Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 Konsolifin serveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 Konsolifin serveri

No, peli jos tulee torstaina, niin se päivä menee opetellessa, mutta mulle ainakin sopii sitten perjantai oikein loistavasti! Joten eiköhän sitten oteta kunnon Matsia!¿!
Nii, oliks täs pelissä sitä on-line kautta pelattavana pelaajavaihtoineen?

Kyllä vois matsia ottaa sitten kun vaan pelin kaupasta saan.
Nhl 07:aa tuli XO:lla pelattua niin paljon, ettei tuo uusin hirveesti totuttelemista tarvii.

te ketkä pelin kaupasta haette jo Torstaina niin laitettasko servu pystyyn klo 18:00?

EDIT: 6 pelaajaahan taitaa mahtuu

Underi sanoi:
6vs6 pystyy pelaamaan vain "co-op" tilassa, eli kahden eri konsolin välillä. 3vs3 onnistuu muutenkin...
Sellasta, oon saanu sit ihan eri käsityksen eräältä toiselta henkilöltä. Jossain sivullakin hehkutettiin sitä, että "mahtava 6vs6 online peli". Puhuttu mistään "co-op" tilasta.

TommiR sanoi:
Sellasta, oon saanu sit ihan eri käsityksen eräältä toiselta henkilöltä. Jossain sivullakin hehkutettiin sitä, että "mahtava 6vs6 online peli". Puhuttu mistään "co-op" tilasta.
Niin eli siis vielä tarkennusta. Eli 6vs6 pääsee pelaamaan niin, että yhdellä konsolilla on 6 jätkää pelaamassa ja verkosta etsitään sitten vastus jossa on myös 6 jätkää samalla koneella.
(poksillahan tämä toimii vaan 4vs4 koska enempää ei saa ohjaimia kerralla yhdistettyä)

E: tai siis näin olen ainakin antanut itse, itselleni ymmärtää...

Ylös Bottom