Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (PS3 Hype)

Peli ilmestyy 27.9 näillä näkymin joten vielä saa odotella. On PS3:en ehdottomasti odotetuin urheilupeli PES 2008 lisäksi. Maalivahdit saisivat liikkua eri tyyleillä ja tekoäly saisi olla niin hyökkäys kuin puolustus päässäkin "aidompi" vaikka jääkiekko peliin on erittäin vaikea kuulemma tehdä todenmukaista tekoälyä koska kaikki pelaajat ovat liikkeessä koko ajan.

Aleksi sanoi:
Jaah, olisin juurikin toivonut että aina ennen aloituksia, pelitaukojen aikana yms. tilanteissa saisi valittua omat musiikkinsa. Vähän typerältä tuntuu tuo pelkkä taustamusiikki mahdollisuus. Toivottavasti älyävät tämän 08:ssa.

"Hieman" myöhässä, mutta niin kauan kuin EA lisensoi peleihinsä "tunnettuja" artisteja soundtrackille niin omia musiikkeja ei heidän peleissä voi käyttää.

No joo, täytyy kyllä sanoa, että ainaki itellä vaihto EA:n NHL sarjasta 2K sarjaan muutos oli samaa tasoa kun Fifasta Pro Evoon. Ite tykkään enemmän urheilusimulaatiopeleistä enkä arcademätöistä nii siihen 2K sarja on ollu paljon parempi.

Mutta juu, ehkä EA yllättää tällä kertaa.

Ite 360:sen 07-version omistavana voin sanoa et peli on takuulla realistisin EA-lätkä koskaan. Haastavampi kuin 2K7.

käkikotka sanoi:
Ite 360:sen 07-version omistavana voin sanoa et peli on takuulla realistisin EA-lätkä koskaan. Haastavampi kuin 2K7.

Paskat ole. Enemmän haastetta 2K7:ssä on. Siinä sentään puolustus tietää mitä tekee.

opa95 sanoi:
kyllä minun mielestä NHL sarja on parempi, koska eikös tuossa 2k sarjassa oo jotenkin eri nimet esim. sakic= sokic.. eli peli ei siis ole lisensioitu. ja kyllä tekoäly on mielestäni parempi NHL sarjassa. ostan varmasti NHL 08:sin ps3:lelle heti julkaisussa

Lisenssi on 2K sarjoissa kunnossa, ja mites voit noin vain väittää NHL08:n tekoälyn olevan parempi, kun et ilmeisesti ole 2K sarjaa pelannut? :confused:

Kannon sanoi:
Lisenssi on 2K sarjoissa kunnossa, ja mites voit noin vain väittää NHL08:n tekoälyn olevan parempi, kun et ilmeisesti ole 2K sarjaa pelannut? :confused:
No mitä nyt 2k3: a olen pelannut (näin satunnaispelaajan näkökulmasta), niin omasta mielestäni on kivempi, että ottelut päättyvät tiukan väännön jälkeen 5-3 (ála EA) kuin että ne päättyvät 0-0 tai 0-1 (ála 2k3)... Ja nyt on turha vetää herneitä nenukkaan täällä siitä, että joku voi pitää EA:n tuotoksista enemmän.... 08:n tekoälystä on kenenkään aivan turha puhua yhtään mitään ennen syyskuun loppua (vai milloin se nyt ilmestyykään)...

(Toisaalta kun kyse on EA:n tekeleestä, niin ei kannata liian pahasti pettyä, jos se onkin tekoälyttömyyttä, mutta eikös se ole realistista... Youtube on pullollaan idiootteja NHL:stä... Kokeilkaa vaikkapa Patric Stefania hakusanalla...)

EA:n NHL07 on yksi kaikkien aikojen parhaita jääkiekkopelejä... 2k-sarjan vastaava tekele on kyllä pätevä jääkiekkopeli ei siinä mitään, mutta minuun se ei ainakaan enää iskenyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kannon sanoi:
Olen pelannut 2K sarjaa. Tekoäly on ok, mutta grafiikat eivät pärjää läheskään EA:n tasolle.

opa95 sanoi:
Olen pelannut 2K sarjaa. Tekoäly on ok, mutta grafiikat eivät pärjää läheskään EA:n tasolle.

