Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 Haasto/tulosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

opa95

New Member
Haluaisitko päästä pelaamaan jotain kaveriasi vastaan? kerro se täällä ketä vastaan haluat pelata ja pelatkaa, kertokaa ottelun tulos sitten täällä.

Elikkä haastoketju

Ja vaikka pelistä ei olisi täälä ilmoittanut kirjoitelkaa tuloksia vaan kehiin

Vastaus: NHL 08 Haasto/tulosketju

Äsken pelasin opaa vastaa änäriä ja eka erä oli 3-0 opan hyväksi. Tokassa erässä opa vei minua aika pahasti, mutta tulos oli vain 4-1 opalle. Oli eka online ottelu enkä ollut harjoitellut ollenkaan, muuta kuin hiukan demossa. Tekosyitähän nuo on, mutta silti...

J2 sanoi:
Äsken pelasin opaa vastaa änäriä ja eka erä oli 3-0 opan hyväksi. Tokassa erässä opa vei minua aika pahasti, mutta tulos oli vain 4-1 opalle. Oli eka online ottelu enkä ollut harjoitellut ollenkaan, muuta kuin hiukan demossa. Tekosyitähän nuo on, mutta silti...
Juu , sua vietiin mut kärsin tehottumuudesta:p :o

Nyt otti J2 ja hänen veljensä turpaan 5-0. Ekan erän pelas J2 ja sitten loput hänen veljensä

Miksi en pääse haastamaan kaverilistallani onlinessa ja nhl08-peli koneessa olevia pelaajia peliin ilman että tarvitsee lobbyn tai turnauksen kautta haastaa? Eli yksinkertainen "haasta peliin" xboxnäppäimen alla on aina harmaana.

opa95 sanoi:
Nyt otti J2 ja hänen veljensä turpaan 5-0. Ekan erän pelas J2 ja sitten loput hänen veljensä
No veljen vika... :D Voisin ottaa un-ranked matsia jonkun kaa tänään iltäpäivällä, jos kiinnostaa laita privaa.

cchaou: Oisko väärä threadi kun puhut boxista?

edit: opa: Se on kato sitä alkukankeutta ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pelattiin taas J2 kaa peli 5-0 voitin, Ekan erän jälkee vasta 1-0 mut si alko tapahtua.:p

Wuaafinin kanssa otettiin matsi!

Tulos :

Wuaafin 1 - opa95 2 rankkareiden jälkeen.

Oli tasaista vääntöä mutta Wuaa ehkä hieman hallitsi laukaukset taisi olla Wuaafinille 20-25

Haluaako joku muu ottaa mun kaa tänään matsia?

Ylös Bottom