Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 08 ja Fifa 08 ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stefunspelit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elikkä on ollut jo kauan ongelmia onlinessa ku pelaan nhl:ää tai fifaa. Eli nhl:ssä (online) ku oon kotijoukkue nii pystyn valita jengin, mutta hyvin usein vastustaja ei pysty ja sitte hän häippäsee pelistä, ja kun oon taas vierasjoukkue nii se jää tileen silleen että kummatkaan ei voi valita joukkuetta. Minulla myös toi ''yhteys katkennut ea:n jne...''. Fifassa taas, kun yritän lataa squad filejä niin tulee sama että yhteys katkennut ea:n kanssa. Nat-tyyppi on 2. Onkos tässä siis mitään mitä tehdä asialle? Ja fifassakin jos olen vierasjoukkue niin en pysty valitsemaan joukkuetta, valikko jää tileen ja on pakko palata ekaan valikkoon.

Sori jos selitys oli epäselvä:D

Vastaus: Nhl 08 ja Fifa 08 ongelma

ratkaisu: jätä EA:n pelit kauppaan, itse kironnut samaa tuhannen ja yksi kertaa.

ratkaisu: jätä EA:n pelit kauppaan, itse kironnut samaa tuhannen ja yksi kertaa.

Muutes Nikki, osan pitää avata portit, osan ei, osalla herjaa tota kokoonpanojen lataamista, minulla ei mitään noista, jos on NAT3 ni sillon kusee helpoiten ;)

Niin pitää nyt kysyä vielä uudestaan että onko tuohon jonkimoista ratkaisua? Piti eilen tosiaan kaverin kas pelata toisiamme vastaan mutta juuri tuossa joukkueen valinnoissa ni ei pystyny vaihtaan ollenkaa. Jossain on jotain ollu että se on tuon reitittimen tai palomuurin syytä. Itte ku ei noista tajua kauheesti mitää.:confused:

Ylös Bottom