Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Siis voi helvetti! Sanottomaks vetää tää en:n touhu. Ennen tätä iltaa ei ollu nhl pahemmin kaatuillut, mutta nyt 25 min aikana kolme kertaa! Ja joka kerta onlinen aulassa. Nyt loppu tän pelin online sessiot multa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sama täällä. Jäi noin kymmenen kertaa jumiin, yleensä siinä kohtaa kun valittiin joukkuetta. Muutaman kerran siinä kohtaa, kun meni aulasta esim. "kotimaa" -servulle. Muutaman kerran myös "Ladataan" -kohtaan, kun seuraavaksi olisi pitänyt kentän ilmestyä ruutuun.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jep aulassa ei pysty ollenkaan ottamaan matseja, joka kerta jäätyy, pikapeli ainoo vaihtoehto.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

No nyt rupes toimimaan online, mutta harmi jos ei toimi noi aula pelit, kun sieltä mennään pelaa kaverin kanssa. Onko sama homma jos on jossain itsetehdyssä turnauksessa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

auttakaahan tietämätöntä...
Eli miten voi pelata sijoitukseen vaikuttavan ottelun kaverilistalaisen kanssa?
Ja porukka puhuu Suomi-aulasta, mutta enhän minä sellaista mistään löydä:o

Hyvin toimii taas tuo online, kokoajan herjaa tuota onl.kok.p. ja sitten kun lataa niin yhteys EA:lle katkeaa(yllättäen):rolleyes:

Valitettavasti vaan huomaa, että Madden on se mihinkä EA panostaa kaikista eniten. Eipä ole tullut mitään vastaavia bugeja vastaan koskaan missään Maddenissa...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

auttakaahan tietämätöntä...
Eli miten voi pelata sijoitukseen vaikuttavan ottelun kaverilistalaisen kanssa?
Ja porukka puhuu Suomi-aulasta, mutta enhän minä sellaista mistään löydä:o

Hyvin toimii taas tuo online, kokoajan herjaa tuota onl.kok.p. ja sitten kun lataa niin yhteys EA:lle katkeaa(yllättäen):rolleyes:

Valitettavasti vaan huomaa, että Madden on se mihinkä EA panostaa kaikista eniten. Eipä ole tullut mitään vastaavia bugeja vastaan koskaan missään Maddenissa...

Ite ainaki vaan sovin kaverin kans että mennään esim. Kotimaa-aulaan.. Suomi-aulalla kaikki siis meinaa tuota Kotimaa-aulaa.. Tietääkseni :D..

Lataa kok. panot "oma online nhl"- kohdasta ja tallenna ne.. Katkeaa yhteys mutta pääset kuitenki pelailee onlinessä ilman uutta latausta..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ite ainaki vaan sovin kaverin kans että mennään esim. Kotimaa-aulaan.. Suomi-aulalla kaikki siis meinaa tuota Kotimaa-aulaa.. Tietääkseni :D..

Lataa kok. panot "oma online nhl"- kohdasta ja tallenna ne.. Katkeaa yhteys mutta pääset kuitenki pelailee onlinessä ilman uutta latausta..

Juu, tiedän että niiden pitäis toimia kerrasta mutta nyt ei jostain syystä toimi. Siis onl.kok.p...

Ja mistäs tuo kotimaa-aula sitten löytyy? Oon varmaan sokea:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ok, tänks...

Jep, sokea olen:D
Kotimaa-aulaan menen ja jonkun suomalaiseen peliin haastan...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ok, tänks...

Jep, sokea olen:D
Kotimaa-aulaan menen ja jonkun suomalaiseen peliin haastan...

Minulla on ollut aina hirveitä ongelmia päästä pelaamaan tuolta aulusta, aina tulee että logattu ulos ea severeiltä tms. Mutta toivotaan ettei enää tule sellaista, kun tein miten tuolla aiemmilla sivuilla nuvottiin. (sivu 20 jos jollain muullakin on sama ongelma)

E:
Onkos jotain turnausta, jonne voisi osallistua? Semmoisnen lyhytmuotoinen kuten sm-liiga play offit?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko muilla ollut sellaista ongelmaa, kun on lopettanut nopean sijoitukseen vaikuttavan ottelun niin kirjautuu automaattisesti pois onlinesta`? Pystyykö tuolle tekemään mitään? Ei jaksais aina kirjautuu uudestaan onlineen. Tämä ongelma, ja seuraava myös tullut uusien päivityksien myötä.