OT:
2K:n tekoäly on enemmän kuin ok, puolustus jopa osaa puolustaa toisin kuin EA:n änäreissä.
Graafisesti 2K-sarja ei tosissaan juhli, mutta säätöjä löytyy sitäkin enemmän.
Realistisen lätkän perään huutava valitsee 2K-sarjaa,
graafista ilottelua nk. arcadelätkää kaipaava valitsee EA-sarjaa.

Vinnie sanoi:
OT:
2K:n tekoäly on enemmän kuin ok, puolustus jopa osaa puolustaa toisin kuin EA:n änäreissä.
Graafisesti 2K-sarja ei tosissaan juhli, mutta säätöjä löytyy sitäkin enemmän.
Realistisen lätkän perään huutava valitsee 2K-sarjaa,
graafista ilottelua nk. arcadelätkää kaipaava valitsee EA-sarjaa.

Samaa mieltä. EAlla tuntuvat osaavan tehdä pelit tyylikkäästi, mutta tuntuu monesti pelattavuus olevan paitsiossa. Toisaalla taas panostavat pelattavuuteen, kun grafiikat jäävät taka-alalle.

MAKUASIAHAN se toki on kummasta tykkää, mutta itse pelaisin vaikka 2d lätkää/pelejä jos pelattavuus todellakin hyvä. Ei se pelkkä sokerikuorrutus sisältöä korvaa.. Mutta tottakai, jos molemmat kunnossa niin aina parempi. Toivon että tämä EAn versio muuttuisi vähän järkevämmäksi pelkän, KOMEAN huiskimisen sijaan. :)

Totta se kyllä on,että kummasta tykkää.. Itse pidän enemmän NHL sarjasta :D Mutta pitäisikä sittenkin koittaa tuota 2K8 vai ostaisko NHL 08. Näillä näkymillä NHL 08

opa95 sanoi:
Totta se kyllä on,että kummasta tykkää.. Itse pidän enemmän NHL sarjasta :D Mutta pitäisikä sittenkin koittaa tuota 2K8 vai ostaisko NHL 08. Näillä näkymillä NHL 08

Tässä hyvä linkki missä kaveri vertaa näitä kahta 07 vuoden peliä. Makuasiahan tämäkin kuten sanottu, eikä kaikka arvostelut näin messeviä ole olleet. Mutta itse yhdyn tähän kirjoitukseen täysin..

Odota kun pelit ilmestyy ja hanki tietoa niistä, antavathan monessa paikassa pelejä testatakin ennen ostoa. Silti 2K sarjaa aloitellessani peli puraisi vasta kunnon sisäänajon ja opettelun jälkeen..

http://smackthejack.net/peli.phtml?id=212

Itse olen pelannut niin nhl sarjaa ku 2k sarjaa. Mielestäni kummatkin sarjat ottivat roimasti takkiin 07 versioillaan verrattuna edeltäviin. NHL07 oli sentään tullut tämä taitotikkuleikittely mukaan joka toi ohjaukseen haastetta/mukavuutta, mutta muuten kyseinen peli pelillisesti oli täysin pa**a. Ja valiteettavasti parit videot mitä olen NHL08:sta katsonut, niin ei näytä tuo versio tuovan suuriakaan parannuksia (toivottavasti olen väärässä). Tietenkin hypetys on suurta ja mahtavaa, luvataan kaikkea kivaa, mutta lopulta annetaan vain vähän.
Jos joskus hankin kyseisen pelin, niin pitää ensin itse päästä testaamaan tuota jossain (mielellään kotona tai kaverilla) rauhassa.

Onkos noita Liigoja vahvistettu? Kun huhuiltiin et on : NHL, maajoukkueet, SM - Liiga, Elitserien, Saksanliiga ja AHL jos en väärin muista.. :)

Ja Sm - Liiganhan kokoonpanot pitäisi olla tämänkauden eikä viimekauden..

Ylös Bottom