa milloin tahansa. Ei mitään rajoituksia tai erikoisehtoja.

Vinkki:
Jos omissa kolisee usein, sovi kaverin kanssa että pelaatte yhden "no-matchin", jossa odotetaan että kiekko putoaa jäähän ja kumpikaan ei tee mitään -> molemmat saavat nollapelin ja achievementin.

Oisko halukkaita tulla pelaan nollapeli ("shutting the door-achievement") ?? Jos on niin ottakaa yhteyttä gamertag: TemeZki :D

heps,

kertokaas ny hyviä vinkkejä... kun meinaa ottaa otsalohkoon ainainen häviäminen livessä...

kuinka puolustuksessa saa parhaiten kiekon pois pelaajalta. tuntuu että vastustaja livessä ja varsinkin all-star -vastuksella pyörittää täysin 6-0 meikäläistä.

ja vastaavasti maalinteko ontuu pahasti...

vinkkejä kaivataan... tänks jo etukäteen.

heps,

kertokaas ny hyviä vinkkejä... kun meinaa ottaa otsalohkoon ainainen häviäminen livessä...

kuinka puolustuksessa saa parhaiten kiekon pois pelaajalta. tuntuu että vastustaja livessä ja varsinkin all-star -vastuksella pyörittää täysin 6-0 meikäläistä.

ja vastaavasti maalinteko ontuu pahasti...

vinkkejä kaivataan... tänks jo etukäteen.

Tietokonetta vastaan pelattaessa voit ainakin superstar-tasolla tottua siihen, että vastustaja hallitsee kiekkoa. Itse käytän seuraavaa tapaa ja toimii Livessä mainiosti. Itse olen 15 pelistä hävinnyt vain 2, niistä yksi top 10 pelaajalle:

- Ota lähinnä kiekkoa oleva pelaaja ja lähde luistelemaan takaperin. Odota mahdollista syöttöä laitaan/keskelle, sitten mikäli olet asemissa -> taklaa. Kannattaa varautua siihen, että tulee syöttö tai harhautus. Mikäli et onnistu taklauksessa, niin vaihda taas lähimpään pelaajaan. Kannattaa aina odottaa vastustajan ratkaisua ellet ole taklausasemissa.

- Tökkäys toimii aika kehnosti, sitä kannattaa lähinnä karvatessa käyttää mikäli olet kantomatkan sisällä. Itse suosin enemmän syöttölinjojen estämistä ja kovaa taklauspeliä.

- Tietokonetta vastaan koita aina estää maalin eteen tulevat syötöt, sillä onetimereistä vastustaja iskee miltei aina kaikki maalit.

- Varo päästämästä pelaajaa liian keskelle maalintekosektoria, sillä sniperin rannelaukaukset menevät viritettyinä usein sisään, Livessä useammin koska molarien taso ei ole superstar-tasoa.

- Livessä pystyt hallitsemaan pelejä aktiivisella syöttöpelillä. Kun saat pelaajalle kiekon, katso heti minne parempaan paikkaan pystyisit sen syöttämään. Overload-hyökkäystaktiikalla miltei aina jokin pelaaja on vapaana, johon pystyy usein pelaajien jalkojen vierestä syöttämään. Laidoista / maalin takaata on helppoa liikkua syöttösektorille, jolloin oman pelaajan pitäisi olla onetimer-paikoilla.

- Hyödynnä Livessä vastustajan virheet: mikäli taklaus menee ohi tai luistelee sinusta ohi, niin liiku heti maalille päin. Opettele myös ns. viritetty rannelaukaus, eli tattia reunaa pitkin alemmas, sitten ylös. Näin saat kovemman ja tarkemman rannelaukauksen.

- Mikäli vastustaja taklaa kovaa ja paljon, hyödynnä tämä. Pakit usein ryntäävät liian ahkeraan taklaamaan, jolloin irtaantumisharhautuksella pääset usein ohi. Näin saatat olla jo läpiajossa tai 2v1 tilanteessa. Tässä sitten joko rannelaukaus tai onetimer.

Syöttöpelillä pärjäät pitkälle. Onetimereistä voisin sanoa, että teet noin 75% maaleistasi.

En sano itseäni hyväksi pelaajaksi, mutta superstar tasolla olen itse pelannut 1,5 kautta, häviten ainoastaan 6 ottelua ~120 ottelusta. Pelaamalla sitä oppii. NHL 07 tuli hakattua noin 600-700 ottelua.

Otas kloever matsi semmosta kaveria vastaan kun Kimmo83.
Lisää jannu listoille ja sano että Healtti suositteli, niin saat varmasti tiukan pelivastuksen ja hyvän pelikaverin.

tänks... hyviä vinkkejä tuli. kiitokset kloeverille...

pitänee tänään alkaa harjoitteleen jahka pääsee töistä :)

ja saapi lisätä gamertagini "j4nne" listalle niin voisi joskus törmätä... eiku siis pelata ;)

heh... ihan älytöntä... vaikka harjoitteli niin silti tuli turpaan... :)

lisää vinkkejä kaivataan :))) vastustaja pääsee aina ihmeen kaupalla itse läpi siniviivalta ja pujottelee ittensä maalille ja avot... siellä lepää...

EDIT: no... eilen jopa 2 ottelua voitinkin... en tiedä millä ihmeellä... tuuri kai nimeltään oli ilme :)

kertokaas niitä vinkkejä millä pääsee pujotteleen reunasta karkuun ku toinen tulee perä edellä jo taklaamaan. aina jään kiikkiin reunaan. ei pääse millään rakentamaan hyökkäystä.

niin ja toinen juttu, millä omat luodut pelikuviot saa mukaan peliin???

Viimeksi muokannut moderaattori:

herätellääs tätä topiikkia henkiin...

jos luo omia pelikuvioita. tuleeko ne mukaan livessä pelaamiseen???

Voiskos joku auttaa mua saamaan sen archin nimeltä "Seeing lots of rubbers" ? GT: DoomedGlint, pistä kaveriks vaan ;D

Ylös Bottom