Entä mikä on kun kotimaan aulassa en ole IKINä vielä törmännyt muihin suomileijoniin. Onko mun pelissä vika vai pelaileeko leijonat muualla.
Muissa auloissa en pysty ollenkaan pelaamaan, koska peli menee jumiin JOKA AINoa kerta...nice:(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko muilla ollut sellaista ongelmaa, kun on lopettanut nopean sijoitukseen vaikuttavan ottelun niin kirjautuu automaattisesti pois onlinesta`? Pystyykö tuolle tekemään mitään? Ei jaksais aina kirjautuu uudestaan onlineen. Tämä ongelma, ja seuraava myös tullut uusien päivityksien myötä.

Entä mikä on kun kotimaan aulassa en ole IKINä vielä törmännyt muihin suomileijoniin. Onko mun pelissä vika vai pelaileeko leijonat muualla.
Muissa auloissa en pysty ollenkaan pelaamaan, koska peli menee jumiin JOKA AINoa kerta...nice:(

On. Korkkasin tässä pääsiäisloman kunniaksi online-puolen ja olen nyt pelannut 6-7 nopeaa sij. vaik. ottelua. Joka ottelun jälkeen on kirjannut ulos. Lisäksi monesti jämähtää joukkueen valintaruutuun, äänet toimivat mutta joukkuetta ei saa valittua. Onneksi sentään pääsee takaisin ettei kokonaan jumita. Käsittämättömän buginen peli. :mad: Lisäksi käynnistys- ja latausajat venyivät tooooooooooooodella pitkiksi kun latasin uudet kokoonpanot.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

On. Korkkasin tässä pääsiäisloman kunniaksi online-puolen ja olen nyt pelannut 6-7 nopeaa sij. vaik. ottelua. Joka ottelun jälkeen on kirjannut ulos. Lisäksi monesti jämähtää joukkueen valintaruutuun, äänet toimivat mutta joukkuetta ei saa valittua. Onneksi sentään pääsee takaisin ettei kokonaan jumita. Käsittämättömän buginen peli. :mad: Lisäksi käynnistys- ja latausajat venyivät tooooooooooooodella pitkiksi kun latasin uudet kokoonpanot.

Sama vika fifa08 ,tuo että saattaa jämähtää joukkeen valitsemiseen, mutta siittä pääsee vielä pois. Ei se Fifa kuitenkaan ole lähellekään niin bugin kuin tämä
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Siis ei oo todellista..Tein näiden ohjeiden mukaan:

" poistat KAIKKI muut tallennukset kovolta paitsi PROFIILIA.
tämän jälkeen lyöt limpun koneeseen ja menet suoraan ONLINEEN, ilman muita ihmettelyjä.
ONLINELLA lataat kokoonpanon kerran, odotat että se tallentuu ja SAMMUTAT PELIN.
tämän jälkeen kun pelailet netissä, se ei ruikuta mitään päivitystä."

Ja edelleen tarjoaa päivityksiä.WTF??
Kokoonpanot kumminkin on ajantasalla kun katson joukkoeiden pelaajia (selänne Anaheimissa, jne..). Miks se noita päivityksiä edelleen tarjoaa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

täysin samaa puskee mulle..
Harmittaa ku hyvä peli pitää pilata huonoilla valikko- ja online-koodilla.

Itse peli on tosiaan huipputasoa, mutta nämä oheisjutut...

Pelattavuus: 9
grafiikka: 8,5
valikot(onl.kok.p. jälkeen): 4
online: 4

Loppupäätelmä:
Jos haluat änäristäsi parhaan mahdollisen pelikokemuksen irti niin älä kirjaudu psn:ään äläkä vain vahingossakaan koske kohtaan "online". Kytke mielellään modeemikin pois päältä ja valitse varmuuden vuoksi pleikkariin yhteydeksi lähiverkko ja vie lähin verkkokaapeli min. 10m päähän pleikkarista. PS3:n laittaminen lyijylaatikkoon muiden langattomien signaalien estämiseksi on myös suositeltava keino.
Näillä keinoilla takaat sujuvan ja bugivapaan pelikokemuksen.
*Kiitos ja syvä kumarrus EA sportsin suuntaan*
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ne on tehny niin vahan aikaa varmaan naita etteivat osaa...
Hermot meni kans ku koitettiin eilen turnausta pelata. Ei pelin pelia onnistuttu pelaan, online.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Alkaa kyllä käpy palamaan tän kanssa, kiva kun on ruvennu kesken joka toisen online matsin jo tilttailemaan:mad:
 
Ylös Bottom